Originally posted by joko
View Post
E60 madallus?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by viktor;2257043 begin_of_the_skype_highlighting**************22570 43******end_of_the_skype_highlightingTapit pois? Miksi? Pitää kanssa säädättää tuo niin sillä kiinnostaisi kuulla asiasta lisää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joko View PostMeinasin juuri tulla tähän että hemi on joskus nuo säätöarvot tänne kirjannut, niitten perusteella omanikin säädettiin ja auto on täysin tunteeton urille 20" renkaillakin. Etuiskarien yläpäistä sitten ne kohdistustapit veks niin on säätäjällä vähemmän työtä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by poke;2256521 begin_of_the_skype_highlighting**************22565 21******end_of_the_skype_highlightingKannattaa sit muutenkin paneutua siihen säätöarvojen hakemiseen. Ei riitä että kunhan on vaan toleranssien sisällä jos haluaa urille tunteettoman ajettavuuden. Toki rengasvalinnallakin on merkitystä. Nimimerkki Hemi on kirjoitellut aiheesta enempikin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TH88 View Postoho vain näin onno sepä vallan mainio asia....
joo kyllä ajattelin tehdä nelipyörä suuntauksen, maksaa kyllä ajan kanssa itsensä takas.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by poke View PostE60ssa on cambersäädöt sekä edessä että takana. Ja kyllä niitä on säädeltävä kun madaltaa. tai ei tietenkään pakko ole, mutta...no sepä vallan mainio asia....
joo kyllä ajattelin tehdä nelipyörä suuntauksen, maksaa kyllä ajan kanssa itsensä takas.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TH88 View Postnoniin pitäis päivitellä tota vakio alustaa jottei näyttäis niin paljoa raktorilta
Tossa tullu katteltua kw street comforttia, kaikesta päätellen hyvä sarja....
Eli suunnitelmissa olisi madaltaa n.35mm sillai että renkaat tulevat soppelisti kaarien tasalle. Tarvitaanko näillä madllus lukemilla vielä camber säätöä jottei renkaat kulisi epätasaisesti, kun ei tekisi mieli tuhlata rahoja isoihin kumeihin joka välissä.
Ja kun ei tossa sarjassa ilmeisesti ole camber säätöä, seuraavaksi olisi sitten kiikarissa d2 alusta jos niitä vaan e60:seen...
Leave a comment:
-
-
noniin pitäis päivitellä tota vakio alustaa jottei näyttäis niin paljoa raktorilta
Tossa tullu katteltua kw street comforttia, kaikesta päätellen hyvä sarja....
Eli suunnitelmissa olisi madaltaa n.35mm sillai että renkaat tulevat soppelisti kaarien tasalle. Tarvitaanko näillä madllus lukemilla vielä camber säätöä jottei renkaat kulisi epätasaisesti, kun ei tekisi mieli tuhlata rahoja isoihin kumeihin joka välissä.
Ja kun ei tossa sarjassa ilmeisesti ole camber säätöä, seuraavaksi olisi sitten kiikarissa d2 alusta jos niitä vaan e60:seen...
Leave a comment:
-
-
Nyt alkaa sitten vissiin olla iskarin yläpää vasemmalta lopussa kun kuuluu kolinaa monttuun ajettaessa. Kolina tulee edestä ja vaihdoin jo takimmaisen alatukivarren. En huomannut kyllä ainakaan silloin että muualla olis ollut välystä. Olisko muita potentiaalisia vikakohteita kun tuo yläpään laakeri? Vai jokohan 20tkm ajettu iskari on sökö?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tuomkiti81 View PostMun autossa noi Eibachin Sportline:it alla...
Etupää 365mm > 340mm
Takapää 380mm > 345mm
Autossa vakioiskarit
Aika lähellä niitä mittoja mitä haen. Mulle kelpais 350mm korkeus joka kulmaan. Nyt 365mm joka kulmassa, 90tkm ajetuilla M-sport iskareilla.
Ei löytyis jollain mittoja vielä tosta H&R:n setistä?Last edited by Aksa P; 22-08-2010, 20:44.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Aksa P View PostVoisko joku, jolla on H&R:n -35/-35 jouset e60:ssä, mitata etäisyydet navasta kaareen ja laittaa mitat tänne (tai sitten tonne auton madallus threadiin).
Lisäksi, jos jollain on Eibach Sportline (-50/-30) jouset, niin sama pyynti kuin edellä...
Plussaa olis, jos jouset olis vaikka laitettu muuten vakioon M-sport alustaan.
Etupää 365mm > 340mm
Takapää 380mm > 345mm
Autossa vakioiskarit
Leave a comment:
-
-
Voisko joku, jolla on H&R:n -35/-35 jouset e60:ssä, mitata etäisyydet navasta kaareen ja laittaa mitat tänne (tai sitten tonne auton madallus threadiin).
Lisäksi, jos jollain on Eibach Sportline (-50/-30) jouset, niin sama pyynti kuin edellä...
Plussaa olis, jos jouset olis vaikka laitettu muuten vakioon M-sport alustaan.
Leave a comment:
-
-
Itsellä tekis kans mieli madaltaa...
Auto on 530xdta (e61) se on kylläkin m-sportti eli optionit 2NP, 337 ja 715, mutta kun nelivetoinen niin korkeahan se on. Haluaisin autosta takavetosen e61 m-sportin näkösen. Onko se niin helppoa, että ko auton etuvieterit ja takapään korkeus säädetään ohjelmallisesti?
Ja, kärsiikö mukavuus? Kivirekeä en halua vaan mukavan hyvät kyydit...
Luinko jostain, että e60/61 m-sportit pintakovia, mukavuus vähempänä.
Onkohan jousitus parantunut mallin elinkaaren aikana...
-Jussi-
Leave a comment:
-
Leave a comment: