Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw E61 Lci N53B25A Sytytysongelma?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dea
    Newbiemmer
    • Nov 2019
    • 16
    • Mustasaari

    Bmw E61 Lci N53B25A Sytytysongelma?

    Terve!
    Tietäkö joku mitä voi olla vika kun tulee sytytyshäiriö 1 sylinteri koko ajan?

    On vaihdettu kaikki suuttimet,Noxanturi,Engine Control Unit,tulppat
    Last edited by Dea; 15-12-2019, 11:37.
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

    #2
    Puolat? Onko johtosarjan kunto tarkistettu?
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • Dea
      Newbiemmer
      • Nov 2019
      • 16
      • Mustasaari

      #3
      Originally posted by HTK12 View Post
      Puolat? Onko johtosarjan kunto tarkistettu?
      Puolat on kunossa ja Johtosarja on kunossa

      Vika ei ole päällää koko ajan mutta tulee päällä päivittäin

      Kuitamalla pysyy pois vähän aika

      Kun ota Ilmamassamittari piuha irti sitten ei tulee sytytyshäirö enää??

      Comment

      • thaifly
        Bimmer Rookie
        • Apr 2006
        • 67
        • Espoo

        #4
        Venakopan kannessa oleva huohottimen kalvo rikki?
        __________________
        e90 M3 -11

        Ex:
        f11 530xdA M-Sport -12
        e39 525iA M-Sport -02 Aus Japan
        e39 525iA M-Sport -01 Aus Japan
        e61 530xdA LCI M-Sport -08
        e39 M5 Dakargelb II
        e61 523iA LCI -08
        e39 530iA -01
        e87 118d M-Sport -06
        e39 520i M-Sport -02
        e36 316i Compact -95
        e36 328i -95
        e30 318i -89

        Comment

        • Dea
          Newbiemmer
          • Nov 2019
          • 16
          • Mustasaari

          #5
          Originally posted by thaifly View Post
          Venakopan kannessa oleva huohottimen kalvo rikki?
          Pitää tarkista
          Tyhjäkäynti on epätasainen ja kun yritää pitää kieroksset vaikka 1000 niin hyppii alle ja yli
          Voiko se olla Korkeapaine polttoaine pummpu?
          Ennen kun vaihdettin kaikki suttimmet tuli sytytyshäiriö 2 sylinteri ja vaihdon jälkeen vika siirtyi 1 sylinteri

          Tuntuu vaikea löytää vika

          Comment

          • zakspeed
            BTCF Member
            • Nov 2003
            • 1996
            • Tampere/kainuu

            #6
            Anteeksi vain viisastelu, mutta vian hakuun lienee jo euroja palanut ihan reilummin? Jos tuo vika paikallistuu tuohon huohotinventtiiliin niin mikäs siinä.

            Ns. Perus kuviota kuitenkin näissä jonka asiansa osaava bmw korjaamo olisi pois sulkenut heti alkuunsa noiden oireiden perusteella.
            -M5- '00
            -i3 94 rex '19
            -Ascona B 4.0 '80
            Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
            -Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
            -Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista

            Comment

            • Havis
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2004
              • 1836
              • Kotona/Poissa

              #7
              Originally posted by Dea View Post
              Pitää tarkista
              Tyhjäkäynti on epätasainen ja kun yritää pitää kieroksset vaikka 1000 niin hyppii alle ja yli
              Voiko se olla Korkeapaine polttoaine pummpu?
              Ennen kun vaihdettin kaikki suttimmet tuli sytytyshäiriö 2 sylinteri ja vaihdon jälkeen vika siirtyi 1 sylinteri

              Tuntuu vaikea löytää vika
              Miksi ihmeessä sytytyshäiriöiden korjaamiseksi on vaihdettu kaikki suuttimet? Millä logiikalla sen on kuviteltu auttavan...
              "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

              E60 523iA -08

              Comment

              • Raser
                Bimmer Rookie
                • Oct 2018
                • 59
                • Fi

                #8
                Originally posted by Havis View Post
                Miksi ihmeessä sytytyshäiriöiden korjaamiseksi on vaihdettu kaikki suuttimet? Millä logiikalla sen on kuviteltu auttavan...
                Juu nyt kuulostaa kyllä siltä, että kannattaisi se auto viedä jollekkin joka siitä oikeasti jotain ymmärtää.
                Jos kristallipallosta pitäisi heittää niin ehkä polttoainepumppu/korkeapainepumppu puolelle tuota vikaa voisi paikallistaa.
                Mutta edelleen jollekin diagnosoitavaksi joka autosta jotain tajuaa.

                Comment

                • JaniLap
                  BTCF Member
                  • Sep 2012
                  • 2712
                  • Tampere

                  #9
                  Originally posted by Dea View Post
                  Terve!
                  Tietäkö joku mitä voi olla vika kun tulee sytytyshäiriö 1 sylinteri koko ajan?

                  On vaihdettu kaikki suuttimet,Noxanturi,Engine Control Unit,tulppat
                  Laitettiinhan uusituiksi sytytystulpiksi vain ja ainoastaan NGK:n ZKBR7A-HTU?
                  IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
                  BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
                  Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
                  Tampere

                  Comment

                  • Dea
                    Newbiemmer
                    • Nov 2019
                    • 16
                    • Mustasaari

                    #10
                    Originally posted by Havis View Post
                    Miksi ihmeessä sytytyshäiriöiden korjaamiseksi on vaihdettu kaikki suuttimet? Millä logiikalla sen on kuviteltu auttavan...
                    Bmw merkki liikke toi auton kanssa on ruuvannut ja yritetty kaikenlaista nyt noin 8 kuukautta
                    Ne sanoi että pitää vaihtaa kaikki suuttimet
                    Ja Latausongelma..lataa 14.8-15.0 volt ja välillä yli 15
                    Vaikka on vaihdettu laturi ja Ibs anturi
                    Voiko olla joku maadoitus vika tai joku johtonippu huono
                    Last edited by Dea; 01-12-2019, 16:07.

                    Comment

                    • Dea
                      Newbiemmer
                      • Nov 2019
                      • 16
                      • Mustasaari

                      #11
                      Originally posted by Raser View Post
                      Juu nyt kuulostaa kyllä siltä, että kannattaisi se auto viedä jollekkin joka siitä oikeasti jotain ymmärtää.
                      Jos kristallipallosta pitäisi heittää niin ehkä polttoainepumppu/korkeapainepumppu puolelle tuota vikaa voisi paikallistaa.
                      Mutta edelleen jollekin diagnosoitavaksi joka autosta jotain tajuaa.
                      Se on ollut Käyttöauto Bmw merkihuolto se on mennyt niin pitkä että ne vaihtoi kone ja sama ongelma/vikakoodi tuli kuitenkin
                      Voiko se olla niin että polttoaine pumppu toimii välillä ja välillä ei?
                      Tai voiko joku lambda anturi joka ei oikein toimii?
                      Kun se syttyy ja välillä se lähtee pois..ja monta kerta pitää kuitata pois kun auto vaan käy 5 sylinterillä
                      Se ylensä rupee nykyii ja sitten sen jälkeen moottorivslo syttyy

                      Comment

                      • MikaSS
                        BTCF Member
                        • Sep 2010
                        • 202
                        • Kokkola

                        #12
                        Onko korkeapainepumpun vaihdosta tietoa? Sanoisin että aika vahva ääni alkavalle pumppu vialle :think
                        nyk. E60 523iA LCI M-sport & kakkosauto E34 520i -89
                        Ex: E34 525i M-Tech, E36 316i, E39 523iA touring, E39 528iA, E39 520i

                        Comment

                        • HTK12
                          BTCF Member
                          • Jul 2011
                          • 10941
                          • Joensuu

                          #13
                          Kyllähän se vika pitäisi nyt diagnosoida, eikä vaan vaihtaa osia. Eli vie jonnekkin, jossa korjataan autoja, ei pelkästään vaihdeta osia. Merkkihuollossa valitettavan usein vaan vaihdetaan osia kunnes toimii.
                          e39 540iA E85

                          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                          Comment

                          • radixen
                            Bimmer Rookie
                            • Sep 2011
                            • 99
                            • Finland

                            #14
                            Jaa nää olikin jo tsekattu. Ei mitään.
                            Last edited by radixen; 08-12-2019, 20:57.
                            "The things you own end up owning you." - Tyler Durden

                            Comment

                            • Dea
                              Newbiemmer
                              • Nov 2019
                              • 16
                              • Mustasaari

                              #15
                              Originally posted by MikaSS View Post
                              Onko korkeapainepumpun vaihdosta tietoa? Sanoisin että aika vahva ääni alkavalle pumppu vialle :think
                              Tuli vaihtokoneen kanssa toinen Korkeapainepumppu niin en usko että molemmat pumpput olis joku vika..

                              Mutta ei koskaan tiedä

                              Voiko Vanosventtilit ja Lambda anturit tehdä toi että tulee 1 sylinterin sytytyshäiriö?

                              Oko toi kone N53B25 ollut paljon Jakoketjun ongelma?

                              Voiko jakoketju Venynyt? Voiko se tehdä se että välillä on vika pois ja välillä tulee häiriö?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎