Elikkäs kyseessä 535d e60 aj techin ohjelma 400/800. Lähin kiihyttämään ja putkesta tuli ensin musta savupilvi ja sitte rupes tulemaan valkoista putken täydeltä ja ei käy kaikilla. Mikä voi olla? Tyhjäkäynnillä tulee kans valkoista putkesta ja ei käy kaikilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Apua tarvitaan 535d e60!
Collapse
X
-
Originally posted by Jacques View PostOnko löytynyt yhteistä nimittäjää siitä, missä yhteydessä mäntä on sinne sulanut? Saa ohjelmointi mennä todella pahasti metsään jos männän saa sulamaan Suomen nopeusrajoituksia noudattamalla, no ellei sitten pitkää burnista tehdä.
Riippuen ohjelmoijasta niin eihän se vaadi kun aivan liikaa syöttöä kun polttaa männän tai pesee öljyt pois sylinteristä. Toinen mitä kuullut että ohjelmoija poistaa autosta ohjelmoinnissa vikakoodeja ja hyvässä lykyssä poistaa koodit jotka viittaa vuotavaan suuttimeen. Kokematon ajaa vain niin kauan että mäntä sulaa
Muutaman juuri noin 400 hp 535 olen nähnyt missä mäntä sulanut tai lohko haljennut. Varmaan noilla tehoilla käy vakioahtimien pakopaineetkin koviksiVikakoodien lukua (ista-D/inpa) ja pieniä koodauksia (NCS expert) Uudellamaalla +358409321366
Comment
-
-
Originally posted by Kallemae View PostElikkäs kyseessä 535d e60 aj techin ohjelma 400/800. Lähin kiihyttämään ja putkesta tuli ensin musta savupilvi ja sitte rupes tulemaan valkoista putken täydeltä ja ei käy kaikilla. Mikä voi olla? Tyhjäkäynnillä tulee kans valkoista putkesta ja ei käy kaikilla.
Kannattaa tarkastaa ekana ettei egr lämmönvaihtaja ole halki, sitten ahtimet, venttiilikopan tiiviste. Toki tuo valkoinen savu vaikuttaa vahvasti että jäähdytysnestettä siellä palaa, mutta kannattaa aloittaa halvimmasta päästä. Tokihan ohivuotomittauksella jos jostain saat vehkeen lainaan saa tuon kansipahvin/lohkon/kannen halkeaman selvitettyä tai pumppaat painetta jäähdytysjärjestelmään ja katsot mistä tulee jos tulee.Vikakoodien lukua (ista-D/inpa) ja pieniä koodauksia (NCS expert) Uudellamaalla +358409321366
Comment
-
-
Jos kannentiiviste viallinen niin tekee painetta jäähdytysjärjestelmään, mulla on ollut itsellä M57 jossa kannentiivistevuoto> teki painetta ja työnti nestettä ulos korkista kun antoi happea, ei muita oireita.
Mäntä rikki > savuttaa ja käy huonosti sekä huohottaa runsaasti.
Nopea ja helppo todeta.Last edited by vexu524tdic; 23-04-2020, 22:00.e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
-
Originally posted by Juhnukka View PostRiippuen ohjelmoijasta niin eihän se vaadi kun aivan liikaa syöttöä kun polttaa männän tai pesee öljyt pois sylinteristä. Toinen mitä kuullut että ohjelmoija poistaa autosta ohjelmoinnissa vikakoodeja ja hyvässä lykyssä poistaa koodit jotka viittaa vuotavaan suuttimeen. Kokematon ajaa vain niin kauan että mäntä sulaa
Muutaman juuri noin 400 hp 535 olen nähnyt missä mäntä sulanut tai lohko haljennut. Varmaan noilla tehoilla käy vakioahtimien pakopaineetkin koviksi
Vikakoodien poisto validi pointti osaltaan.G30 540i
F32 435d
Comment
-
Comment