Originally posted by Jere Rantanen
View Post
535d ison turbon vaihtoläppä jumissa
Collapse
X
-
Oire ainakin täsmää irronneeseen alipainelinjaan, tai ylipäätään että alipaine puuttuuE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
-
Onko jotain vikakoodeja? (jos on jossain piilevästä vikatilassa niin ei ota kierroksia)Originally posted by Jere Rantanen View PostPäivitystä! Eli nyt vaihdoin ison ahtimen, tarkastin pienen ja vaihdoin kaikki tiivisteet pakosarjaan ahtoputkiin jne mitä nyt ahtimien tiivistesarjassa tuleekin.. Auto ei edelleen vedä alle 3000 kierroksen kunnolla? pieni turbo oli ehjä jota vähän mietin et mistähä voi vikaa seuraavaks ettiä
Kun starttaat auton niin liikkuuko vipu moottorin sivulla, siinä turbojen välimaastossa? Jolloin paine siirtyy pikkuturbolle.E39 M5 2002
E70 X5 3.0sd 2008
E83 X3 3.0i 2005
G21 330e
Comment
-
ei oo antanu vikakoodei, ainoastaan antaa egr koodia kun se on tulpattu, ja jos tarkotat ahtimien vaihtoläppää niin juu liikkuuOriginally posted by MeisterW View PostOnko jotain vikakoodeja? (jos on jossain piilevästä vikatilassa niin ei ota kierroksia)
Kun starttaat auton niin liikkuuko vipu moottorin sivulla, siinä turbojen välimaastossa? Jolloin paine siirtyy pikkuturbolle.
Comment
-
-
-
Eihän ole niinkin yleinen perusvika kuin ahtoletku halki sisäkurvista siinä ennen imusarjalle tuloaOriginally posted by Jere Rantanen View Posttolla alipaineletkun irrotuksellahan saa aika varmasti paikannettuu vian jos se sillälailla yläältä vetää normisti
Edit. kyllä käyttäytyminen muuttu yläkierroksilla kun otti isolta kellolta alipaineletkun pois mutta jostain päin suhisee vedossa joka voisi viitata ahtovuotoon
tuli mieleen, kun tuossa omassa 535d:ssä alkoi vastaavaa oireilua ja oli tosiaan letku halki.
X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
ai se ihan alumiinia oleva putki vai silikoniputki joka on aluminiputken ja imusarjan välissä?Originally posted by ///THe View PostEihän ole niinkin yleinen perusvika kuin ahtoletku halki sisäkurvista siinä ennen imusarjalle tuloa
tuli mieleen, kun tuossa omassa 535d:ssä alkoi vastaavaa oireilua ja oli tosiaan letku halki.
Comment
-
Originally posted by Jere Rantanen View Postai se ihan alumiinia oleva putki vai silikoniputki joka on aluminiputken ja imusarjan välissä?
Comment
-
Tarkoitin ihan sitä kumiletkua juurikin aluputken/imusarjan välissä. Omassa wessassa oli haljennut sisäkurvista noin 40-50mm matkalta. Kulutus nousi, kaasuunvastaavuus katosi ja savutti ihan helvetisti isommalla kaasunavauksella. Ja muutenkin luonnollisesti tehottoman oloinen normiin verrattuna koko kierrosalueella.Originally posted by Jere Rantanen View Postai se ihan alumiinia oleva putki vai silikoniputki joka on aluminiputken ja imusarjan välissä?
Toki onhan noihin aluputkiinkin on hinkkautunut reikiä.X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
Comment