Originally posted by jhelen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kysymyksiä E61 530xdA tai 525xdA ostamisesta
Collapse
X
-
Niihin sporttipenkkeihin on saanut lisävarusteena ristiseläntuen säädön
ja tai sähkösäädön (jolloin kuskin pienkkiin tulee myös muisti)...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by jhelen View PostJoo en oletakkaan ettet sinä tietäisi asiasta enemmän kuin minä . Mutta mistä se ero tulee, koska on 2 erilaista sport penkkiä. Toisessa kaikki säädöt sähköllä, sivutuet, ristiselän säädöt penkin istuin osan pituus. Eikä ole comfort penkki. Omassa sport penkissä ei edes ristiseläntuen säätöä ole ja penkin pituus säätyy manuaalisesti. Varustekoodeista tai muista ei mitään hajua.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
No prkl. Onko joku sitten nussinut mun penkistä ristiseläntuen säädöt . Niitä siinä ei nimittäin ole. Eikä kyllä ole edes manuaalisesti säädettäviä sivutukia selkänojissakaan. Istunut kuitenkin sellaisessa penkissä jossa saa säädettyä ristiselän tukea korkeussuunnassa ja sivutukea selkänojassa leveyssuunnassa. Erona comfort penkkiin se, ettei selkänoja taitu ja istuinosan sivutuet korkeammat. Eikä ollut M5 vaan ihan 525d. Voiko olla jotkut retrofitit tms. siitä en tiedä, mutta kaikki toimi sähköllä ja mulla ei sähköllä muuta kuin korkeudensäätö ja selkänojan kallistus. Eikä ole omat penkit peruslättänät. No eipä sotketa tätä ketjua enempää, vaan sovitaan että otat comfortit, ne on kuitenkin parhaat .
Comment
-
-
Originally posted by jhelen View PostNo prkl. Onko joku sitten nussinut mun penkistä ristiseläntuen säädöt . Niitä siinä ei nimittäin ole. Eikä kyllä ole edes manuaalisesti säädettäviä sivutukia selkänojissakaan. Istunut kuitenkin sellaisessa penkissä jossa saa säädettyä ristiselän tukea korkeussuunnassa ja sivutukea selkänojassa leveyssuunnassa. Erona comfort penkkiin se, ettei selkänoja taitu ja istuinosan sivutuet korkeammat. Eikä ollut M5 vaan ihan 525d. Voiko olla jotkut retrofitit tms. siitä en tiedä, mutta kaikki toimi sähköllä ja mulla ei sähköllä muuta kuin korkeudensäätö ja selkänojan kallistus. Eikä ole omat penkit peruslättänät. No eipä sotketa tätä ketjua enempää, vaan sovitaan että otat comfortit, ne on kuitenkin parhaat .S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Peruslättänät ja sportitkin on sitten minun kokemusten mukaan aivan persiistä ellei ole niskatuki sitä uudempaa syvyyssuunnassa säädettävää mallia. Tällä siis tarkoitan sitä niskatukea jossa on napit kyljissä ja sen niskatuen tyynyn pääsee kiskasemaan lähemmäksi takaraivoa. Muuten joutuu kyllä makaamaan ihan luonnottomassa asennossa jos haluaa lanttua lepuuttaa siihen niskatukeen. Tämäkin varmasti henkilökohtainen juttu, mutta nämä siis omia subjektiivisia huomioita ja kannattaa ottaa huomioon että LCI:ssäkin on sitä vanhempaa tilttaavaa niskatukea ja sitten tota uudempaa josta se tyyny tulee ulospäin kuin telex-tekojorma konsanaan...
Comment
-
-
Co2
Mikäs noissa LCI-malleissa on muuten erona, kun osassa 2007+ on 192g/km ja osassa jopa 227g/km CO2 ja joissain jotain siltä väliltä?
Jotain kikkailua tyyppihyväksyntöjen kanssa?
EDIT: vaikuttas olevan myyjien kirjoitusvirheet kyseessä mitä tarkistelin trafin tietokannasta asiaa...
Esim. tässä 2007 LCI 173kW 192g CO2
Ja tässä 2007 LCI 173kW 227g CO2
Tai liekkö vaan väärin täytetty tiedot.
Kävinpä läpällä yhtä paikallista Pörhön ajokkia koeajamassa. Ei tullut sieltäkään apua autokuumeeseen. Kuinka ollakkaan termari oli rikki. Kiitos muuten MajorDrake mainiosta ohjeesta piilovalikon esille saamiseen. Myyjä koitti väistää syytökset ovelasti, "eipä noista tiiä mikä se lämpötila pitäs ajossa olla" --> vastasin "no sen pitäs olla siinä 90 asteen hujakoilla ja se oli 60 astetta". :think
Ajoltaanhan se oli kyllä mainio vaikka oli jo 340 tkm lasissa. Ilmoituksessa oli 311 tkm, kunnon vedättäjiä.Last edited by keitsi; 02-04-2017, 22:02.
Comment
-
-
Originally posted by keitsi View PostMikäs noissa LCI-malleissa on muuten erona, kun osassa 2007+ on 192g/km ja osassa jopa 227g/km CO2 ja joissain jotain siltä väliltä?
Jotain kikkailua tyyppihyväksyntöjen kanssa?
EDIT: vaikuttas olevan myyjien kirjoitusvirheet kyseessä mitä tarkistelin trafin tietokannasta asiaa...
Esim. tässä 2007 LCI 173kW 192g CO2
Ja tässä 2007 LCI 173kW 227g CO2
Tai liekkö vaan väärin täytetty tiedot.
Kävinpä läpällä yhtä paikallista Pörhön ajokkia koeajamassa. Ei tullut sieltäkään apua autokuumeeseen. Kuinka ollakkaan termari oli rikki. Kiitos muuten MajorDrake mainiosta ohjeesta piilovalikon esille saamiseen. Myyjä koitti väistää syytökset ovelasti, "eipä noista tiiä mikä se lämpötila pitäs ajossa olla" --> vastasin "no sen pitäs olla siinä 90 asteen hujakoilla ja se oli 60 astetta". :think
Ajoltaanhan se oli kyllä mainio vaikka oli jo 340 tkm lasissa. Ilmoituksessa oli 311 tkm, kunnon vedättäjiä.
Comment
-
Comment