Kellään vinkkiä kun vaihdoin palat ja levyt eteen. Sen jälkeen yritin nollailla sieltä trippimittarista niin en löytänyt koko jarruvalikkoa josta niitä pääsee nollaileen?? Omituista, silti I-Drive muistuttaa etujarruista ja mittaristossa näkyy punainen valo jarruille.. Onko kellään tietoa moisesta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e60 jarrupalojen kuluneisuusmittarin nollaus ?
Collapse
X
-
Originally posted by Kosta87 View PostKellään vinkkiä kun vaihdoin palat ja levyt eteen. Sen jälkeen yritin nollailla sieltä trippimittarista niin en löytänyt koko jarruvalikkoa josta niitä pääsee nollaileen?? Omituista, silti I-Drive muistuttaa etujarruista ja mittaristossa näkyy punainen valo jarruille.. Onko kellään tietoa moisesta?
Pidä trippinappia pohjassa, ekana näkyy kolmio jossa huutomerkki, pidä vieläkin pohjassa
Päästä irti kun näkyy joku muu logo ja painele kunnes näkyy kuvailemani merkki.
sitten taas pidät pohjassa kunnes näkyy "reset?"
päästät irti hetkeksi ja pohjassa taas.
Jos valittaa vielä tämänkin jälkeen niin vaihdoitko kulumisanturin?Last edited by Petsku333; 13-03-2015, 15:23.Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
-
Yritin taas nollailla sitä, mutta kun siellä trippivalikossa ei ole etujarrujen kuvaa ollenkaan. Kuvailemasi kuva löytyy kyllä takajarruille, mutta ei etujarruille... Takajarrut olivat ok. Siellä on vain kohdat takajarrut, auton nosto kuva, öljyt ja filterin kuva. Ei edes tulppia. Mikähän tuon etujarrukuittauksen on kadottanut? Koodattu pois?
Millähän mä nyt pystyn sen sit kuittaamaan?
Originally posted by Petsku333 View PostTrippivalikosta ei etu- ja takajarrujen nollaus kyllä mihinkään katoa, siellä se pitäisi olla öljyn ja tulppien sun muun välissä. Näyttää kuvalta auton etupuoliskosta ja yläkulmassa ympyrä jossa huutomerkki.
Pidä trippinappia pohjassa, ekana näkyy kolmio jossa huutomerkki, pidä vieläkin pohjassa
Päästä irti kun näkyy joku muu logo ja painele kunnes näkyy kuvailemani merkki.
sitten taas pidät pohjassa kunnes näkyy "reset?"
päästät irti hetkeksi ja pohjassa taas.
Jos valittaa vielä tämänkin jälkeen niin vaihdoitko kulumisanturin?Last edited by Kosta87; 16-03-2015, 10:37.
Comment
-
-
Originally posted by Kosta87 View PostNo ei sitten varmana ole
Voisko olla että otettu joskus pois koko varoitus jollain ohjelmalla..?
Mutta miks helvetissä se valittaa jarruista sitten vaikka anturi vaihdettu ja etujarruihin levyt ja palat uusittu? Takajarrut ok ton trippimittarin mukaan.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
aahaaa... tuli siinä vaihdettua jarrupalat taakse kun tuli punanen herja ja jarrupalat -25000 miinuksella...
eli palat vaihtoon ja motonetistä tarvike(bosch) anturi, vaan eipä tuo tahtonu kuittaantua Autocom ohjelmalla.
no hetken siinä arvottua ja virvottua otin ja katkaisin vanhasta liittimestä vähän matkaa johtoa,löin johdot toisiinsa kiinni ja tuikkasin paikalleen.
sen jälkeen sai kuitattua vikakoodit ja nollattua huollon. sen jälkeen se tarvikeanturi kiinni ja homma ok. i-drive näyttää 50000 seuraavaan vaihtoon. eli todennäköisesti noissa johdoissa on jokin vastus minkä se mittaa ja jos vastus kasvaa liian suureksi se luulee että ei ole piuhaa vaihdettu. tuo anturi mikä oli kiinni alunperin oli ihan marmorilta haettu ja todennäköisesti sen vastus oli sen verran suurempi ettei tuo tarvikeanturi täyttänyt kaikkia kriteerejä.
Comment
-
-
Originally posted by yrd3 View Postaahaaa... tuli siinä vaihdettua jarrupalat taakse kun tuli punanen herja ja jarrupalat -25000 miinuksella...
eli palat vaihtoon ja motonetistä tarvike(bosch) anturi, vaan eipä tuo tahtonu kuittaantua Autocom ohjelmalla.
no hetken siinä arvottua ja virvottua otin ja katkaisin vanhasta liittimestä vähän matkaa johtoa,löin johdot toisiinsa kiinni ja tuikkasin paikalleen.
sen jälkeen sai kuitattua vikakoodit ja nollattua huollon. sen jälkeen se tarvikeanturi kiinni ja homma ok. i-drive näyttää 50000 seuraavaan vaihtoon. eli todennäköisesti noissa johdoissa on jokin vastus minkä se mittaa ja jos vastus kasvaa liian suureksi se luulee että ei ole piuhaa vaihdettu. tuo anturi mikä oli kiinni alunperin oli ihan marmorilta haettu ja todennäköisesti sen vastus oli sen verran suurempi ettei tuo tarvikeanturi täyttänyt kaikkia kriteerejä.Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
-
Pitäiskö tuon kuluneisuusanturin mennä kuinka helposti paikalleen? Vanha hajosi kun yritin sitä lykkiä sisään.
No äkkiä Motonetista ennen sulkemisaikaa uusi. Varovasti yritin ujuttaa sitä varmaan 30min paikalleen, eikös tuokin mennyt paskaksi samalla tavalla eli ne muoviosat siitä sen metalliklipsun jälkeen lensi tangentin suuntaan.
Hieman alko taas pipo kiristään.e61 525d (2006)
ex: e36 328i M-Sport (1996)
ex: e30 316i (1988)
Comment
-
-
Originally posted by vilsku View PostPitäiskö tuon kuluneisuusanturin mennä kuinka helposti paikalleen? Vanha hajosi kun yritin sitä lykkiä sisään.
No äkkiä Motonetista ennen sulkemisaikaa uusi. Varovasti yritin ujuttaa sitä varmaan 30min paikalleen, eikös tuokin mennyt paskaksi samalla tavalla eli ne muoviosat siitä sen metalliklipsun jälkeen lensi tangentin suuntaan.
Hieman alko taas pipo kiristään.
Kannattaa laittaa piuha paikalleen kun pala on irtaallaan, vedä kuitenkin satulasta läpi piuha ennen palaan laittoa...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Taitaa olla myös jotkut mapco tai muut laatupalat..sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostAika tiukassa ne joskus on. Onko uudet vai vanhat palat?
Kannattaa laittaa piuha paikalleen kun pala on irtaallaan, vedä kuitenkin satulasta läpi piuha ennen palaan laittoa...
Tapit oli muuten aivan mustan rasvan peitossa. Siellä pajalla missä tuo kävi levyjen&palojen vaihdossa joskus pari vuotta sitten oli vedetty näköjään jotkut rasvat tappeihin.Last edited by vilsku; 24-08-2015, 10:54.e61 525d (2006)
ex: e36 328i M-Sport (1996)
ex: e30 316i (1988)
Comment
-
Comment