Xenon valojen jälkiasennus E60
Collapse
X
-
Pitäisi ensin tietää paljonko laittaisi rahaa ja saisiko sitä oikeasti toimivat xenonit. Huomasin, että buksinilla on vielä (ainakin ollut) myynnissä noita kaarrexenoneita ja ne olis kyllä aika pop.
-
Pitäisi ensin tietää paljonko laittaisi rahaa ja saisiko sitä oikeasti toimivat xenonit. Huomasin, että buksinilla on vielä (ainakin ollut) myynnissä noita kaarrexenoneita ja ne olis kyllä aika pop.
Leave a comment:
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostTiedusteli laakkoselta mitä satsi ja asennus maksaa,niin 3700-4000 euroa
Siis ihan naurettava hinta!
Mistä saa tilattua saksasta alkuperäis kitin?
Leave a comment:
-
Mulla aivan sama tilanne.
E39 ja xenonit, ei pesureita. Ihan sama.
Tero
Leave a comment:
-
laitoinpahan justii e39iin xenonit, oli helppo asentaa ja, jos sanotaan että ne ovat laittomat ni se huomataan yleensä vasta konntorilla ja mulla asennus on ainaki mahdollista ottaa irti ja laittaa vakkari Hseiskat takas. ite aattelin ainaki vaihttaa katsasuksen ajaks normaalit ja sit xenonit takas, mut jokanenhan tekee tyylillään, tämä oli minun tapa.
Leave a comment:
-
Olen laittanut E60:siin hyvällä menestyksellä Autogaugen ja Souz xenoneita, täysin PlugNPlay.
Ja taas WideWiew, Motonet että Hella ballasteilla taas oli ongelmia.
Leave a comment:
-
Originally posted by EPDM View Postonnistuu minultakin. Rännäri ostaa minulta xenonsarjoja...joten...
:think Toimisiko jos johdottaisi pitkien alkuperäiset h7 hehkut sumareihin (vaikka katkaisijalla, jos haluaa käyttää vain sumareita) ja niiltä ottaisi herätteellä (kuten lisäpitkät) pitkien paikalle xenonit? Alkup. sumarit olisi sitten off.
Aika viritys, mutta pitäisi toimia, koska E60:saa saa kyllä lisäpitkät toimimaan. Vai onko jännitepiikki este tässäkin?
Leave a comment:
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostTiedusteli laakkoselta mitä satsi ja asennus maksaa,niin 3700-4000 euroa
Helsingin suunnalla ainakin Rännäri tila osia saksasta..
Leave a comment:
-
Originally posted by jannmann View PostAlkuperäinen xenonien jälkiasennus kitti BMW:ltä maksaa sakuissa n. 1400e
Sisältäen kaiken tarvittavan. Itse en ainakaan lähtis vielä ton hintaluokan autoon virittämääm mitään muuta kuin alkuperäisiä.
Leave a comment:
-
Originally posted by EPDM View PostMinulla on tasan yksi kokemus tästä e60 ja mun myymäni xenonsarjoista. Ja se on että valopiiri yksilkkö huomaa että sen kautta menee, vaikka vain hetkelisesti, liian iso jannittepiikki, eli xenon valojen syttymisvaiheessa.
Sen jälkeenhan xenonpolttimot kuluttaa vähemmän (35w) kun halogeenit (55w). Siitä jälkimäisestähän voi tulla normaalisesti ilmoitus käynistysvaiheessa (riippuen autosta) että ajovalopoltin on mennyt rikki, vaikka noin tietysti ei ole.
Mutta e60 on NIIIIN "alykäs" että se reagoi siihen hetkeliseen jännittepiikkiin ja sulkee sen aiheuttama volapiiri pois. Eli xenonnit syttyy ja sitten sammuu heti sen jälkeen.
Voisin siis kuvittella että jos laittaa jopa orkis xenonvaloumpiot autoon, niin valopiiri siltikin reagoi siihen samaan jännittepiikkiin. Eli mahdolisesti joutuisit hankkia sen valopiirin ohjainyksikkö myöskin.
Leave a comment:
-
Minulla on tasan yksi kokemus tästä e60 ja mun myymäni xenonsarjoista. Ja se on että valopiiri yksilkkö huomaa että sen kautta menee, vaikka vain hetkelisesti, liian iso jannittepiikki, eli xenon valojen syttymisvaiheessa.
Sen jälkeenhan xenonpolttimot kuluttaa vähemmän (35w) kun halogeenit (55w). Siitä jälkimäisestähän voi tulla normaalisesti ilmoitus käynistysvaiheessa (riippuen autosta) että ajovalopoltin on mennyt rikki, vaikka noin tietysti ei ole.
Mutta e60 on NIIIIN "alykäs" että se reagoi siihen hetkeliseen jännittepiikkiin ja sulkee sen aiheuttama volapiiri pois. Eli xenonnit syttyy ja sitten sammuu heti sen jälkeen.
Voisin siis kuvittella että jos laittaa jopa orkis xenonvaloumpiot autoon, niin valopiiri siltikin reagoi siihen samaan jännittepiikkiin. Eli mahdolisesti joutuisit hankkia sen valopiirin ohjainyksikkö myöskin.
Leave a comment:
-
xenonit
Alkuperäinen xenonien jälkiasennus kitti BMW:ltä maksaa sakuissa n. 1400e
Sisältäen kaiken tarvittavan. Itse en ainakaan lähtis vielä ton hintaluokan autoon virittämääm mitään muuta kuin alkuperäisiä.
Leave a comment:
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostKysyisin jos kellään olis kokemuksia/tietoa,että minkä hintaista on asennuttaa jälkiasennuksena E 60 xenon valot?Autossa on valojen pesurit.Automaattinen valojen säätö täytyy asentaa ja itse Xenon valot...mutta tarviiko uusia umpiot?
Edellisessä autossani oli xenonit ja ne on pakko saada nykyiseen,muuten ei näe!!!!
En aio laitaa mitään muuta kuin sellaisen satsin mikä menee leimasta läpi,eli menee BMW merkkihuollon asennuksiin?Taitaa olla aika arvokasta.Jos menis 1000-2000 väliin niin olis ok.
käytetyille E60:n xenon umpioille tulee hintaa arviolta joku 400-500 euroa. ja tietysti voit sitten myydä vanhat pois, kai niistäkin 100-200 euroa voisi suomessa irrota.
Leave a comment:
Leave a comment: