Onkohan noissa myynnissä olevissa Android-laitteissa käytännössä juurikaan eroja muuta kuin android-version, prossun, muistin ja tallennustilan osalta? Siis toiminnallisuus ja käyttöliittymä vaikuttaa kaikissa samalta.
Logic7 järjestelmässä ääni menee kuitua pitkin peräkonttiin ja kaiutinjohdot lähtevät sieltä elementeille.
Sen tiedänkin. Eli Androidilta tulevalta johtosarjahaaroittimelta nyppiä kaiutinpiuhojen urosliitimet irti jotta saa pistokkeen kiinni autonjohtosarjaan ja kuitu siirtää ccc perään menevään liittimeen?
Ei minkaanlaisia asennusohjeita ollut mukana.
EDIT: hyvinhän ne liittimet kävi toisiinsa, kun tarkemmin katsoessa huomasin, että auton johtosarjan liittimestä saa sen sinisen naarasliitinten suojan pois. Hyvin rokkaa.
Olikos kukaan asennellut prelci ccc professional navi logiq7 järjestelmään noita android soittimia? Yhden jo tilasin, mutta haaroitusliittimet kaiutinpiuhoilla ja vöylä puuttuu. Tilatessa nimen omaan varmistelin, että kävisi kyseiseen järjestelmään... prkl.
Itse olen jokaisesta näistä android himmelistä päässyt sammumisaikaa säätämään, mutta sulla lienee sellainen malli jossa ei sitten mahdollisuutta ole
Ei ole näissä mullakaan pystynyt säätämään enää yhtä paljon mitä vanhemmissa. Mulla Saksasta tilattu x5 Android malli sekä avinin. Molemmat samanlaisia toki.
Joo se varmaan on niin ja tota sammumisaikaa ei saa oikeen mistään pidennettyä.
Mut muut asetukset on nyt reilassa kun laitoin sinne sähköpostia nii nyt laittovat pdf asennusohjeen ja kaikki toiminnot esiteltyinä ja se laitteen pin koodi (1314)et pääsi muuttaan Factory settings asetuksia niin alko toi rullakin toimiin ettei pelkällä hipasunäytöllä tartte mennä.
Itse olen jokaisesta näistä android himmelistä päässyt sammumisaikaa säätämään, mutta sulla lienee sellainen malli jossa ei sitten mahdollisuutta ole
Joo se varmaan on niin ja tota sammumisaikaa ei saa oikeen mistään pidennettyä.
Mut muut asetukset on nyt reilassa kun laitoin sinne sähköpostia nii nyt laittovat pdf asennusohjeen ja kaikki toiminnot esiteltyinä ja se laitteen pin koodi (1314)et pääsi muuttaan Factory settings asetuksia niin alko toi rullakin toimiin ettei pelkällä hipasunäytöllä tartte mennä.
Tuon ohjelmalähteen muutoksen aiheuttaa rattinappien toiminta, jos ne ottaisi pois käytöstä tuota ei tapahtuisi.
Itse oletin E39:ssä että tuo "vika" johtui auton puhelimesta, mutta en koskaan saanut aikaiseksi sitä koodattua pois.
Ja tuohon mapsin "hukkaamiseen" sellainen vinkki että laita se soittimen "päällä" olemis aika vaikka 2h, niin käynnistyy nopeammin 2h sisään viimeisestä käytöstä ja muistaa asioita paremmin.
Tuohon pakkiinkin saattaa löytyä ihan asetus sieltä, tai sitten piuhoja muklaamaan.
täytyy viä tarkemmin niitä asetuksia tutkailla hätäseen sieltä noista säätöjä viimeksi löytäny mut kiitti vinkistä.
AVIN Model: BMWE60A-88
Nyt kun on käyttänyt muutaman viikon on makea laite usp piuhat menee hanskalokeroon jossa toisessa tikku kiinni mistä soitetaan mp3set ja toinen tulee hanskalokeron välistä ja puhelimeen kiinni et piisaa virta ku jakaa laitteelle netin.
Youtube,spotify,google maps toimii hianosti suplakin toimii mut vaikeampi käyttää noin matalalla näytöllä.
Huonoina puolina on että autolla lähtiessä joka toinen kerta pysyy aux in toiminnassa ja mp3 soi lähtiessä joka toinen kerta heittää radion soimaan autossa vaikka näytöllä pyöriikin mp3set täytyy ratista vaihtaa aux in päälle (3 painallusta alemmasta napista oikealla puolen) ja se et käydessä kahvilla tai tankilla google maps hukkaa reittinsä ja laitettava uudestaan muistista viimeksi haetuista.
Ja pakkipäällä sammuu musa jatkuu kun tutkat sammuu eli vasta eteenpäin ajettaessa tai napista tutkat sammutettua.
Ja näyttö peilaa kalvosta huolimatta jos repsikalla on kirkas paita päällä.
nettiradioita ja peruutuskameraa en ole laittanut viälä.
Tuon ohjelmalähteen muutoksen aiheuttaa rattinappien toiminta, jos ne ottaisi pois käytöstä tuota ei tapahtuisi.
Itse oletin E39:ssä että tuo "vika" johtui auton puhelimesta, mutta en koskaan saanut aikaiseksi sitä koodattua pois.
Ja tuohon mapsin "hukkaamiseen" sellainen vinkki että laita se soittimen "päällä" olemis aika vaikka 2h, niin käynnistyy nopeammin 2h sisään viimeisestä käytöstä ja muistaa asioita paremmin.
Tuohon pakkiinkin saattaa löytyä ihan asetus sieltä, tai sitten piuhoja muklaamaan.
Leave a comment: