Originally posted by poke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61\E60 auraskulmat
Collapse
X
-
Originally posted by Hemi View PostNuo "puntit" muuttaa mm.e60:ssä kulmia vähemmän kuin on laitteiston mittatarkkuus.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostJeps tuollaiset löytyi vianorin koneestakin.
Nyt on kulmat kohdallaan plus uudet renkaat ja meno maistuu taasHelkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by isod View PostNostetaas, laitettiinko nyt sitten noilla sport-alustan arvoilla? Mulla on nimittäin Vianorille maanantaiksi aika.
Aiemmin oli kulkenut kuin ajokoira..F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by rami View PostMitenkäs e60;ssa saako takapäätä juuri säädettyä? itsellä on takana madallusta sen 40mm. sisäreunat tahtovat kulua takaa.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Pitäisi käyttää auto raidetangon pään vaihdossa. Varusteina on sporttialusta Active Steeringillä ja nyt mietinkin, mitä vaihtotyössä sekä kulmia säädettäessä pitää ottaa huomioon. Riittääkö, että Active Steering on normaalitilassa (ei vika päällä) kun auto sammutetaan? Vikatilahan aiheuttaa sen, että ratti ei välttämättä ole suorassa silloin kun etupyörät ovat. Pitääkö ohjauskulma-anturi säätää uudelleen homman jälkeen jollain erillisellä huoltotyökalulla?
BTW voiko Active Steering mennä vikatilaan, jos pyöriä kääntelee kun auto on sammuksissa? Heitti nimittäin tuossa joulun pyhinä jarrurempan yhteydessä vikatilaan, mistä sitten nollautui akku irti käyttämällä ja ajelemalla.
Comment
-
-
Originally posted by tabasco View PostPitäisi käyttää auto raidetangon pään vaihdossa. Varusteina on sporttialusta Active Steeringillä ja nyt mietinkin, mitä vaihtotyössä sekä kulmia säädettäessä pitää ottaa huomioon. Riittääkö, että Active Steering on normaalitilassa (ei vika päällä) kun auto sammutetaan? Vikatilahan aiheuttaa sen, että ratti ei välttämättä ole suorassa silloin kun etupyörät ovat. Pitääkö ohjauskulma-anturi säätää uudelleen homman jälkeen jollain erillisellä huoltotyökalulla?
BTW voiko Active Steering mennä vikatilaan, jos pyöriä kääntelee kun auto on sammuksissa? Heitti nimittäin tuossa joulun pyhinä jarrurempan yhteydessä vikatilaan, mistä sitten nollautui akku irti käyttämällä ja ajelemalla.
Ts. säätö tehdään aina raidetangon päistä säätämällä.
Kun auton sammuttaa, pitäisi ratin olla keskitetty oikein,
mutta siihen miten auto reagoi jos rattia väännellään sammuksissa,
en varmasti osaa sanoa mutta eiköhän keskitys pysy kohdallaan...
Jos aktiiviohjaus on vikatilassa, ei kannattane mennä säätämään aurauskulmia jos keskitus ei ole kohdallaan...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostKun auton sammuttaa, pitäisi ratin olla keskitetty oikein,
mutta siihen miten auto reagoi jos rattia väännellään sammuksissa,
en varmasti osaa sanoa mutta eiköhän keskitys pysy kohdallaan...
Jos aktiiviohjaus on vikatilassa, ei kannattane mennä säätämään aurauskulmia jos keskitus ei ole kohdallaan...
Renkaiden kääntelystä ilman virtaa ei tullut ainakaan tällä kertaa Active Steering-häiriöilmoitusta, eikä sitä toki ollut hommaan ryhdyttäessäkään.
Enpä nyt tiedä, onko tuota järkeä viedä lasersuuntaukseen, kun suoraan näkyisi menevän. Ehkä sitten jos kesällä matalat kumit alkaa kaljuuntua miten sattuu.
Comment
-
Comment