Tuli kyllä sellainen ajatus mieleen että voisiko uusi separaattori\letkut jäätyä vaikka ovat lämmitettynä. koska jonku aikaa uudella separaattori ei nokea tullut yhtään ja ei haivaittavaa öljyn syöntiä ollut mutta nyt taas alkoi noen lentäminen putkesta ja öljyä alkoi vaatimaan??
Ei oo vielä tullu katottua paineita, voiko paineen mittauksen tehdä vanhan ajan tyyliin tulpat pois ja startilla pyöritys onko jotain joka tykkää huonoa tuosta näissä premium autoissa, jossain oli että joku sulake pitäs ottaa pois ennen ku paineita alkaa startilla pyöritteleen??
Ja vielä semmosta että mikä pilli siitä ccv päältä lähtee tarviiko tuo olla kytkettynä imusarjaan ei kyllä oo paikkaa sille nyt siinä on hattu päällä siksikö tuo separaattori ei pelaa niin ku pitäis?? Ja vielä öljyä :think
Comment