Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 2008 530 Lisäpitkistä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • miq
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2008
    • 352
    • Hyvinkää

Originally posted by MS74 View Post
    Valoina nämä https://www.erikoistekniikka.fi/ajon...10/3010130040/

Releenä juurikin tuo miq ehdottama.

Valot on hyvät, kilven taakse tilasin samal telineen. Tukiraudat saa näppärästi kiinni keulaan, ei tarvi porailla niille reikii.
    Valoo noista tulee riittävästi, mut ei yliampuvasti. Sijoitus oli joka euron arvonen kyllä
    Mulla on noi samat 80W LEDivalot hyllyssä odottamassa, ovat kyllä oikeasti hyvän oloiset valot! Ihmettelen kyllä kovin, että kuinka niissä voi olla ref lukuna vain 10..??
    Pitänee jossain välissä tilata sitten sama rele ja näperrellä ennen seuraavien syyspimeiden saapumista nokalle.

Mihin olit kiinnittänyt tukiraudat, jos ei kerran reikiä tarvitse tehdä?
    Samoin, millä olet laittanut kilpitelineen kiinni? Noi kuitenkin pakkasi masan keulalla vähän montuissa väriseen vaikka kiinnitin telineen ja tukiraudat aikalailla kunnolla, sen verran lampuissa kuitenkin painoa..
    Hullu saa olla muttei tyhmä.

e61 530xd LCI

Comment

• MS74
      Bimmer Rookie
      • Jul 2013
      • 93
      • Kymi

Originally posted by miq View Post
      Mulla on noi samat 80W LEDivalot hyllyssä odottamassa, ovat kyllä oikeasti hyvän oloiset valot! Ihmettelen kyllä kovin, että kuinka niissä voi olla ref lukuna vain 10..??
      Pitänee jossain välissä tilata sitten sama rele ja näperrellä ennen seuraavien syyspimeiden saapumista nokalle.

Mihin olit kiinnittänyt tukiraudat, jos ei kerran reikiä tarvitse tehdä?
      Samoin, millä olet laittanut kilpitelineen kiinni? Noi kuitenkin pakkasi masan keulalla vähän montuissa väriseen vaikka kiinnitin telineen ja tukiraudat aikalailla kunnolla, sen verran lampuissa kuitenkin painoa..
      Kilpitelineen vedin neljällä läpipultilla kiinni. (Mulla kuitupuskuri) Tukiraudat tuli puolipallomaisten torxsien alle Maskin yläpuolelle, jäävät konepellin reunan alle. Siinä ne on näkösällä.
      Ref lukuu hämmästelin itsekkin. Mut asiakas palautteet rohkas kokeilee...

Comment

• Heguli 31
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 10036
        • KVLA

Olen noita "LED-tuikkuja" hieman silmäillyt uteliaisuuttani ja itsekkin ihmetellyt noiden pieniä REF-lukuja. Vaikka valo tehoja on usein reilusti.

Comment

• MS74
          Bimmer Rookie
          • Jul 2013
          • 93
          • Kymi

Originally posted by Heguli 31 View Post
          Olen noita "LED-tuikkuja" hieman silmäillyt uteliaisuuttani ja itsekkin ihmetellyt noiden pieniä REF-lukuja. Vaikka valo tehoja on usein reilusti.
          Eikös tuo ref luku kerro sen kuinka kovin se vastaantuliaa häikäsee. pikaisella katsomisella ei löytyny sitä kaavaa siihen, mut esim valaisimen pinta-ala vaikuttaa. Noissa omissa ei ole mikään järkyn pitkä kantama, sanoisko et luokkaa 300m mut valoo on leveällä kuviolla. Täällä kun kilometrien suorat on harvassa ja tiet enemmän mutkaisia niin kantavuus ei ollu 1. asia. Hirvien huomaaminen puskissa oli tärkeempi kriteeri. Ja siihen nuo sopii hyvin.
          Jotkuu tekee valinnan sen mukaa et saa piiloon tai sopii auton nahkapenkkien väriin, minä sen mukaa et sopii käyttötarkoitukseen Kesällä pärjää omilla tuikuilla, nii voi paris min. ottaa pois keulalta syömästä kiviä.

Comment

• VolvoTDi
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2006
            • 1576
            • Tampere - Pori

Noinhan se menee, ref 10 näyttää hyvin sivuille kun taas ref 60 näyttää kauas ja on siis hyvin kapea valokeila.
            Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
            Check:
            www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
            Tampere 044-5867096

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡