yksi hätäapu on ottaa jännitykset pois ikkunoista, eli laskea ihan millimetrin verran ikkunoita alas niin eivät ole enää jännityksessä ja siten myös narinat loppuu hyvin nopeasti.
Vahaus ja tietyt autoshamppoot aiheuttavat tuota kitinää ja se ei kyllä lähde pois edes sillä silicon-removalilla...
Kokeileppa kikka kuutosta ja laita vauva talkkia tiivisteisiin... topsilla pölytät vaikka kauttaaltaan. Tuolla tavalla hävisi mun Coupesta kaikki kitinät talvella.
joo en ooo mitään kiillokkeita suihkutellut,eka kertaa pesin auto turtle waxin shampoolla ja auto nitisee todella pahasti.
Pikkasen kun ikunnoita avaa niin jo helpottaa..veemäinen vika.
Pitääpäs jotain kokeilla..ei ole meinaa kovin laadukkaan oloista tuo natina.
..ei ole meinaa kovin laadukkaan oloista tuo natina.
Teippaukset auttoi hetken minua...Eli ovipahvien väliin eristeteippiä...
Itsellä oli -04 E60,kun vaihdoin pois mittarissa 60 000 ja juurikin edellä mainittu syy,oli yksi niistä miksi hankkiudun autosta eroon.Tosin yksilöitä ne kaikki ovat.
Täällä ilmoittautuu yksi E61:n omistaja, joka tappelee natisevia ikkunantiivisteitä vastaan.
Ostin auton toukuussa ja parin viikon ajelun jälkeen alkoi melkoinen natina takasivuikkunoista. Ikkunoita kun aukaisee pikkusen niin natinat loppuu. Auto kävi jo kertaalleen myyjä liikkeessä "voideltavana". Käsittelivät tiivisteet kuulemma jollain geelillä. Natinat hävisivät pariksi viikkoa, mutta viime viikonloppuina alkoi taas melkoinen natina. Yhteys myyjään, mutta tällä kertaa vastaus oli, että auton takuu ei kata mitään nitinöitä ja natinoita.
Tänään olen jättänyt aiheesta reklamaation Müncheniin eli ihan Bemarin pääkallopaikalle. Katotaan mitä herra Bemari vastaa. Voihan se olla tässä aletaan itsekin kokeilemaan näitä kikka kolmosia, joita porukat ovat jo täällä foorumilla ehdotellee. Kiitokset vinkeistä...
Täällä ilmoittautuu yksi E61:n omistaja, joka tappelee natisevia ikkunantiivisteitä vastaan.
Ostin auton toukuussa ja parin viikon ajelun jälkeen alkoi melkoinen natina takasivuikkunoista. Ikkunoita kun aukaisee pikkusen niin natinat loppuu. Auto kävi jo kertaalleen myyjä liikkeessä "voideltavana". Käsittelivät tiivisteet kuulemma jollain geelillä. Natinat hävisivät pariksi viikkoa, mutta viime viikonloppuina alkoi taas melkoinen natina. Yhteys myyjään, mutta tällä kertaa vastaus oli, että auton takuu ei kata mitään nitinöitä ja natinoita.
Tänään olen jättänyt aiheesta reklamaation Müncheniin eli ihan Bemarin pääkallopaikalle. Katotaan mitä herra Bemari vastaa. Voihan se olla tässä aletaan itsekin kokeilemaan näitä kikka kolmosia, joita porukat ovat jo täällä foorumilla ehdotellee. Kiitokset vinkeistä...
Pyyhi vaikka tinnerillä ne tiivisteet nopeesti. Niihinku laittaa jotain kiillokkeita tms. niin se narina alkaa eikä ihan heti lopu. Tai jarrucleaneri vois kans olla hyvä, haituu nopeesti. Se on kyllä oikeesti niin vittumainen narina että päähän se alkaa ottaan pidemmän päälle jossei sille jotain tee
Täälläkin natinoista päästiin vihdoin ja viimein eroon, kun nuo takaovien tiivisteet vaihdettiin uusiin. Reklamoin siis aiemmin natinoista Bemarille Müncheniin ja sieltä sain vastauksen, että kyseiset naitinat eivät täytä BMW:n Premium Selection autojen laatuvaatimuksia. Elikkäs myyjäliike joutui maksamaan tiivisteiden vaihdon. Hintaa operaatiolla ois ollu jotain 300 euroa.
Tän natina homman jälkeen sitä alkaa olla niin vainoharhanen, että kaikki pikku natinat autosta kuulostaa epänormaaleilta. Nyt on alkanut ärsyttää se, kun takakontin suojaverho on kiinni niin siitä kuuluu pientä natinaa... Pitäisköhän vaihtaa takas E39:iin.:think
Comment