Noniin! Onkos muilla kokemusta tai tietoa että olisi käynyt vastaavaa? Bmw 525D e61 LCI, moottorilla ajettu 235tkm. Alkoi vähän täristä tyhjäkäynnillä kuin kävisi vain viidellä sylinterillä. Vikakoodit kertoi että 5.sylinterin suutin yli korjausarvojen. Koitettiin ehjällä suuttimella ja sama vika. Tämän jälkeen muistui mieleen että on ollut aiemmin paine-eroja sylintereissä joten kansi irti ja venttiileitä ihmettelemään. Kannen irroituksen jälkeen huomattiin että 4.sylinterin sylinteriputki on haljennut. Moottorin vaihto edessä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 525D e61 2007 mysteeri
Collapse
X
-
Originally posted by Amatöörikuski View PostNoniin! Onkos muilla kokemusta tai tietoa että olisi käynyt vastaavaa? Bmw 525D e61 LCI, moottorilla ajettu 235tkm. Alkoi vähän täristä tyhjäkäynnillä kuin kävisi vain viidellä sylinterillä. Vikakoodit kertoi että 5.sylinterin suutin yli korjausarvojen. Koitettiin ehjällä suuttimella ja sama vika. Tämän jälkeen muistui mieleen että on ollut aiemmin paine-eroja sylintereissä joten kansi irti ja venttiileitä ihmettelemään. Kannen irroituksen jälkeen huomattiin että 4.sylinterin sylinteriputki on haljennut. Moottorin vaihto edessäExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by schwarze View PostEnpä ole aiemmin moiseen törmännyt tässä moottorityypissä. Mites ja milloin tämä aiempi sylinterien välinen paine-ero tuli havaittua?
Comment
-
-
Originally posted by Amatöörikuski View PostKävin tänään paikallisella marmorilla kyselemässä ja eivät hekään osanneet sanoa juuta eikä jaata, ei kuulemma ole tullut vastaan. Ottivat auton tiedot ja laittoivat eteenpäin. Eikös tuota M57TU konetta käytetty 2012 asti?Last edited by schwarze; 27-04-2019, 01:14.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by schwarze View PostKaivelemati tarkempia päivämääriä, väittäisin notta 2010 on muotit laitettu museoon. Maallikosta tuo alkusyy näyttää pakkasvaurion, tai lämpö-eron aiheuttamalta?
Comment
-
Comment