E60 madallus?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• poke
    replied
    Originally posted by joko View Post
    Jeps, konin sport kit on nyt tulossa. Kirjoittelen kokemuksia sitten mitkä on mietteet vakio alustan jälkeen. Mietityttää vain tuo madallus ympäri auton -30mm, etupää sais mun makuun tippua sentin pari enemmän joten mistä siihen ratkaisu? Tai jääkö auto tuolla setillä suurinpiirtein vaateriin ettei "keuli"?
    Perä jää hieman ylemmäs kuin keula. Itsellä pudotti edestä -35 ja takaa -25. siis vakio alustaan nähden. Itse olen ollut tyytyväinen, jo reilu 50tkm ajellu konin setti alla. Esisäätöä ei kannata laittaa liian tiukaksi niin ei mene liian kovaksi. Itsellä esisäädöt edessä +/++++ ja takana +/++++. Ratapäiväksi olen tiukannut etusen ++/++++.

Leave a comment:

• joko
    replied
    Jeps, konin sport kit on nyt tulossa. Kirjoittelen kokemuksia sitten mitkä on mietteet vakio alustan jälkeen. Mietityttää vain tuo madallus ympäri auton -30mm, etupää sais mun makuun tippua sentin pari enemmän joten mistä siihen ratkaisu? Tai jääkö auto tuolla setillä suurinpiirtein vaateriin ettei "keuli"?

Leave a comment:

• viktor
    replied
    .........................
    Last edited by viktor; 18-01-2010, 01:23.

Leave a comment:

• joko
    replied
    Onko tällähetkellä saatavana e60 vielä tarvikeiskaria? Esim. sahcs, boge, kyb? Kun alkais pikkuhiljaa olla alustan laitto ajankohtainen. Korkeus/jäykkyyssäätöjä en pakosti kaipaa joten mulle menettilis ihan hyvin laadukkaat madallusjouset ja uudet tarvikeiskarit. Joku on varmaan kysäissyt alkuperäisten pumppujen hintaa, mutta luulisin että liikkuu n. 200e/kpl? Sillä hintaa saakin jo sitten kw:n alustan tai konin... Mut jos lasketaan että iskarit esim. tarvikkeena vähän alle 100e kpl ja jouset ~250e niin on uusi toimiva alusta kasassa suhteellisen edullisesti.

Leave a comment:

• PeSe
    replied
    Originally posted by poke View Post
    meni vajaa kaksi viikkoa siitä, kun maksu oli perillä (visa ei käy). Pyydä rahti numero, niin voit seurata pakettiasi ja sopia noudon lähimmältä DPD-yhteistyökumppanilta ellet ole kotona virka-aikana.
    Selvä juttu, nyt vaan odotellaan että pääsee tonttittamaan tämänkin. Joo tilisiirtona ton maksoin. Seuraavaksi pitää alkaa metsästään näyttävämpiä vanteita.

Leave a comment:

Working...
X