Announcement

Collapse
No announcement yet.

-07 523i LCI ei käy kylmänä kaikilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Makro86
    Bimmer Rookie
    • Apr 2013
    • 146
    • Eurajoki

    #16
    Itellä vähän varmaan tähän liittyvää ongelmaa omassa E61 LCI 05/2007 530i bmw:ssä. Mittarissa nyt semmoiset 198tkm.
    Elikkäst ollut varmaan 1kk ajan jo tälläinen mutta kun kilsoja tulee niin vähän ja aina autolla pääsee paikasta a paikkaan b. Auton siis kun käynnistää vaikka parin yön jälkeen niin käynnistyy kyllä mutta sitten kierrokset seilaa jossain 600-800rpm välillä ja auto täristää/nykii. Kun pakittaa auton tallista niin nykii. Konehuoneesta koneen vierestä oikealta kuuluu tasaisin väliajoin jonkunlaista naksuntaa yms epätasaisuutta.
    Siitä sitten pääsee ihan normaalisti liikkeelle ja matka sujuu normaalisti ja auto toimii niin kuin kuuluukin. Lämpimänä ei ongelmia. Aina kun auto on kylmä/seisonut niin tollasta nykimistä/tärinää esiintyy mutta ei estä normaalia ajoa.

    Mitä siis avuksi??
    **Myynnissä F11 korisarja halvalla**

    Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
    Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
    Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
    Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.

    Comment

    • 205/65-15H
      BTCF Member
      • Mar 2008
      • 1422

      #17
      Meillä tuli tulpilla vahingossa ajettua yli 80tkm. Ne kun vaihdettiin niin taas on n53 kunnossa ja ei tärise kylmänä. Puolat ja suuttimet vaihdettu jo aiemmin.
      e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
      e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
      Ioniq5 AWD -22
      Leaf 40kwh -18

      Comment

      • Makro86
        Bimmer Rookie
        • Apr 2013
        • 146
        • Eurajoki

        #18
        Originally posted by 205/65-15H View Post
        Meillä tuli tulpilla vahingossa ajettua yli 80tkm. Ne kun vaihdettiin niin taas on n53 kunnossa ja ei tärise kylmänä. Puolat ja suuttimet vaihdettu jo aiemmin.
        Okei eli semmoset sitten vissiin menossa. Ilmeisesti kaikki puolat ja suuttimet? Kuinka pitkäikäisiä nämä muuten ovat ja paljonko tommoset osat maksaa??
        **Myynnissä F11 korisarja halvalla**

        Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
        Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
        Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
        Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.

        Comment

        • Maili
          BTCF Member
          • Aug 2011
          • 446
          • E-pohjanmaa

          #19
          Tuolta esim. Bemariosien sivulta löytyy osien hintoja. Toiselle tonnille menee, jos kaikki laittaa uutta.
          E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
          Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.

          Comment

          • Makro86
            Bimmer Rookie
            • Apr 2013
            • 146
            • Eurajoki

            #20
            Originally posted by Maili View Post
            Tuolta esim. Bemariosien sivulta löytyy osien hintoja. Toiselle tonnille menee, jos kaikki laittaa uutta.
            Joo eli jos uutta osaa tilalle ni koko lysti maks 2000euroa? Tarviipas kattoa bemariosa sivusto =) Kiitti kuitenkin vastauksista
            **Myynnissä F11 korisarja halvalla**

            Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
            Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
            Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
            Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.

            Comment

            • jake2710
              Bimmer Fanatic
              • May 2004
              • 828

              #21
              Suuttimet vaihtoon noilla ongelmilla. Tietysti kaikki muu kannattaa sulkea pois ennen.

              Comment

              • 205/65-15H
                BTCF Member
                • Mar 2008
                • 1422

                #22
                Vikakoodit luettu, misfireä pukkaa
                29D1 Dme
                29D2 Dme
                29cc Dme

                Jos lähtis vaihtamaan ekaksi puolia, onko ruositusta, mitä/mistä kantsii ostaa?
                e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
                e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
                Ioniq5 AWD -22
                Leaf 40kwh -18

                Comment

                • Makro86
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2013
                  • 146
                  • Eurajoki

                  #23
                  Originally posted by jake2710 View Post
                  Suuttimet vaihtoon noilla ongelmilla. Tietysti kaikki muu kannattaa sulkea pois ennen.
                  Totta, nyt on uudet, alkuperäiset suuttimet 6kpl vaihdettu kuin myös NoX anturi. Taas pelittää, ei täristä/kierrokset jumppaa

                  Niin ja vaikka tähänkin tästä että kaukosäätöinen keskuslukituskin lähti toimimaan kun vaihtoi uuden antenni vahvistimen. Eikä siinä vielä kaikki, tuulilasikin lähti sopivasti kaiken kukkuraksi lohkeilemaan kuskin pään korkeudelta eli meni vaihtoon seki, kylläkin vakuutukseen mutta kuitenkin. Ihanan kallista
                  **Myynnissä F11 korisarja halvalla**

                  Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
                  Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
                  Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
                  Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎