.......................
E60 driving failure controle&tyre puncture
Collapse
X
-
Originally posted by viktor View PostAuto käynnissä, vikakoodin ollessa päällä veivaat rattia rajottimiin muutaman kerran, eli laidasta laitaan, lopuksi olen laittanut fillarit about suoraan, mutta se ei kai ole välttämätöntä. Sitten kun sammuttaa auton ja käynnistää uudelleen ja liikuttaa autoa niin ainakin itsellä suoristaa ratin. Tällaisen olen jostain lukenut ja toimii itsellä, tosin vikakoodi on nyt tullut kai kolmisen kertaa kaikkiaan tässä vuoden about sisällä.
Itellä pari kertaa herjannu aktiivi-ohjausta ja juurinkin tuolla rajojen opetuksella saa ongelman poistumaan. Vilkun palautushan muute ei toimi em. tilanteessa, jännää...?
E60-foorumia tutkailleena joku oli vahtanu akun autoon ja vika oli poistunut. Nyt ku vielä löytäs sen linkin... Akku ilmoitteli vanhenemisestaan tuossa muuta vko sitte. Seurataan tilannetta.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by viktor View PostAuto käynnissä, vikakoodin ollessa päällä veivaat rattia rajottimiin muutaman kerran, eli laidasta laitaan, lopuksi olen laittanut fillarit about suoraan, mutta se ei kai ole välttämätöntä. Sitten kun sammuttaa auton ja käynnistää uudelleen ja liikuttaa autoa niin ainakin itsellä suoristaa ratin. Tällaisen olen jostain lukenut ja toimii itsellä, tosin vikakoodi on nyt tullut kai kolmisen kertaa kaikkiaan tässä vuoden about sisällä.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by viktor View Post"Palautus" on kait sähköinen, niinkuin koko viiksikin ja ei sitten ilmeisesti saa ratin kulmatietoa laisin. Onkohan tuo joku varmistus ettei ainakaan vilkku sammu väärässä kohden..? Itse olen epäillyt antureihin menevän likaa ja siksi herjailevan, tai sitten tuo ratissa oleva liukurengas. Akkua epäilen kun auto muuten käyttäytyy normaalisti. Starttauskin on lyhyt ja pirteä.
DSC kytkeytyy myös pois päältä kun tuo tulee? En ole tarkistanut asiaa, mutta vimeksi vaikutti siltä.
Ekalla kerralla kun herjasi niin pisti hiukan pelottamaan montako tonnia saa heti varata korjaamiseen
Niin ja jääköhän tuosta muistiin joku herja? Ettei sitten katsastuksessa pompsi sieltä ylläreitä. Itsellä kun on diesel niin ei tuota pelkoa ole, mutta tuli vaan mieleen.E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Originally posted by viktor View PostDSC kytkeytyy myös pois päältä kun tuo tulee? En ole tarkistanut asiaa, mutta vimeksi vaikutti siltä.
Originally posted by viktor View PostNiin ja jääköhän tuosta muistiin joku herja? Ettei sitten katsastuksessa pompsi sieltä ylläreitä. Itsellä kun on diesel niin ei tuota pelkoa ole, mutta tuli vaan mieleen.
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View PostJatketaampa siis OFFTOPIC linjalla.
Itellä pari kertaa herjannu aktiivi-ohjausta ja juurinkin tuolla rajojen opetuksella saa ongelman poistumaan. Vilkun palautushan muute ei toimi em. tilanteessa, jännää...?
E60-foorumia tutkailleena joku oli vahtanu akun autoon ja vika oli poistunut. Nyt ku vielä löytäs sen linkin... Akku ilmoitteli vanhenemisestaan tuossa muuta vko sitte. Seurataan tilannetta.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by 1965HT View PostNo joo, akkuhan se sielä kummitteli... Eli liian alhainen lataus vaikka hyvin on startannutkin. Katotaan herjaako vielä kun on akku kunnon latingissa.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Originally posted by rakentamo View PostJos nyt jotain kiinnostaa, niin vika oli ratin takana oleva kellojousi sekä johtosarja (yht 450€). Vika selvisi Konalan Autokeskuksessa, jonne pisteet.
5EAC A0• 5EAC DSC-sensor twist angel level not plausible
5E96 A0• 5E96 DSC-sensor lateral acceleration not plausible
Kommentoivat samasta korjaamosta että vika voi olla kellojousessa (~100€) tai ohjais-/pohjayksikössä (~450€), mutta suositus on vaihtaa molemmat sillä viallinen ohjais-/pohjayksikkö käräyttää uuden kellojousen. Pirun tyyris on vaan tuo pohjayksikkö ja jos se turhaan vaihdetaan, niin kannattaisiko vaan kokeilla riskillä ja vaihtaa ensin pelkkä kellojousi.
Onko kokemusta kumpi osa tämän DSC vikailmoituksen jälkeen on yleensä hajonnut?
Comment
-
Comment