Xenon valojen jälkiasennus E60
Collapse
X
-
Voiko helposti päivittää joksikin muuksi versioksi
Voiko päivittää valot helposti vanhemmaksi jossa on pitkät keskellä, kaikkea paskaa joku on keksinyt kuin yksilamppuiset Zenonit joiden teho on hanurista noissa on vaan eri värilämpötila se ei tehoa tee...
Originally posted by MajorDrake View PostEt mitenkään muuten kun tusaamalla itse.
Umpiota ei saa auki kuin leikkelemällä...
Leave a comment:
-
Originally posted by 325E View PostMiten saa e60 LCI vm-08 keskimmäisiin umpioihin asenettua orginal bmw-tyyppiset pitkät kuten halogeenivaloissa , reunimmaiset on tupla zenonit jotka valoja vaihtaessa vaihtaa vaan läppää. Luin tämän topiikin ja sanon kokemuksesta, että E39 valot on tehokkaammat kuin nykyisen rakkineeni tämän valot on surkeat tehottomat "ei Zenon tee autuaaksi" monelle se näyttäs olevan psykologista. Mikään ei voita Watteja ja lamppujen määrää jota tarjoaa E39 523i orginal valot. Miten saan tähän keskimmäisiin asenettua ns, lisäpitkät jotka on peitetty mustilla täpeillä eli alla tuskin on linssiä pitkille ja noissa noi enkelit ei juuri valaise vasta kun olet ajanut metsään huonojen valojen takia joita tuo E60 530D LCI 2008 malli tarjoaa, kehitys menee väärään suuntaan.
Umpiota ei saa auki kuin leikkelemällä...
Leave a comment:
-
Miten saa E60 LCI -08 pimenettyhin pitkät
Miten saa e60 LCI vm-08 keskimmäisiin umpioihin asenettua orginal bmw-tyyppiset pitkät kuten halogeenivaloissa , reunimmaiset on tupla zenonit jotka valoja vaihtaessa vaihtaa vaan läppää. Luin tämän topiikin ja sanon kokemuksesta, että E39 valot on tehokkaammat kuin nykyisen rakkineeni tämän valot on surkeat tehottomat "ei Zenon tee autuaaksi" monelle se näyttäs olevan psykologista. Mikään ei voita Watteja ja lamppujen määrää jota tarjoaa E39 523i orginal valot. Miten saan tähän keskimmäisiin asenettua ns, lisäpitkät jotka on peitetty mustilla täpeillä eli alla tuskin on linssiä pitkille ja noissa noi enkelit ei juuri valaise vasta kun olet ajanut metsään huonojen valojen takia joita tuo E60 530D LCI 2008 malli tarjoaa, kehitys menee väärään suuntaan.
Originally posted by repsa View Posthmm aivan, jäi varmaankin mainitsematta tässä ketjussa, mutta muualle olenkin mielestäni naputellut aiheesta :
-koodattu ncs:llä haistelut pois päältä valojen rikkonaisuudesta
-tein (kun en aikaisemmin tiennyt pwm-kenttää) niin valoille releistyspaketin
-sumareiden muutos ksenoneiksi vaatii myös ncs-kikkailua pwm:n osalta.
nämä siis halpis-ballastien (ei niitä "canbus"-nimikkeellä myytäviä vaan 10e/kpl ballastien) aiheuttamia vaatimuksia.
Leave a comment:
-
Originally posted by tovayryn View PostMut ne ei esim pitkissä heitä herjaa tai lyö koko valomodulia tilttiin vaan toimii ihan niinku muissakin autoissa?
-koodattu ncs:llä haistelut pois päältä valojen rikkonaisuudesta
-tein (kun en aikaisemmin tiennyt pwm-kenttää) niin valoille releistyspaketin
-sumareiden muutos ksenoneiksi vaatii myös ncs-kikkailua pwm:n osalta.
nämä siis halpis-ballastien (ei niitä "canbus"-nimikkeellä myytäviä vaan 10e/kpl ballastien) aiheuttamia vaatimuksia.
Leave a comment:
-
Mulla on Cobran canbus muutossarja pitkissä. Syttyy hitaasti, mutta muuten toimii. Ei herjoja.
Leave a comment:
-
Mut ne ei esim pitkissä heitä herjaa tai lyö koko valomodulia tilttiin vaan toimii ihan niinku muissakin autoissa?
Leave a comment:
-
no, itellä on pätkissä, pitkissä ja sumareissa xenonit. Valotehoa on ihan riittävästi, ja aftermarket polttimoissa olen havainnut eroa.
Katuauto.fi:n polttimot on olleet tähänastisista kokeiluistani lähinnä sitä normi halokeenin polttopistettä, ja niillä tulee paras valoteho. En oo muilta kokeillu (suomitukuista siis). Halpiskiteissä kaikki on muovia, ku noissa paremmin fokusoivissa tuntus olevan järjestään rautaa se kiinnikeosa, eroa on myös lampun johtomateriaaleissakin.
Kiina/ebay-valot toimii myös, mutta kun se polttopiste o vähän huti niin ei oo ihan samanmoista valaistumista kuin paremmilla polttimoilla. Kaikissa sarjoissa on ollu mun mielestä samat syttymisajat polttimoissa.
Leave a comment:
-
ootteko te toiminnan kannalta testannu miten toimii noissa pitkissä h7 xenon sarja vai toimiiko ollenkaan? Kannattaako haaveilla edes?
(kysymys ei nyt oo että onko ne hienot, lailliset, törkeet jnejne).
Leave a comment:
-
mitenkään mutuilematta :
pre-faceliftiin voi laittaa melko hyvällä omallatunnolla xenon-retrofitit (laittomat kiina-ksenonit siis, h7) ja ei se vastaantulijaa pahemmin häikäise.
Ennakkoehtona on, että umpiot EI ole hiekkapuhalletut, eli ei tapahdu pahempaa hajontaa lasin pinnassa.
LCI:n linssillissä halogeneissa ei oo mitään propleemaa, linssivalot on aina
Koodaa lcm:stä ajovalojen pwm pois, niin saat hoidetttua ksenonikitti-jutun vähä halvemmmalla sarjalla, ite tilasin ebastä h7 sarjoja 20e / pari.
Leave a comment:
-
ite oon miettiny pitkiin valoihin xenonmuutos sarjaa mut toimiiko ne vai onko vaan helpompi ajella halogeeneilla?
Tiedän että viisainta ois vaihtaa koko umpiot jnejnejne mut karkaa taas lapasesta se homma..
Leave a comment:
-
Mites onko porukka saanut asennettua xenon jälkiasennus sarjaa E6X malleihin? Vai oliko ongelmia toimivuuden kanssa? Itsellä E61 525i -06 jossa halogeeniumpiot sillä isollaheijastinpinnalla. Tekisi mieli laittaa tuohon jälkiasennus sarja, mutta eriasia toimiiko esim tuollainen cobran can-bus sarja tuossa autossa, helppo olisi vaan laittaa paikalleen ja ihan välttäisi vaikka vähä häikäisisikin vastaantulijoita
Leave a comment:
-
Originally posted by buksin-1 View PostMiten luulet lähivalon halogen-heijastuspintojen toimivan noiden ym. xenoneiden kanssa? Paitsi, jos modaat myös linssit niiden kaveriksi:thinkVai leviääkö tuo valo vain ympäriinsä? :think
Leave a comment:
Leave a comment: