Joo, mahdollisesti laitan leiman jälkeen downpipen takasin.
Kyllä tuo softan vakioksi palauttaminen houkuttelisi kun varmasti tulisi herkemmin underboost/overboost vikakoodeja kun jotain vikaa autossa nyt on. Toisaalta en haluaisi millään ainakaan toistaiseksi maksaa 500€ uudelleenohjelmoimisesta jos vika ei olekaan ohjelmassa.
Käsittääkseni EGR on nyt toiminnassa. Aikaisempia vikakoodeja ei ole tullut ja ISTA:n livedatan mukaan tyhjäkäynnillä EGR 80% auki. Jos se olisi koodattu pois päältä niin lukema olisi koko ajan 5%? Jostain näin luin. DPF/katti pönttö on varmasti koodattu pois kun ei increased emissions ilmoitusta sytyttele vaikka anturit pönttöä ennen ja pöntön jälkeen edelleen kiinni täysin suorassa downpipessä.
Kyllä tuo softan vakioksi palauttaminen houkuttelisi kun varmasti tulisi herkemmin underboost/overboost vikakoodeja kun jotain vikaa autossa nyt on. Toisaalta en haluaisi millään ainakaan toistaiseksi maksaa 500€ uudelleenohjelmoimisesta jos vika ei olekaan ohjelmassa.
Käsittääkseni EGR on nyt toiminnassa. Aikaisempia vikakoodeja ei ole tullut ja ISTA:n livedatan mukaan tyhjäkäynnillä EGR 80% auki. Jos se olisi koodattu pois päältä niin lukema olisi koko ajan 5%? Jostain näin luin. DPF/katti pönttö on varmasti koodattu pois kun ei increased emissions ilmoitusta sytyttele vaikka anturit pönttöä ennen ja pöntön jälkeen edelleen kiinni täysin suorassa downpipessä.
Comment