Xenon valojen jälkiasennus E60

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• gummid
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    Minulla on tasan yksi kokemus tästä e60 ja mun myymäni xenonsarjoista. Ja se on että valopiiri yksilkkö huomaa että sen kautta menee, vaikka vain hetkelisesti, liian iso jannittepiikki, eli xenon valojen syttymisvaiheessa.
    Sen jälkeenhan xenonpolttimot kuluttaa vähemmän (35w) kun halogeenit (55w). Siitä jälkimäisestähän voi tulla normaalisesti ilmoitus käynistysvaiheessa (riippuen autosta) että ajovalopoltin on mennyt rikki, vaikka noin tietysti ei ole.

Mutta e60 on NIIIIN "alykäs" että se reagoi siihen hetkeliseen jännittepiikkiin ja sulkee sen aiheuttama volapiiri pois. Eli xenonnit syttyy ja sitten sammuu heti sen jälkeen.

Voisin siis kuvittella että jos laittaa jopa orkis xenonvaloumpiot autoon, niin valopiiri siltikin reagoi siihen samaan jännittepiikkiin. Eli mahdolisesti joutuisit hankkia sen valopiirin ohjainyksikkö myöskin.
    Onko kukaan kokeillut tällaista ebay DRL mokkulaa. Teksti sanoo, että tarkoitettu tuohon ajovalopoltti rikki ongelmaan eli alentuneeseen virrankulutuksen aiheuttamaan vikailmoitukseen. Mutta olisikohan mokkulassa myös jotaki virtapiikkisuojaa samalla? Siitä joku uskalias tilaamaan ja kokeilemaan.

Leave a comment:

• teddy
    replied
    sinerpe, mites edennyt projekti? saitko asennettua xenonit?

Leave a comment:

• Sinerpe
    replied
    Originally posted by buksin-1 View Post
    Tule käymään, niin katsotaan
    Lähetätkö privaattiin tarkemmat koordinaatit, miten löydän perille?

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Originally posted by Sinerpe View Post
    Ei ilmeisesti löydy sopivaa ostospaikkaa/ asentajaa Suomesta näille romppeille?

BMW 530 DA vm 2004
    Tule käymään, niin katsotaan

Leave a comment:

• Sinerpe
    replied
    Voisin hankkia, jos tietoa mistä niitä saan ja mitä maksaa asennuksineen? Tarvitsen myös automaattisen valojen korkeussäätimen.

BMW 530 DA vm 2004

Ei ilmeisesti löydy sopivaa ostospaikkaa/ asentajaa Suomesta näille romppeille?

BMW 530 DA vm 2004

Leave a comment:

• Sinerpe
    replied
    Originally posted by buksin-1 View Post
    Aika varma, että valojen lisäksi tarvitset myös xenoneille tarkoitetun valomodulin... mikset heti siirry facelifteihin, samalla saat uuden ilmeen

Voisin hankkia, jos tietoa mistä niitä saan ja mitä maksaa asennuksineen? Tarvitsen myös automaattisen valojen korkeussäätimen.

BMW 530 DA vm 2004

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Olisi mukava saada tietää mitä halogeni-valojen vaihto bi-xenoneihin tulee maksamaan ja kuka niitä tekee? Itse olisin valmis kauppoihin, kunhan löytäisin halukkaan myyjän, joka tarjoaa tämän paketin.

______
    BMW 530 DA vm. 2004
    Aika varma, että valojen lisäksi tarvitset myös xenoneille tarkoitetun valomodulin... mikset heti siirry facelifteihin, samalla saat uuden ilmeen

Leave a comment:

• Sinerpe
    replied
    Olisi mukava saada tietää mitä halogeni-valojen vaihto bi-xenoneihin tulee maksamaan ja kuka niitä tekee? Itse olisin valmis kauppoihin, kunhan löytäisin halukkaan myyjän, joka tarjoaa tämän paketin.

______
    BMW 530 DA vm. 2004

Leave a comment:

• pete79
    replied
    Miten on, Onko mutteri kasa tai kukaan muu vaihtanut alkuperäisiä xenoneita umpioineen halogenien tilalle?

Leave a comment:

• mikkod
    replied
    Eikös noi tarvii kaikki tasonsäätöpalikat tms. hommat keulaan? Jos olen oikein ymmärtänyt ettei ole ihan BOLT-ON juttu? Tiedä sitten....

Leave a comment:

• Sinerpe
    replied
    Originally posted by IvvN View Post
    Jospa joku tietää:

Minulla on Xenonit 2004:sessa, mutta ne on kääntyvillä valoilla. Käykö ne semmoiseen autoon, jossa ei ole tota ominaisuutta? Voisin myydä ne, koska haluan tilalle faceliftin valot.
    Jos olen ymmärtänyt asian oikein, valot kyllä käyvät autooni.
    Lähetä privaattiin hintapyyntö, niin päästään eteenpäin.

Leave a comment:

• IvvN
    replied
    Jospa joku tietää:

Minulla on Xenonit 2004:sessa, mutta ne on kääntyvillä valoilla. Käykö ne semmoiseen autoon, jossa ei ole tota ominaisuutta? Voisin myydä ne, koska haluan tilalle faceliftin valot.

Leave a comment:

• Sinerpe
    replied
    Xenonit E60:een

Onko kokemuksia LAILLISTEN xenonien asentamisesta E60:een (vm. 2004)?

Mistä kannattaa hankkia? Itse olen katsellut e-Bay:stä (www.e-bay.de) Mitä näistä kannattaa maksaa? Mitä pitää hankkiessa huomioida, koska näyttävät kauppaavan pelkkiä heittimiä ilman ballasteja ja lamppuja. Kannattaako ballastit ja lamput ostaa myös suoraan Saksasta vai löytyykö Suomesta järkevään hintaan ja jos löytyy, niin mistä?

Jos Sinulla sattuu olemaan tarjolla tällaiset valot, lähetä privaattiin ilmoitus, niin keskustellaan hinnasta.

BMW 530 DA vm. 2004
    Last edited by Sinerpe; 22-09-2008, 13:18.

Leave a comment:

• teddy
    replied
    mutta tiedä sitten onko iso duuni itse asennus...

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Originally posted by teddy View Post
    Pitäisi ensin tietää paljonko laittaisi rahaa ja saisiko sitä oikeasti toimivat xenonit. Huomasin, että buksinilla on vielä (ainakin ollut) myynnissä noita kaarrexenoneita ja ne olis kyllä aika pop.

Kokeilu ei maksa mitään

Leave a comment:

Working...
X