Originally posted by wta
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60: tuontiautoon suomalainen rekisterikilpi
Collapse
X
-
Minkäslaisilla kiinnikkeillä olette E36 koriin kiinnittäneet takakilven? tarvikeliikkeestä löytyi jo muovikehys kilvelle mutta sen kiinnitys konttiin vielä. Itseporautuvia ei viitsi laittaa. Kontissa on vanhan kilven reiät itseporautuvilla etäämmällä kun suomikilvelle on leveyttä. Keskemmällä on kaksi isompaa reikää, ilmeisesti jonkinlaiselle alkuperäiselle kiinnitykselle.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
Originally posted by DKPowers View PostKuva lopputuloksesta
Siinä se nyt sitten on. Kiinnitysruuvit oisivat voineet olla paremmat ja litteämmät mutta minkäs teet. Piti maalata nekin korinväriseksi. Noh, ei ainakaan tarvinut uusia reikiä tehdä.
Jos nuo pari pikkureikää häiritsevät, voisi niitä koittaa hieman siistiä laittamalla niihin jotkut pienet verhoilunkiinnitystulpat tms. Ostin äskettäin autooni orkkikset eturoiskeläpät, ja niiden mukana tuli sellaisia ihan pieniä mustia kiinnitystulppia. Harmi vaan, ettei niitä ole yhtään ylimääräisiä, liekö noita erikseen saisi ostettua. Tummahkosta maalipinnasta eivät paljoa erottuisi maalaamattomanakaan.
Autoni takakilpi on isketty peltiin kiinni kahdella ruuvilla huomattavasti keskemmältä, kuin mitä kilvessä on ne kiinnitysreiät. Olisiko kellään vinkkiä tuon siistimiseksi? Uusia reikiä en ala porailemaan konttiin kilven reikien kohdalle, joten olisiko tuonne taakse saatavilla siistiä kilvenalusta?BMW 530d xDrive Luxury F10 LCI -14 Sapphire Black
Toyota MR2 2.0 GTi -93
Comment
-
-
Eikö tuo rosterilevy etukilven taakse ole ihan kelpo ratkaisu,
varsinkin jos on hopeiset ikkunalistat:
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Tämä on ajankohtaista itsellekin, ajattelin hommata rosterisen suojakilven eteen, joka peittää vanhat reiät. Tarvitseeko suojakilven ja puskurin väliin jotain "eristettä" ja onko suosituksia?
Entä taakse, löytyykö tarvikkeena esim. autotarvikeliikkeistä sellaista muovista? suojakilpeä, mikä menee siististi kokonaan piiloon rekisterikilven taakse?
Sorry, vanha nosto, mutta turhaa näistä uutta ketjua tekee.
Auto on E61 vm. 2007.Old golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostTämä on ajankohtaista itsellekin, ajattelin hommata rosterisen suojakilven eteen, joka peittää vanhat reiät. Tarvitseeko suojakilven ja puskurin väliin jotain "eristettä" ja onko suosituksia?
Entä taakse, löytyykö tarvikkeena esim. autotarvikeliikkeistä sellaista muovista? suojakilpeä, mikä menee siististi kokonaan piiloon rekisterikilven taakse?
Sorry, vanha nosto, mutta turhaa näistä uutta ketjua tekee.
Auto on E61 vm. 2007.e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostMulla oli saksan teline vedetty taakse kiinni ruuvien lisäksi massalla, joten sai vähän liuotinpesulla hinkata.
OT: muovinen tausta tosiaan maksaa muutaman euron. voisiko joku avautua, miten helvetissä se voi olla liikaa, jos tuo esim jonkun muutaman kympin auton? Liikenteessä nimittäin näkee jatkuvasti niitä, joissa on porattu kilpen toiset reijät, jotta sopii kontin alkuperäisiin kiinnikkeisiin. Samalla, kun näyttää rumalta, sinne jää pesä, joka kerää suolaa ja muuta paskaa ruostumista nopeuttamaan.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostOT: muovinen tausta tosiaan maksaa muutaman euron. voisiko joku avautua, miten helvetissä se voi olla liikaa, jos tuo esim jonkun muutaman kympin auton? Liikenteessä nimittäin näkee jatkuvasti niitä, joissa on porattu kilpen toiset reijät, jotta sopii kontin alkuperäisiin kiinnikkeisiin. Samalla, kun näyttää rumalta, sinne jää pesä, joka kerää suolaa ja muuta paskaa ruostumista nopeuttamaan.
eikä viitti katkoa ja tehdä uusia reikiä...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostEsim. Motonetistä löytyy kaikki, rosterinen maksaa jotain 30 euroa, muovinen näkymätön luokkaa 5 euroa. Ei tarvitse mitään eristettä väliin kumpaankaan päähän. Mulla oli saksan teline vedetty taakse kiinni ruuvien lisäksi massalla, joten sai vähän liuotinpesulla hinkata.
Kuva olisi kiva:
Old golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
Comment