Originally posted by wta
View Post
E60: tuontiautoon suomalainen rekisterikilpi
Collapse
X
-
Minkäslaisilla kiinnikkeillä olette E36 koriin kiinnittäneet takakilven? tarvikeliikkeestä löytyi jo muovikehys kilvelle mutta sen kiinnitys konttiin vielä. Itseporautuvia ei viitsi laittaa. Kontissa on vanhan kilven reiät itseporautuvilla etäämmällä kun suomikilvelle on leveyttä. Keskemmällä on kaksi isompaa reikää, ilmeisesti jonkinlaiselle alkuperäiselle kiinnitykselle.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
Omassa Belgiasta tuodussa E60:ssä on myös etukilven molemmin puolin puskurissa reiät alkuperäisen leveämmän kilven kiinnityksen jäljiltä. Olen myös miettinyt, jos ostaisi tuollaisen kilpitelineen reikiä peittämään, mutta tuon kuvan nähtyäni totesin, ettei kannata. Vähemmän ottaa silmään kaksi pientä reikää kuin neljä ruuvinkantaa ja neljä ylimääräistä reikää tai niiden päälle laitettua tulppaa.Originally posted by DKPowers View PostKuva lopputuloksesta
Siinä se nyt sitten on. Kiinnitysruuvit oisivat voineet olla paremmat ja litteämmät mutta minkäs teet. Piti maalata nekin korinväriseksi. Noh, ei ainakaan tarvinut uusia reikiä tehdä.
Jos nuo pari pikkureikää häiritsevät, voisi niitä koittaa hieman siistiä laittamalla niihin jotkut pienet verhoilunkiinnitystulpat tms. Ostin äskettäin autooni orkkikset eturoiskeläpät, ja niiden mukana tuli sellaisia ihan pieniä mustia kiinnitystulppia. Harmi vaan, ettei niitä ole yhtään ylimääräisiä, liekö noita erikseen saisi ostettua. Tummahkosta maalipinnasta eivät paljoa erottuisi maalaamattomanakaan.
Autoni takakilpi on isketty peltiin kiinni kahdella ruuvilla huomattavasti keskemmältä, kuin mitä kilvessä on ne kiinnitysreiät. Olisiko kellään vinkkiä tuon siistimiseksi? Uusia reikiä en ala porailemaan konttiin kilven reikien kohdalle, joten olisiko tuonne taakse saatavilla siistiä kilvenalusta?BMW 530d xDrive Luxury F10 LCI -14 Sapphire Black
Toyota MR2 2.0 GTi -93
Comment
-
Eikö tuo rosterilevy etukilven taakse ole ihan kelpo ratkaisu,
varsinkin jos on hopeiset ikkunalistat:
http://www.nettiauto.com/bmw/535/2919274M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Tämä on ajankohtaista itsellekin, ajattelin hommata rosterisen suojakilven eteen, joka peittää vanhat reiät. Tarvitseeko suojakilven ja puskurin väliin jotain "eristettä" ja onko suosituksia?
Entä taakse, löytyykö tarvikkeena esim. autotarvikeliikkeistä sellaista muovista? suojakilpeä, mikä menee siististi kokonaan piiloon rekisterikilven taakse?
Sorry, vanha nosto, mutta turhaa näistä uutta ketjua tekee.
Auto on E61 vm. 2007.Old golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
Esim. Motonetistä löytyy kaikki, rosterinen maksaa jotain 30 euroa, muovinen näkymätön luokkaa 5 euroa. Ei tarvitse mitään eristettä väliin kumpaankaan päähän. Mulla oli saksan teline vedetty taakse kiinni ruuvien lisäksi massalla, joten sai vähän liuotinpesulla hinkata.Originally posted by Aceishigh View PostTämä on ajankohtaista itsellekin, ajattelin hommata rosterisen suojakilven eteen, joka peittää vanhat reiät. Tarvitseeko suojakilven ja puskurin väliin jotain "eristettä" ja onko suosituksia?
Entä taakse, löytyykö tarvikkeena esim. autotarvikeliikkeistä sellaista muovista? suojakilpeä, mikä menee siististi kokonaan piiloon rekisterikilven taakse?
Sorry, vanha nosto, mutta turhaa näistä uutta ketjua tekee.
Auto on E61 vm. 2007.e39 M54B22 manual
Polestar2 LRDM -21
Ioniq5 AWD -22 (vaimon kiesi)
Comment
-
On muuten lähes aina laitettu joko massalla tai pehmusteteipillä tms. Aika hinkkaaminen tosiaan pois. Se teippi lisäksi näkyy kilven ulkopolella. Siksikin se pitää poistaa.Originally posted by 205/65-15H View PostMulla oli saksan teline vedetty taakse kiinni ruuvien lisäksi massalla, joten sai vähän liuotinpesulla hinkata.
OT: muovinen tausta tosiaan maksaa muutaman euron. voisiko joku avautua, miten helvetissä se voi olla liikaa, jos tuo esim jonkun muutaman kympin auton? Liikenteessä nimittäin näkee jatkuvasti niitä, joissa on porattu kilpen toiset reijät, jotta sopii kontin alkuperäisiin kiinnikkeisiin. Samalla, kun näyttää rumalta, sinne jää pesä, joka kerää suolaa ja muuta paskaa ruostumista nopeuttamaan.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
Samaa olen itsekin ihmetellyt, tosin on mulla myynnissä A2 jossa on saksan tausta, kun on ruuvit hapettuneet niin kiinni että ei lähde irti,Originally posted by jaki View PostOT: muovinen tausta tosiaan maksaa muutaman euron. voisiko joku avautua, miten helvetissä se voi olla liikaa, jos tuo esim jonkun muutaman kympin auton? Liikenteessä nimittäin näkee jatkuvasti niitä, joissa on porattu kilpen toiset reijät, jotta sopii kontin alkuperäisiin kiinnikkeisiin. Samalla, kun näyttää rumalta, sinne jää pesä, joka kerää suolaa ja muuta paskaa ruostumista nopeuttamaan.
eikä viitti katkoa ja tehdä uusia reikiä...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Näin on, nyt on EU-kilvet kiinni ilman turhia kikkailuja.Originally posted by 205/65-15H View PostEsim. Motonetistä löytyy kaikki, rosterinen maksaa jotain 30 euroa, muovinen näkymätön luokkaa 5 euroa. Ei tarvitse mitään eristettä väliin kumpaankaan päähän. Mulla oli saksan teline vedetty taakse kiinni ruuvien lisäksi massalla, joten sai vähän liuotinpesulla hinkata.
Kuva olisi kiva:
Old golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
Comment