Moro
Mun kinneri alkoi pakkasilla tekemään DPF-vikaa.
Vuoden verran takaperin oli samaa tuskaa. Silloin syylliseksi osoittautui se, että koneen lämmöt ei nousseet riittävästi. Termostaattien vaihto korjasi silloin tilanteen.
Tällä kertaa ei auttanut termareiden vaihto.
Jostain olen lukenut, että joissain malleissa olisi vielä kolmaskin termostaatti automaattilootan öljynlauhduttimessa. Käsittääkseni tässä mallissa ei kuitenkaan sellaista ole?
Kyseessä siis 525d 3,0-litrainen, muistaakseni M57 tjsp.
Mistä kannattais lähteä vikaa etsimään?
penax
Mun kinneri alkoi pakkasilla tekemään DPF-vikaa.
Vuoden verran takaperin oli samaa tuskaa. Silloin syylliseksi osoittautui se, että koneen lämmöt ei nousseet riittävästi. Termostaattien vaihto korjasi silloin tilanteen.
Tällä kertaa ei auttanut termareiden vaihto.
Jostain olen lukenut, että joissain malleissa olisi vielä kolmaskin termostaatti automaattilootan öljynlauhduttimessa. Käsittääkseni tässä mallissa ei kuitenkaan sellaista ole?
Kyseessä siis 525d 3,0-litrainen, muistaakseni M57 tjsp.
Mistä kannattais lähteä vikaa etsimään?
penax
Comment