Originally posted by Thuppu
View Post
E60 madallus?
Collapse
X
-
-
-
Vaihdoitko nuo ylälaakerit? Varmaan huomasitkin ettei tosiaan pelkkää laakeria pysty vaihtaan koska on vulganoitu kumilimppuun kiinni.
Leave a comment:
-
-
Nyt on konit ollut pariviikkoa alla, ihan tyytyväinen olen. Ei liian pintakova mutta mutkatiellä autoa ei saa kyllä kallistelemaan ja tuntuu että auto on liimattu tiehen. Niin kovaa saa mutkaan päästää kyllä että pää loppuu ennemmin kun alusta. Odotellaan kun saadaan vielä kesäpyörät alle että mihin suuntaan muuttuu. Niin ja autossa on tietysti myös dynamic-drive, luulin että täydellistä ei voi parantaa mutta kyllä sitäkin vielä hieman sai parannettua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Thuppu View PostEi ainakaan e39:iin kovin mahdottoman hintaiset ollu. Vajaa 40e/kpl muistaakseni. Tietysti e60:iin voi olla ihan eri..? RealOEM:in mukaan on saman hintaiset sekä e39 että e60 mutta osanumero on eri.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by poke View Postjuuri niin. Paketissa on kyllä siihen ohjeet. eikä kannata laittaa jäykkyyttä sitten ihan tappiinpaitsi jos haluat kivireen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joko View PostMuistatteko tuon laakerin hintaa suunnilleen? Ei taida vielä tarvikkeena löytyä?
Leave a comment:
-
-
Mitenkä nuo takaiskarit säädetään, painetaan irrallaan ollessa pohjaan ja vartta kiertämällä vai kuinka?
Leave a comment:
-
-
Muistatteko tuon laakerin hintaa suunnilleen? Ei taida vielä tarvikkeena löytyä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joko View PostNyt olis konin setti saapunut ja muutama kysymys mitä muuta samalla vaihtoon.
Eli onko joku ostanut iskarin yläpään laakereita, autolla kuitenkin ajettu jo reippaasti että ei varmaan pahaa tekis vaikka samalla vaihtais nuo laakerit. Ajattelin vain että onko nuo hinnoiteltu taas niin että ei tarvi edes miettiä niiden vaihtoa varmuudenvuoksi? Vai olisko siellä iskarin yläpäässä kenties joku vakio laakerikoko jonka vois käydä sinne mittojen mukaan hakemassa? Iskarin suojakumit täytyy kattoa ovatko ehjät vai laitetaanko vaihtoon nekin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joko View PostNyt olis konin setti saapunut ja muutama kysymys mitä muuta samalla vaihtoon.
Eli onko joku ostanut iskarin yläpään laakereita, autolla kuitenkin ajettu jo reippaasti että ei varmaan pahaa tekis vaikka samalla vaihtais nuo laakerit. Ajattelin vain että onko nuo hinnoiteltu taas niin että ei tarvi edes miettiä niiden vaihtoa varmuudenvuoksi? Vai olisko siellä iskarin yläpäässä kenties joku vakio laakerikoko jonka vois käydä sinne mittojen mukaan hakemassa? Iskarin suojakumit täytyy kattoa ovatko ehjät vai laitetaanko vaihtoon nekin.
Leave a comment:
-
-
Nyt olis konin setti saapunut ja muutama kysymys mitä muuta samalla vaihtoon.
Eli onko joku ostanut iskarin yläpään laakereita, autolla kuitenkin ajettu jo reippaasti että ei varmaan pahaa tekis vaikka samalla vaihtais nuo laakerit. Ajattelin vain että onko nuo hinnoiteltu taas niin että ei tarvi edes miettiä niiden vaihtoa varmuudenvuoksi? Vai olisko siellä iskarin yläpäässä kenties joku vakio laakerikoko jonka vois käydä sinne mittojen mukaan hakemassa? Iskarin suojakumit täytyy kattoa ovatko ehjät vai laitetaanko vaihtoon nekin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by poke View PostPerä jää hieman ylemmäs kuin keula. Itsellä pudotti edestä -35 ja takaa -25. siis vakio alustaan nähden. Itse olen ollut tyytyväinen, jo reilu 50tkm ajellu konin setti alla. Esisäätöä ei kannata laittaa liian tiukaksi niin ei mene liian kovaksi. Itsellä esisäädöt edessä +/++++ ja takana +/++++. Ratapäiväksi olen tiukannut etusen ++/++++.
Leave a comment:
-
Leave a comment: