E60 madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • viktor
    replied
    Originally posted by joko View Post
    No niitä iskarin yläpäitä ei liikutella juurikaan jos ne kohdistustapit on paikoillaan.
    Niin joo kai se muutama millikin auttaa mitä pultit pääsee holkkumaan. Hyvä tietää niin vinguttelee ne pois valmiiksi.

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    Originally posted by viktor;2257043 begin_of_the_skype_highlighting**************22570 43******end_of_the_skype_highlighting
    Tapit pois? Miksi? Pitää kanssa säädättää tuo niin sillä kiinnostaisi kuulla asiasta lisää.
    No niitä iskarin yläpäitä ei liikutella juurikaan jos ne kohdistustapit on paikoillaan.

    Leave a comment:


  • viktor
    replied
    Originally posted by joko View Post
    Meinasin juuri tulla tähän että hemi on joskus nuo säätöarvot tänne kirjannut, niitten perusteella omanikin säädettiin ja auto on täysin tunteeton urille 20" renkaillakin. Etuiskarien yläpäistä sitten ne kohdistustapit veks niin on säätäjällä vähemmän työtä.
    Tapit pois? Miksi? Pitää kanssa säädättää tuo niin sillä kiinnostaisi kuulla asiasta lisää.

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    Originally posted by poke;2256521 begin_of_the_skype_highlighting**************22565 21******end_of_the_skype_highlighting
    Kannattaa sit muutenkin paneutua siihen säätöarvojen hakemiseen. Ei riitä että kunhan on vaan toleranssien sisällä jos haluaa urille tunteettoman ajettavuuden. Toki rengasvalinnallakin on merkitystä. Nimimerkki Hemi on kirjoitellut aiheesta enempikin.
    Meinasin juuri tulla tähän että hemi on joskus nuo säätöarvot tänne kirjannut, niitten perusteella omanikin säädettiin ja auto on täysin tunteeton urille 20" renkaillakin. Etuiskarien yläpäistä sitten ne kohdistustapit veks niin on säätäjällä vähemmän työtä.

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by TH88 View Post
    oho vain näin on no sepä vallan mainio asia....

    joo kyllä ajattelin tehdä nelipyörä suuntauksen, maksaa kyllä ajan kanssa itsensä takas.
    Kannattaa sit muutenkin paneutua siihen säätöarvojen hakemiseen. Ei riitä että kunhan on vaan toleranssien sisällä jos haluaa urille tunteettoman ajettavuuden. Toki rengasvalinnallakin on merkitystä. Nimimerkki Hemi on kirjoitellut aiheesta enempikin.

    Leave a comment:


  • TH88
    replied
    Originally posted by poke View Post
    E60ssa on cambersäädöt sekä edessä että takana. Ja kyllä niitä on säädeltävä kun madaltaa. tai ei tietenkään pakko ole, mutta...
    oho vain näin on no sepä vallan mainio asia....

    joo kyllä ajattelin tehdä nelipyörä suuntauksen, maksaa kyllä ajan kanssa itsensä takas.

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by TH88 View Post
    noniin pitäis päivitellä tota vakio alustaa jottei näyttäis niin paljoa raktorilta

    Tossa tullu katteltua kw street comforttia, kaikesta päätellen hyvä sarja....

    Eli suunnitelmissa olisi madaltaa n.35mm sillai että renkaat tulevat soppelisti kaarien tasalle. Tarvitaanko näillä madllus lukemilla vielä camber säätöä jottei renkaat kulisi epätasaisesti, kun ei tekisi mieli tuhlata rahoja isoihin kumeihin joka välissä.

    Ja kun ei tossa sarjassa ilmeisesti ole camber säätöä, seuraavaksi olisi sitten kiikarissa d2 alusta jos niitä vaan e60:seen...
    E60ssa on cambersäädöt sekä edessä että takana. Ja kyllä niitä on säädeltävä kun madaltaa. tai ei tietenkään pakko ole, mutta...

    Leave a comment:


  • TH88
    replied
    noniin pitäis päivitellä tota vakio alustaa jottei näyttäis niin paljoa raktorilta

    Tossa tullu katteltua kw street comforttia, kaikesta päätellen hyvä sarja....

    Eli suunnitelmissa olisi madaltaa n.35mm sillai että renkaat tulevat soppelisti kaarien tasalle. Tarvitaanko näillä madllus lukemilla vielä camber säätöä jottei renkaat kulisi epätasaisesti, kun ei tekisi mieli tuhlata rahoja isoihin kumeihin joka välissä.

    Ja kun ei tossa sarjassa ilmeisesti ole camber säätöä, seuraavaksi olisi sitten kiikarissa d2 alusta jos niitä vaan e60:seen...

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    Nyt alkaa sitten vissiin olla iskarin yläpää vasemmalta lopussa kun kuuluu kolinaa monttuun ajettaessa. Kolina tulee edestä ja vaihdoin jo takimmaisen alatukivarren. En huomannut kyllä ainakaan silloin että muualla olis ollut välystä. Olisko muita potentiaalisia vikakohteita kun tuo yläpään laakeri? Vai jokohan 20tkm ajettu iskari on sökö?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by jake2710 View Post
    Mikä on M-sport jousien osanumerot?
    EI neliveto etujouset 31336769006 ??

    Leave a comment:


  • jake2710
    replied
    Mikä on M-sport jousien osanumerot?

    Leave a comment:


  • Aksa P
    replied
    Originally posted by tuomkiti81 View Post
    Mun autossa noi Eibachin Sportline:it alla...

    Etupää 365mm > 340mm
    Takapää 380mm > 345mm

    Autossa vakioiskarit
    Kiitos paljon!

    Aika lähellä niitä mittoja mitä haen. Mulle kelpais 350mm korkeus joka kulmaan. Nyt 365mm joka kulmassa, 90tkm ajetuilla M-sport iskareilla.

    Ei löytyis jollain mittoja vielä tosta H&R:n setistä?
    Last edited by Aksa P; 22-08-2010, 20:44.

    Leave a comment:


  • tuomkiti81
    replied
    Originally posted by Aksa P View Post
    Voisko joku, jolla on H&R:n -35/-35 jouset e60:ssä, mitata etäisyydet navasta kaareen ja laittaa mitat tänne (tai sitten tonne auton madallus threadiin).

    Lisäksi, jos jollain on Eibach Sportline (-50/-30) jouset, niin sama pyynti kuin edellä...

    Plussaa olis, jos jouset olis vaikka laitettu muuten vakioon M-sport alustaan.
    Mun autossa noi Eibachin Sportline:it alla...

    Etupää 365mm > 340mm
    Takapää 380mm > 345mm

    Autossa vakioiskarit

    Leave a comment:


  • Aksa P
    replied
    Voisko joku, jolla on H&R:n -35/-35 jouset e60:ssä, mitata etäisyydet navasta kaareen ja laittaa mitat tänne (tai sitten tonne auton madallus threadiin).

    Lisäksi, jos jollain on Eibach Sportline (-50/-30) jouset, niin sama pyynti kuin edellä...

    Plussaa olis, jos jouset olis vaikka laitettu muuten vakioon M-sport alustaan.

    Leave a comment:


  • lofjussi
    replied
    Itsellä tekis kans mieli madaltaa...
    Auto on 530xdta (e61) se on kylläkin m-sportti eli optionit 2NP, 337 ja 715, mutta kun nelivetoinen niin korkeahan se on. Haluaisin autosta takavetosen e61 m-sportin näkösen. Onko se niin helppoa, että ko auton etuvieterit ja takapään korkeus säädetään ohjelmallisesti?
    Ja, kärsiikö mukavuus? Kivirekeä en halua vaan mukavan hyvät kyydit...
    Luinko jostain, että e60/61 m-sportit pintakovia, mukavuus vähempänä.
    Onkohan jousitus parantunut mallin elinkaaren aikana...
    -Jussi-

    Leave a comment:

Working...
X