Announcement

Collapse
No announcement yet.

530dA E61 koulutusauto!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kuukankorpi
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 634

Originally posted by Tomppa_H View Post
    Tuttua toimintaa Tampereen Metro-Autossa. Kannattaa reklamoida asiasta ja jos ei auta niin kuluttaja-asiamieheen yhteys. Mä vein oman autoni E61 530 D -04 sinne huoltoon suuren kulutuksen vuoksi. Ostin auton yksityiseltä ja sillä oli ajettu 93 tkm. Seka-ajossa kulutti melkein 11 l/100 km. Pyysin heitä selvittämään mikä oli vialla. Asentaja luki vikakoodit ja koeajoi. Hehkutulpat vaihdettava ja imusarjan alla "polttoainevuoto" 120 e. Varattiin aika huollolle ja em. työt tehtiin eli vaihdettiin hehkutulpat ja imusarjan tiiviste 514 e. Maksoin ja lähdin liikkeestä pois. Ajelin pari km ja huomasin ettei näillä töillä ollut mitään vaikutusta kulutuspuoleen ja kaiken huipuksi auto sammui liikennevaloihin perjantain ruuhkissa eikä lähtenyt enää käyntiin. Auto hinattiin Metro-Autoon ja maanantaina soitettiin, että suuttimien liitoksessa oli katkos. Maksoi 176 e. Mitään katkoksia tms ei ollut kun autoni heille vein. Olin maksanut jo reilu 800 e eikä mikään ollut muuttunut. Sitten vein auton Benkara-huoltoon, jossa kaveri tutki ensin huoltokirjan ja totesi, että ilmanputsari on vaihdettu viimeksi 23 tkm:n kohdalla kuten polttoainesuodatinkin. Ne vaihdettiin öljyjen muiden suodattimien ja takajarrupalojen kanssa ja maksoi reilu 600 e. Nyt auto siis tuli vihdoinkin kuntoon, mutta Metro-Auton huollon osaamistaso on kyllä aivan ala-arvoista. Jos auto kuluttaa paljon niin huoltomiehelle ei tule mieleen vaihtaa suodattimia??? Tein reklamaation heidan työnsä takuusta eli asentaja oli vahingoittanut suuttimien johtosarjaa ja se koitui minun maksettavakseni. Myös minä asioin viimeistä kertaa Metro-Autosa.
    Tuttua toimintaa muuallakin tarpereella.Kaverini käytti volvoonsa käyttöautossa jonkin avaimen ohjelmoinnin takia mikä ei kylläkään onnistunut.No ei siinä mitään kaveri otti avaimet ja oli lähdössä pois,niin heppu tiskin takana tuumi että mites tää lasku?Mikä lasku?Ettehän te mitään tehnytkään?Ei kyllä me pihalla käytiin katsomassa sitä virtalukkoa selitti heppu.170e olis ollut lasku,arvaa vaan maksoiko kaveri sitä.

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎