ja takapää näin.
-Auto ylös ja rengas pois.
-Iskarin alapultti auki
-peräkontin verhoukset pois
-iskarin yläpultit auki 3kpl 13mm
-Sisälokaria irti takapään puolelta rengaskoteon keskikohtaan asti... helpottaa paljon jos kehtaa irrottaa kokonaan.
-tunkkaa auton omalla tunkilla tukivartta alaspäin ja ota iskari pois.
Nyt kun kädessä on koko iskaritolppa jousineen niin helpoiten saat jousen irti kun avaat iskarin yläpään mutterin 18mm.
Ainakaan m-sport alustassa ei ollut jännitystä niin että jousi olisi lentänyt otsaan
eli puristimia ei tarvita
kasaamisessa on hyvä olla kaveri joka laittaa yläpään 13mm mutterit paikalleen. onnistuu toki yksinkin mutta vaatii hieman säätämistä tunkin kans.
-Auto ylös ja rengas pois.
-Iskarin alapultti auki
-peräkontin verhoukset pois
-iskarin yläpultit auki 3kpl 13mm
-Sisälokaria irti takapään puolelta rengaskoteon keskikohtaan asti... helpottaa paljon jos kehtaa irrottaa kokonaan.
-tunkkaa auton omalla tunkilla tukivartta alaspäin ja ota iskari pois.
Nyt kun kädessä on koko iskaritolppa jousineen niin helpoiten saat jousen irti kun avaat iskarin yläpään mutterin 18mm.
Ainakaan m-sport alustassa ei ollut jännitystä niin että jousi olisi lentänyt otsaan

eli puristimia ei tarvita
kasaamisessa on hyvä olla kaveri joka laittaa yläpään 13mm mutterit paikalleen. onnistuu toki yksinkin mutta vaatii hieman säätämistä tunkin kans.
Comment