E60 530d öljyt
Collapse
X
-
Ebayn kautta näyttäisi saavan 20 l. 160 erkillä kotiin toimitettuna.
Castrol Edge FST SAE Longlife 5W-30 4X5l Kanister (20 Liter )
Täyttää näemmä BMW 04 luokituksen.
Motonetissä on Edge Sportin hinta pompsahtanut jo lähes 70 € /4l.
Leave a comment:
-
Originally posted by reekoon View Postpaljonkos on 08/09 E61 530dA öljyn tilavuus. 5series forumilla luki että 7,5 litraa mutta täällä on puhuttu aikaisempien olevan 8,25 - 9,5 litraa. Paljos laitetaan?
Leave a comment:
-
paljonkos on 08/09 E61 530dA öljyn tilavuus. 5series forumilla luki että 7,5 litraa mutta täällä on puhuttu aikaisempien olevan 8,25 - 9,5 litraa. Paljos laitetaan?
Leave a comment:
-
Onko kokemuksia tuosta Castrolin Turbo Diesel 5W-40 öljystä? 530D:ssä öljynvaihto lähenee ja pitäisi öljy päättää...
Leave a comment:
-
Ite lirautin nuo mobil 0-40 litkut ku sattu hyllysä olleen...auto on 10/04 530d ja huoltokirja speksit oli longlife-01 ja acea a3/b4.
Ja kummatkin löyty purkin kylestä...leipokoon jos on leipoakseen
Leave a comment:
-
Laitoin Motox Dieselsyn LL-04 speksiölkkää, toimii niinkuin castroleillakin..
Leave a comment:
-
Onko jengi kokeillut tuota "Valvoline-LongLife 5W30 4+1l 39.90 €" 3.0d koneissa, itsellä -08 325d (PDF).
Tullut aikaisemmin käytettyä noit Valvolinen öljyjä enemmän ja vähemmän viritellyissä bensa ja diesel autoissa ja niissä olen ne hyväksi todennut.
Valvolinen sivujen mukaan suositus olisi 325d:hen SynPower XL-III 5W-30,
mutta liekko tuota esim. motonetissä saatavana?
Toi MOTOX-DieselSyn 5W40 SM/CF olisi toki edukas, mutta hieman epäilyttää, vaikkakin tainnut joillakin toimia ihan OK.
Leave a comment:
-
Originally posted by jokes911 View PostMinä en tuota Mobilia laittaisi, itsellä se ainakin lisäsi öljyn kulutusta ja varsinkin vuotoja. Palautui kun vaihdoin takaisin Castrolin Edge Sporttiin mitkä vaihdoin taas pari viikkoa sitten.
Uskomatonta mutta totta että iDrive alkoi herjaamaan öljynvaihtoa vasta kun edellisestä oli kulunut melkein 34tkm ja ajo on suurimmalta osin pätkää taajamassa. Vaihtojen välillä olin lisännyt alle litran öljyä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Marko.K View PostOnkos tarvinnut lisäillä?
Leave a comment:
-
Kai tuohon pätee samat kommentit Motox öljyistä kuin edellisellä sivulla mainitsemaani Motox tyyppiin. Näyttää kovin samoilta spekseiltä joten olisko vain myyntinimi muuttunut? :think
Minä en tuota Mobilia laittaisi, itsellä se ainakin lisäsi öljyn kulutusta ja varsinkin vuotoja. Palautui kun vaihdoin takaisin Castrolin Edge Sporttiin mitkä vaihdoin taas pari viikkoa sitten.
Uskomatonta mutta totta että iDrive alkoi herjaamaan öljynvaihtoa vasta kun edellisestä oli kulunut melkein 34tkm ja ajo on suurimmalta osin pätkää taajamassa. Vaihtojen välillä olin lisännyt alle litran öljyä.
Leave a comment:
-
Motox Synergy LongLife 5W30 29.90€/5l
Onko kenelläkkään kokemuksia tästä?
Motox Synergy LongLife 5W30 öljyn korkealaatuinen koostumus optimoituine lisäaineineen tähtää mataliin päästöihin. Öljy sopii käytettäväksi erityisesti Euro-4 päästövaatimuksen moottoreissa. Se täyttää Mercedes Benz 229.31 / 229.51, BMW LL-04 sekä VAG 502.00 / 505.00 / 505.01 vaatimukset, ja sopii partikkelisuodattimellisiin diesel-moottoreihin, joissa vaaditaan ACEA C3-luokitusta. Sitä voidaan käyttää myös niissä dieselmoottoreissa, joissa ei ole hiukkassuodatinta. API: SL/CF ACEA A3/B4 (07) ja C3 (08). VW 502.00/505.00 ja 505.01 (2005). MB: 229.31 ja 229.51. BMW LL-01 ja LL-04. Ford M2C-917A.
Tämä näytää kohtuuhintaiselta.
Aikaisemmat omistajat näyttävät huoltokirjan perusteella suosineen Mobil 1 ESP 5W30. Olisiko eroa Motoxiin?Last edited by Ripoff; 20-10-2011, 18:15.
Leave a comment:
-
Originally posted by MajorDrake View PostMinä olen myös ajanut useampia öljynvaihtovälejä kyseisellä Motoxilla.
535d -08, ja moneen muuhunkin autoon sitä olen pistänyt...
Hinta/Speksit suhteeltaan ylivoimaisesti halvinta kun ostaa 20 litran pöniköissä...
Leave a comment:
-
Edge Sportilla menty ja vaihdettu vain ja ainoastaan silloin kun tietokone on sitä vaatinut. Eikä mitään ongelmia. Joka kerta olen kyllä tuupannut ennen vaihtoa jotain tököttiä öljyn sisään ja käyttänyt vartin verran. On aika puhtaan näköistä koneen sisällä kun täyttöaukosta katselee, kaippa tuo huuhteluhoito jotain auttaa. Lämpimänä liruna tulevat uloskin.
Leave a comment:
-
Minä olen myös ajanut useampia öljynvaihtovälejä kyseisellä Motoxilla.
535d -08, ja moneen muuhunkin autoon sitä olen pistänyt...
Hinta/Speksit suhteeltaan ylivoimaisesti halvinta kun ostaa 20 litran pöniköissä...
Leave a comment:
Leave a comment: