Eli minulla E61 525d -08 ja kaukosäätö lukitus alkoi pätkimään ja lopulta ei toiminut enää kaukosäädöllä. Avasin antennivahvistimen joka oli märkä ja jotain pieniä hapettumia oli jotka lähti puhtaaksi muttei vaikutusta, niin vaihdoin uuden vahvistimen ja vieläkään ei toimi kaukosäätö. Joutuuko tuon antennivahvistimen koodata avaimille vai pitäisikö toimia suoraan? Johtoja vähän katselin muttei näy ainakaan vikaa, tuohonhan tuli johdot oikean puolen ikkunan saranaa pitkin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 antennivahvistin
Collapse
X
-
Originally posted by bemupoika View PostEli minulla E61 525d -08 ja kaukosäätö lukitus alkoi pätkimään ja lopulta ei toiminut enää kaukosäädöllä. Avasin antennivahvistimen joka oli märkä ja jotain pieniä hapettumia oli jotka lähti puhtaaksi muttei vaikutusta, niin vaihdoin uuden vahvistimen ja vieläkään ei toimi kaukosäätö. Joutuuko tuon antennivahvistimen koodata avaimille vai pitäisikö toimia suoraan? Johtoja vähän katselin muttei näy ainakaan vikaa, tuohonhan tuli johdot oikean puolen ikkunan saranaa pitkin?Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
-
-
Kiitos tiedosta. Tuli mieleen kun tuo ovien lukitus alkoi temppuilemaan niin ensimmäisellä kerralla oli vaihtanut auton kielen saksaksi ja muutenkin auton asetukset muuttui, niin jos avaimessa olisi vika? Ei toimi vara-avaimellakaan kyllä. Näissä oli ilmeisesti akku avaimessa joka latautuu ajaessa eikä patteria?
Comment
-
-
Originally posted by bemupoika View PostNäissä oli ilmeisesti akku avaimessa joka latautuu ajaessa eikä patteria?
Juu. Kai ne akutkin joskus hajoaa, mutta ainakin jos heti ajon jälkeen kokeilee niin luulisi että on sen verran akussa virtaa että toimii.
Jos ei toisella avaimella niin sitten ainakin toisella?
Comment
-
-
E9X:ssä avaimissa on vaihdettava paristo, kun varusteissa on comfort access. Muutoin avaimessa on akku, joka latautuu, kun avain on siinä omassa kolossaan. Ehkä E6X:ssä on sama ratkaisu.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostE9X:ssä avaimissa on vaihdettava paristo, kun varusteissa on comfort access. Muutoin avaimessa on akku, joka latautuu, kun avain on siinä omassa kolossaan. Ehkä E6X:ssä on sama ratkaisu.EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
Comment