Announcement

Collapse
No announcement yet.

e60 jarrupalojen kuluneisuusmittarin nollaus ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5331
    • S:t Karins

    #76
    Originally posted by aae30 View Post
    meinaatko tosiaan, että ne niitä siellä mittailis, saati mallikohtaisia minimimittoja tietäisivät?
    Kyllä mulla E92:n ja E93:n katsastuksessa aikoinaan inssi otti ihan työntömitan ja mittasi levyjen paksuuden. Vaadittavat mitat löytyy ihan heihän päätelaitteeltaan.
    Että on se mahdollista...
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

    Comment

    • aae30
      BTCF Member
      • May 2010
      • 2636
      • .fi

      #77
      No joo siihen on varmaan ihan omat mittansa heillä kyllä.
      Sorry I'm Not Sorry
      E34 540iA 93 sedan
      E34 540iA 93 sedan
      E39 530iA 00 touring

      Comment

      • mehtojarvi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2007
        • 1518
        • Kymenlaakso

        #78
        Originally posted by Havis View Post
        Mulla on ollut nykyinen E60 523i -08 sen 5 vuotta, ja koko ajan jarrupaloille näyttää 100000km ajomatkaa.

        Sama enne ja jälkeen palojen ja levyjen uusimisen.

        Muut km / kalenterilaskurit kyllä vähenee (öljynvaihto, jarruneste, yleistarkistus)

        Samapa tuo, osaan kyllä pitää silmällä paloja kausirengasvaihtojen aikana.

        Sen oon huomannut, että kun palat on loppu alkaa levytkin olla melkeinpä vaihtokunnossa.
        Helpompi kun vaihtaa kaikki samalla
        Oiskiin vaan näin muttakun huutaa punasella jarrunvaloa mittaristossa ja idrivessa.
        E91 325xi vm07
        E60 530xd vm06 stage X

        Comment

        • VilleP
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 2032
          • Vantaa

          #79
          Jos vedät piuhan päät yhteen niin eikö saa silloinkaan resetoitua? Jos ei niin sitten piuhoissa jotain vikaa vieläkin. Ethän paina jarrua nollausta tehdessäsi?
          F11 530xd LCI
          S2 Avant

          Comment

          • JaniLap
            BTCF Member
            • Sep 2012
            • 2554
            • Tampere

            #80
            Originally posted by mehtojarvi View Post
            Täytyypä se vielä testailla, jos ei niin kai se on ostettava vielä oem anturit

            Edit: testattu yhteen ja erikseen yms ja mitattu piuhatkin ja tulee 10v virtaa molempaan liittimeen, ei vaan lähe pois
            Testerilläkin tuota resetointia voisi yrittää, kun joskus sillä menee proseduuri läpi vaikka mittaristoa räpläämällä ei onnistunut. Onhan edessä ja takana johtimet ehjät ja uudet anturit oikein päin liittimissä paikallaan, että menevät riittävän syvälle liittimeen?
            N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
            BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
            Webasto ja Eberspächer vikadiagnostiikka.
            Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
            Tampere

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎