Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kangsta e61
    Newbiemmer
    • Feb 2018
    • 21
    • Suomi

    #16
    Tulpat oli karstaiset uusin ne samalla ku vaihdoin separaattorin

    Comment

    • Kangsta e61
      Newbiemmer
      • Feb 2018
      • 21
      • Suomi

      #17
      Tuli kyllä sellainen ajatus mieleen että voisiko uusi separaattori\letkut jäätyä vaikka ovat lämmitettynä. koska jonku aikaa uudella separaattori ei nokea tullut yhtään ja ei haivaittavaa öljyn syöntiä ollut mutta nyt taas alkoi noen lentäminen putkesta ja öljyä alkoi vaatimaan??

      Comment

      • fraatti
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2002
        • 4629
        • Tampere

        #18
        Originally posted by Kangsta e61 View Post
        Tulpat oli karstaiset uusin ne samalla ku vaihdoin separaattorin
        Kaikki samanlaisia? Ei sylinterikohtaisia eroja?
        F11 535dX LCI
        Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

        Comment

        • Kangsta e61
          Newbiemmer
          • Feb 2018
          • 21
          • Suomi

          #19
          Ei oo vielä tullu katottua paineita, voiko paineen mittauksen tehdä vanhan ajan tyyliin tulpat pois ja startilla pyöritys onko jotain joka tykkää huonoa tuosta näissä premium autoissa, jossain oli että joku sulake pitäs ottaa pois ennen ku paineita alkaa startilla pyöritteleen??

          Comment

          • Kangsta e61
            Newbiemmer
            • Feb 2018
            • 21
            • Suomi

            #20
            Ja vielä semmosta että mikä pilli siitä ccv päältä lähtee tarviiko tuo olla kytkettynä imusarjaan ei kyllä oo paikkaa sille nyt siinä on hattu päällä siksikö tuo separaattori ei pelaa niin ku pitäis?? Ja vielä öljyä :think

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎