Alamuovi pois, sit pitäs jo jäähy näkyä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e60 525da vettä koneessa
Collapse
X
-
Originally posted by Anzafin View PostVoisipa tällaisenkin huoltotoimenpiteen tehdä! Mitähän kautta olisi helpointa irroittaa 530d E60:ssa nuo välijäähyn putket?:think- - - - - - -
F10 520dA
ex E61 530dA, ex E39 530dA
Comment
-
-
mul on vähän sellanen olo ettei se startti jaksa niin paljoa vääntää et kone hajois, mikäli syltyssä on vettä.
Tulpat vittuun ja startilla sylinterit tyhjäks.
tulpat takas ja käyntiin.
(nii juu jam öljyt vaihtoon. imarissa huohotus.)sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
-
Kuningaskuluttajan jutusta sai sen kuvan, että kyseessä olisi tyyppivian tapainen ongelma, vaikka eri merkin kinnereistä puhuivatkin.
Luulisi tuossa tilanteessa olevan mahdollista, että merkin edustaja hoitaa asian takuuseen vaikka varsinainen takuuaika olisikin ummessa.
Ainakin minun kohdallani kävi näin, nimittäin omistaessani type-r:n ja kun kävin ratapäivillä, niin moottori posahti totaalisesti. Selittivät syyksi liian vähäisen öljymäärän vaikka tarkastin ennen ratakierroksia öljynpinnan olevan hyväksytyn määrän keski-alarajan välissä.
Merkkiliike kuitenkin ymmärsi sen, että asiakastyytyväisyys on asia josta kannattaa pitää kiinni, ja kuten sanoin korjasi vian takuuseen vaikka takuu oli loppunut puoli vuotta sitten. Samalla kun tehdasuusi moottori asennettiin, sain vaihdattaa siihen kytkimen osien ja töiden hinnalla, kun moottori oli kerta jo valmiiksi nostettu irti.
Eli tämän kokemuksen perusteella en voi kuin suositella Hondan asiakaspalvelua! Toivottavasti pääsisit vastaavaan sopimukseen bemarinkin kanssa.Nykyään:
Ex: BMW e36 328 Touring "m-sport" -95, BMW e34 525i Touring -96, BMW e34 M5 3.8 Nurburgring -94, BMW e34 540 iA -93, BMW e36 328 Coupe -96 "M3 wannabe", Ford Sierra 2.0 DOHC -92, BMW e36 M3 3,2 Coupe -97, BMW e36 325 Coupe -95, Honda Civic Type-R -02, Ford Sierra 2.0 OHC -89
Comment
-
-
Kaveri on jossain skeida, natsipakastin ja siitin huollossa töissä. Kuuluuvat poraavan nykyään reikiä noihin tdi koneitten ahtoputkiin tai coolereihin, että kondenssivedet valuis pois eikä jäätyis.Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Comment
-
-
Appiukon Passat Tdi:ssä(vm2006) ihmeteltiin kun öljyä oli pohjapanssarin päällä. Huollossa totesivat tilanteen olevan aivan normaalia eli öljyä pääsee tippumaan ahtoputken pohjassa olevasta reiästä. Tämä reikä varmaankin sitten jäätyy talvella helposti ja käy niinkuin kunkkukuluttujassa kerrottiin.
Comment
-
-
On volvojenkin välijäähyissä pieni reikä alareunassa josta kosteus ja öljy pääsee valumaan pois... Ei se reikä vissiin ole mitään millimetri luokkaa vaan paljon pienempi.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Eikä ole mikään huono idea porata reikää itse siihen coolerin pohjaan ja tulpata se ja sillon tällöin katsoa tuleeko vettä. On noita reikiä tehty paljon merkkiliikkeissäkin ainakin muutamaan toiseen saksalaiseen merkkiin, bemareista ei tämän ongelman kohdalla ole kokemusta mutta kaikkien välijäähdyttimellä olevien autojen ongelma tuo on. Tosin joissain malleissa vaikuttaa tuota tapahtuvan helpommin kun toisissa jotka vaativat otolliset olosuhteet että kondenssivettä pääsee muodustumaan tarpeeksi ja pääsemään vielä sylinteriin saakka.M-B C220CDI 4matic amg -13
ex. bmw 320d touring -04 e46, bmw 330da touring m-sport -07 e91, Mercedes-Benz C200CDI BE T A -11, Mitsubishi Lancer RalliArt////////// -10, 320i -04 m-sport II e46, 330iA -06 e90, 318ti -97 e36, 318i -89 e30
Comment
-
-
Originally posted by Ändi View Postmul on vähän sellanen olo ettei se startti jaksa niin paljoa vääntää et kone hajois, mikäli syltyssä on vettä.
Tulpat vittuun ja startilla sylinterit tyhjäks.
tulpat takas ja käyntiin.
(nii juu jam öljyt vaihtoon. imarissa huohotus.)VW sharan 1,8T
e30 318i 4d -89 projekti
e30 320i 4d -89 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by reivanen View PostEli tämän kokemuksen perusteella en voi kuin suositella Hondan asiakaspalvelua! Toivottavasti pääsisit vastaavaan sopimukseen bemarinkin kanssa.
Comment
-
-
Originally posted by pimmone View PostÄkkiseltään ei tule mieleen miten 200km moottoritietä ajaessa 10 asteen pakkasessa koneeseen voi mennä vettä ja sieltä sylinteriin kahden viikon päästä...:think Tai kaksi viikkoa parkissa ja vettä valuis koneeseen. Oisko mahdollista, että parkkeerauksessa ois lunta joutunut imuilmaan? En siis ajanut mihinkään isoimpaan penkkaan, mutta normaalia möykkyä ja jäätä oli tien viereen kertynyt. Mistä kohtaa toi ottaa ilman koneeseen?
Vettähän sinne ei pääse mitään muuta kautta kuin kansipahvin pettäessä...mutta näissä kansipahvi ei kyllä ilman merkittävää tekovikaa petä.
Kerta kaikkiaan kummallinen yhtälö, mikäli kyse oikeasti on vedestä, eikä oikeasti jostain muusta?
Comment
-
-
Originally posted by Hanza View PostKaveri on jossain skeida, natsipakastin ja siitin huollossa töissä. Kuuluuvat poraavan nykyään reikiä noihin tdi koneitten ahtoputkiin tai coolereihin, että kondenssivedet valuis pois eikä jäätyis.
Originally posted by Hemi View PostEi ole mitenkään mahdollista.
Vettähän sinne ei pääse mitään muuta kautta kuin kansipahvin pettäessä.
Tai ahtoilman kosteuden kondensoituessa kun sen ilman lämpötila riittävän äkisti alenee.
Originally posted by villes View PostEikä ole mikään huono idea porata reikää itse siihen coolerin pohjaan ja tulpata se ja sillon tällöin katsoa tuleeko vettä.Last edited by petrolhead; 08-03-2010, 16:58.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment