Announcement

Collapse
No announcement yet.

DSC + outo vikakoodi?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ami73
    Newbiemmer
    • Feb 2010
    • 8
    • Suomi

Originally posted by Orvix View Post
    Paljonko pelkkä vikakoodien luku maksaa marmorilla?

Jos on tee-se-itse henkinen kaveri ja tietokoneet pysyy yhtään käsissä on mun mielestä täyttä tyhmyyttä olla hankkimatta vikakoodivehkeitä. Niin paljon häiriötä näissä laitteissa on. Kaikissa Bemareissa pitäisi olla vikakoodijohto käärittynä sinne hinauskoukun viereen jo tehtaalta tullessaan. Johto ebaysta parikymppiä ja ISTA D ilmaiseksi netistä + muutama tunti opiskelua maksaa itsensä nopeasti takaisin.
    Tässä tapauksessa vian etsintä marmorilla oli yht. 170 e, muistaakseni pelkkä vikakoodin luku oli kuitissa 52 e.
    Last edited by ami73; 20-01-2017, 08:39. Reason: Väärä sana

Comment

• bore^
      Bimmer Rookie
      • Aug 2016
      • 169
      • Vantaa

Originally posted by HTK12 View Post
      Pelkälle koodienlukemiselle? Jo on hinta keksitty.
      Siinä tapauksessa ei paljon ollut vaihtoehtoja kun eukko viimesillään räjähtämässä ja tosiaan osasivat tulkita että jännitteensäädinhän se siellä liikaa lataili ja auto joulukuusena. Eivät kuitenkaan poistaneet jääneitä vikakoodeja ja kun seuraavan kerran menin pyroz nimimerkkiä moikkaamaan espooseen ihmetys oli suuri kun jokaisella ohjausyksiköllä oli värinä keltainen. Lystillä hintaa 393€. Startin vaihto taas atoylla herttoniemessä 300€ töineen. Atoy autohuollolla muuten tuntiveloitus 50 timma itse odotan vain että saisin oman tallin nosturilla niin helpottuisi korjailu. Muutenhan tuntuu olevan tekniikaltaan kohtuu helppo. Molemmilla kerroilla olin lukenut täältä mikä autoa vaivaisi ja osasin olettaa oikein. Vittuilu on vähäistä ja aika hyvin tiedetään mistä mikäkin johtuu joten kannustaa varmasti itseäki auttamaan muita bemaristeja vähän sama kun audien kanssa että touhutonni kannattaa aina olla
      E61 2006 530d m-sport

Comment

• Art_Zi
        Bimmer Rookie
        • Jun 2009
        • 170
        • Kemi

Originally posted by bore^ View Post
        Siinä tapauksessa ei paljon ollut vaihtoehtoja kun eukko viimesillään räjähtämässä ja tosiaan osasivat tulkita että jännitteensäädinhän se siellä liikaa lataili ja auto joulukuusena. Eivät kuitenkaan poistaneet jääneitä vikakoodeja ja kun seuraavan kerran menin pyroz nimimerkkiä moikkaamaan espooseen ihmetys oli suuri kun jokaisella ohjausyksiköllä oli värinä keltainen. Lystillä hintaa 393€. Startin vaihto taas atoylla herttoniemessä 300€ töineen. Atoy autohuollolla muuten tuntiveloitus 50 timma itse odotan vain että saisin oman tallin nosturilla niin helpottuisi korjailu. Muutenhan tuntuu olevan tekniikaltaan kohtuu helppo. Molemmilla kerroilla olin lukenut täältä mikä autoa vaivaisi ja osasin olettaa oikein. Vittuilu on vähäistä ja aika hyvin tiedetään mistä mikäkin johtuu joten kannustaa varmasti itseäki auttamaan muita bemaristeja vähän sama kun audien kanssa että touhutonni kannattaa aina olla
        Täällä ei Wetterikään nollaa koodeja...paljastui, kun ostotilanteessa pyysin tsekkaan koodit, niin lapun sain, mutta kun käytin muualla niin samat koodit oli siellä, eli mitään ei nollattu.
        Atoylla nykyään hinta 70 eur/h...ainakin täällä
        E61 525dA preLCI -2007
        VW Typ2 -1967
        Ex. E46 328ia touring

Comment

• bore^
          Bimmer Rookie
          • Aug 2016
          • 169
          • Vantaa

Originally posted by Art_Zi View Post
          Täällä ei Wetterikään nollaa koodeja...paljastui, kun ostotilanteessa pyysin tsekkaan koodit, niin lapun sain, mutta kun käytin muualla niin samat koodit oli siellä, eli mitään ei nollattu.
          Atoylla nykyään hinta 70 eur/h...ainakin täällä
          se on tosi siisti nähdä ensimmäistä kertaa uuden auton kanssa istasta ohjausyksiköt ennen kuin tajuaa että sehän heitti kaikista herjat tauluun ja johtui siitä. 480a jäi kumminkin kummittelemaan ja nyt kun sain oman inpan ja istan niin fooruminen ohjeiden mukaan polttoa päälle. 2000 kierroksen vastapaine putosi 70mbar -->22mbar. pari päivää myöhemmin alkoi acc toimimaan kahden kuukauden toimimattomuuden jälkeen tekemättä mitään kun oletus oli että johtuisin liian pienistä talvipalloista. nyt herjana enään yksi pdc anturi jonka vaihdan keskiviikkonaja mystinen a468 josta ei vaivoja eikä vinkkejä mistä johtuis :think
          E61 2006 530d m-sport

Comment

• HTK12
            BTCF Member
            • Jul 2011
            • 10941
            • Joensuu

Originally posted by bore^ View Post
            En minä sitä auton viemistä marmorille ihmetellyt, vaan sitä hintaa. Luulin, että koodit saisi ulos hieman halvemmalla.
            e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
            Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
            Retrofit ym. koodaukset (BMW)
            Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
            INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
            Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎