Moi,
Ajateltiin tuossa tehdä vähän jarruremonttia, kun jarruttaessa täristää pahasti, joten ajattelin vaihtaa levyt ja palat.
Olisi vain muutamia kysymyksiä tuosta.
Ymmärtääkseni 324mm levy on oikean kokoinen.
1. Tärkein kysymys onkin tarvitseeko tuohon jonkin erikoistyökalun mäntien sisään saamiseksi ja menevätkö painamalla vai kiertämällä?
2. Onko satulat kiinni torxilla/mutterilla ja minkäkokoisella?
3. Onko levyt "kelluvat"
4. Kannattaisiko samalla vaivalla päivittää jarrut paremmiksi ja onko ehdotuksia, jotka menisivät heittämällä kiinni. (18" vanteet)
Anturia ei varmaan edes tarvitsisi vaihtaa kun paloja on (iDriven mukaan) vielä yli 20tkm jäljellä, mutta eipä se paljoa tuohon maksa lisää.
Etulevyt: 153€
Etupalat: 53€
Anturi: 24€
Yhteensä: 229€ ja pari tuntia mukavaa puuhailua.
Vertailuksi Laakkosella: 590€ ja aika parin viikon päähän.
/Animali
Ajateltiin tuossa tehdä vähän jarruremonttia, kun jarruttaessa täristää pahasti, joten ajattelin vaihtaa levyt ja palat.
Olisi vain muutamia kysymyksiä tuosta.
Ymmärtääkseni 324mm levy on oikean kokoinen.
1. Tärkein kysymys onkin tarvitseeko tuohon jonkin erikoistyökalun mäntien sisään saamiseksi ja menevätkö painamalla vai kiertämällä?
2. Onko satulat kiinni torxilla/mutterilla ja minkäkokoisella?
3. Onko levyt "kelluvat"
4. Kannattaisiko samalla vaivalla päivittää jarrut paremmiksi ja onko ehdotuksia, jotka menisivät heittämällä kiinni. (18" vanteet)
Anturia ei varmaan edes tarvitsisi vaihtaa kun paloja on (iDriven mukaan) vielä yli 20tkm jäljellä, mutta eipä se paljoa tuohon maksa lisää.
Etulevyt: 153€
Etupalat: 53€
Anturi: 24€
Yhteensä: 229€ ja pari tuntia mukavaa puuhailua.
Vertailuksi Laakkosella: 590€ ja aika parin viikon päähän.
/Animali
Comment