meinaatko tosiaan, että ne niitä siellä mittailis, saati mallikohtaisia minimimittoja tietäisivät?
Kyllä mulla E92:n ja E93:n katsastuksessa aikoinaan inssi otti ihan työntömitan ja mittasi levyjen paksuuden. Vaadittavat mitat löytyy ihan heihän päätelaitteeltaan.
Että on se mahdollista...
Jos vedät piuhan päät yhteen niin eikö saa silloinkaan resetoitua? Jos ei niin sitten piuhoissa jotain vikaa vieläkin. Ethän paina jarrua nollausta tehdessäsi?
Täytyypä se vielä testailla, jos ei niin kai se on ostettava vielä oem anturit
Edit: testattu yhteen ja erikseen yms ja mitattu piuhatkin ja tulee 10v virtaa molempaan liittimeen, ei vaan lähe pois
Testerilläkin tuota resetointia voisi yrittää, kun joskus sillä menee proseduuri läpi vaikka mittaristoa räpläämällä ei onnistunut. Onhan edessä ja takana johtimet ehjät ja uudet anturit oikein päin liittimissä paikallaan, että menevät riittävän syvälle liittimeen?
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Comment