Eli kun palaa tuo moottorin vikavalo ja Carly näyttää että kyseessä olisi tuo MAF anturi niin kannattaako suoraan hakea uusi vai lähteä puhdistelemaan? Vielä olisi KL varaosat auki josta saisi tarvike anturin tilalle. Vika ei tunnu vaikuttavan auton toimintaan mutta ehdin purkamaan autoa vasta 4 jälkeen kun KL menee kiinni 2. Olen viikon verran ajanut autolla tuo vika aktiivisena ja seuraavan kerran ehtisin hakea uutta anturia vasta huonolla tuurilla ensi viikonloppuna. Mitä suosittelette? Voiko tuo ongelma aiheuttaa jotain isoa pian?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
MAF-anturi rikki vai likainen?
Collapse
X
-
Originally posted by goju View PostEli kun palaa tuo moottorin vikavalo ja Carly näyttää että kyseessä olisi tuo MAF anturi niin kannattaako suoraan hakea uusi vai lähteä puhdistelemaan? Vielä olisi KL varaosat auki josta saisi tarvike anturin tilalle. Vika ei tunnu vaikuttavan auton toimintaan mutta ehdin purkamaan autoa vasta 4 jälkeen kun KL menee kiinni 2. Olen viikon verran ajanut autolla tuo vika aktiivisena ja seuraavan kerran ehtisin hakea uutta anturia vasta huonolla tuurilla ensi viikonloppuna. Mitä suosittelette? Voiko tuo ongelma aiheuttaa jotain isoa pian?
-
-
Originally posted by goju View PostAuto tuotu Saksasta viime keväänä ja mittarissa on nyt 160000. Luulen kyllä että osa on alkuperäinen.
Comment
-
-
Mitä koodia se antaa? Oletko tarkastanut liittimen? Ainakin ISTA:sta löytyy MAF testi en tiedä löytyykö Carly:stä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by goju View PostIstakin mulla konella on mutta en ole ehtinyt vielä opiskeleen kovin paljoo sen käyttöö. Jos sulla on jonkun näköiset ohjeet sen maffin testaamiseen sitä kautta niin voin kokeilla vielä mitä se sanoo. Liitin oli kyllä ihan hyvässä kunnossa nopealla vilkaisulla.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by goju View PostJoo o. Uus maffi vaihdettu ja 2 päivää oli ongelma pois. Nyt taas sanoo increased emissions ja vikavalo päällä. Mitähän tässä pitäis nyt tehdä?Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
Comment