Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 530xd LCI DPF juttuja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • s4mmy
    Bimmer Rookie
    • May 2017
    • 32
    • Vantaa

    #16
    Koitin vielä googlailla tuota tekstiä missä väitettiin, että koodi tulisi myös jos DPF tarvitsisi polttoa, mutta en enäää löytänyt :think

    Jos tosiaan on näin, että tuo koodi estää DPF polton niin sitten mulla on kohta DPF täynnä, koska 20tkm ajettu tuon koodin kanssa

    Comment

    • HTK12
      BTCF Member
      • Jul 2011
      • 10941
      • Joensuu

      #17
      Originally posted by s4mmy View Post
      Koitin vielä googlailla tuota tekstiä missä väitettiin, että koodi tulisi myös jos DPF tarvitsisi polttoa, mutta en enäää löytänyt :think

      Jos tosiaan on näin, että tuo koodi estää DPF polton niin sitten mulla on kohta DPF täynnä, koska 20tkm ajettu tuon koodin kanssa
      Kun DPF tarvitsee polttoa, siitä tulee ihan oma koodinsa, kuten tuossa edellä todettiin. Aivan sama mitä joku netissä väittää, kaasuläpän koodi tulee kun kaasuläpässä on vikaa. Jos siellä olisi DPF paikallaan eikä poltot ole toimineet, niin se auto ei enää kulkisi mihinkään. DPF menee tukkoon paljon nopeammin kuin 20tkm. Mikä koodi siellä nyt on?
      e39 540iA E85

      Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
      Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
      Retrofit ym. koodaukset (BMW)
      Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
      INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
      Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

      Comment

      • Bullitt
        BTCF Member
        • Jul 2002
        • 2786
        • Turku

        #18
        Originally posted by s4mmy View Post
        Ymmärtääkseni antaa aina kaasuläpältä koodin jos ei ole jostain syystä päässyt suorittamaan polttoa. Ilmottaa tavallaan sillä koodilla, että nyt tosiaan pitäisi poltto tehdä.
        Tuossa nyt ei ole kyllä mitään järkeä, että pakoputkessa olevan suodattimen viasta muka kerrotaan vikakoodilla, joka liittyy imupuolella olevaan sähköiseen läppään. Kai sitä saman tien voisi sytytyskatkoksista ilmoittaa vaikka lämpöanturin oikosululla.


        Comment

        • s4mmy
          Bimmer Rookie
          • May 2017
          • 32
          • Vantaa

          #19
          Originally posted by HTK12 View Post
          Kun DPF tarvitsee polttoa, siitä tulee ihan oma koodinsa, kuten tuossa edellä todettiin. Aivan sama mitä joku netissä väittää, kaasuläpän koodi tulee kun kaasuläpässä on vikaa. Jos siellä olisi DPF paikallaan eikä poltot ole toimineet, niin se auto ei enää kulkisi mihinkään. DPF menee tukkoon paljon nopeammin kuin 20tkm. Mikä koodi siellä nyt on?
          P2620 koodi luettiin lokakuussa, tämän jälkeen vaihdettiin hehkut ja hehkujen rele muutaman muun jutun kanssa. Tämän jälkeen ei ole koodeja luettu (ei ole laitteita itellä, pitäs varmaan joskus perehtyä ja hommaa jotkin...). DPF:stä ei ole mitään koodeja tullu ja tuon lokakuun jälkeen kilsoja on kuitenkin suht paljon tullut.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎