Originally posted by JaniLap
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 525XD '2008, lämmöt ei nouse korjaustenkaan jälkeen
Collapse
X
-
Originally posted by Tommi View PostKaihtimet taitaa olla ilmavirrasta aukeavat
Puskurin alaosan kaihtimet taisi aueta ilmavirrasta.F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Comment
-
-
Tappelin myös 530xd:n kanssa näiden lämpöjen kanssa ja sinne uusittiin OEM termarit ja laatikon lämmönvaihdin. EGR-termari oli ainut jonka sai vaihtaa vuoden päästä. Lämmöt oli 92-astetta kun kaikki oli ok. DPF:n poltto päällä nousi muistaakseni johonki 96-102 -asteeseen. Oma oli Italian tuonti ja tuossa ei kaihtimia ollut.
Comment
-
-
Viikonpa tuo taas lämpeni lämmönvaihtimen uusimisen jälkeen, taas ollaan lähestulkoon lähtötilanteessa.
Moottoritieajolla lämmöt 74-77 välillä, mutta mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa niin kohta tilanne taas vielä huonompi.
Pitääkö tässä kaksien uusien termareiden ja kolmen lämmönvaihtimen jälkeen tosissaan alkaa uskoa, että tämä autoyksilö rikkoo termostaatit jostain syystä?
Saapa nähdä mitä autoliike tuumaa asiaan vai tuumaako mitään...
Comment
-
-
Originally posted by MikkoJII View PostTappelin myös 530xd:n kanssa näiden lämpöjen kanssa ja sinne uusittiin OEM termarit ja laatikon lämmönvaihdin. EGR-termari oli ainut jonka sai vaihtaa vuoden päästä. Lämmöt oli 92-astetta kun kaikki oli ok. DPF:n poltto päällä nousi muistaakseni johonki 96-102 -asteeseen. Oma oli Italian tuonti ja tuossa ei kaihtimia ollut.
Usko alkaa menemään jo itellä tähän touhuun
Comment
-
-
Originally posted by tonza- View PostViikonpa tuo taas lämpeni lämmönvaihtimen uusimisen jälkeen, taas ollaan lähestulkoon lähtötilanteessa.
Moottoritieajolla lämmöt 74-77 välillä, mutta mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa niin kohta tilanne taas vielä huonompi.
Pitääkö tässä kaksien uusien termareiden ja kolmen lämmönvaihtimen jälkeen tosissaan alkaa uskoa, että tämä autoyksilö rikkoo termostaatit jostain syystä?
Saapa nähdä mitä autoliike tuumaa asiaan vai tuumaako mitään...
edit: randomilla muutama sivu viimeisimmästä taaksepäin, että löytyi selostusta:
Last edited by aae30; 16-05-2022, 18:40.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Posteikös tämä ole niitä, joihin sitä ylimääräistä termostaattia kait ihan syystäkin suositellaan?
edit: randomilla muutama sivu viimeisimmästä taaksepäin, että löytyi selostusta:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...293257&page=60
Mikähän näissä oikein aiheuttaa jatkuvat termarien rikkoontumiset, liekköhän sitä on kukaan tutkinut?
Comment
-
-
Originally posted by tonza- View PostMikähän näissä oikein aiheuttaa jatkuvat termarien rikkoontumiset, liekköhän sitä on kukaan tutkinut?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostYksinkertaisesti joidenkin vahaelementtien surkea laatu. Näiden lämmönvaihtimien suhteen on aiemminkin ollut jossain vaiheessa liikenteessä huonoja eriä, jotka ei kestä kuin muutaman lämpösyklin. Tulppaa kokeeksi sen lämmönvaihtimen kierron ja jos ongelma on siinä, niin edellä mainittu letkutermari kehiin.
Juu täytyy tsekata.
Comment
-
Comment