Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 530 D lämpötila !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Samjokin1
    Bimmer Rookie
    • Dec 2006
    • 49

    #61
    Ongelmaa lämmöissä on täälläkin. Sain äsken viimeinkin aikaiseksi mennä tuonne salavalikkoon ihmettelemään lämpöjä. Aluksi en meinannut saada sekalaisessa 20-30 minuutin kaupunki/maantieajossa lämpöjä edes 60 asteeseen. Loppujen lopuksi n. 45 minuutin pyörittelyn jälkeen lämmöt oli n. 70 astetta ja ei tuntuneet siitä enää juuri nousevan. Täytynee hakea uudet termostaatit heti huomenna...

    Autolla (530dA -04) on ajettu 154 tkm eli kai ne rupeaakin olemaan vaihtokunnossa. Kannattaiskohan samalla ihmetellä jotain noita muitakin tyyppivikoja, eli olisko järkeä yhdistellä jotain toimenpiteitä termareiden vaihdon kanssa?
    Last edited by Samjokin1; 25-10-2010, 23:44.
    Bmw 330i Cabrio M-sport -02, MB GLK 220cdi -12,

    ex. MB C 220cdi -11, ex. CC Passat -09, ex. Audi A6 Avant 3.0 Tdi -09, ex. E61 530D, ex. E36 328i M-sport touring -98, ex. S4 avant 2001, ex. E36 328i touring -95 "M3 look", ex. A4 Avant 1.8T

    Comment

    • Veikka
      Newbiemmer
      • Feb 2007
      • 13
      • Tampere

      #62
      Lämmöt kunnossa

      Ohi on, viimein on lämmöt täälläkin kunnossa.
      Niin se vaan vaati kaikki 3 termaria vaihdettavan vaikkakin tuskin lämmönvaihtimessa mitään vikaa olikaan.
      Nyt lämmöt nousee about 10km taajama/kaupunki köröttelyssä yli 90 asteen.

      Sen verran vielä Benkaran toiminnasta että hän pahoitteli sekaannusta ja vaihtoi termarin ilmaiseksi sekä antoi hyvän alennuksen lohkolämppärin asennuksesta.
      Summa summarum, ihan hyvää toimintaa edelleen.

      ...mutta kun lämpöongelmista päästiin niin heti seuraavana aamuna tasonsäätö -herja iDrivessa. On tää mahtavaa, voihan vehje.

      Comment

      • Samjokin1
        Bimmer Rookie
        • Dec 2006
        • 49

        #63
        Originally posted by Veikka View Post
        Ohi on, viimein on lämmöt täälläkin kunnossa.
        Niin se vaan vaati kaikki 3 termaria vaihdettavan vaikkakin tuskin lämmönvaihtimessa mitään vikaa olikaan.
        Nyt lämmöt nousee about 10km taajama/kaupunki köröttelyssä yli 90 asteen.

        Sen verran vielä Benkaran toiminnasta että hän pahoitteli sekaannusta ja vaihtoi termarin ilmaiseksi sekä antoi hyvän alennuksen lohkolämppärin asennuksesta.
        Summa summarum, ihan hyvää toimintaa edelleen.

        ...mutta kun lämpöongelmista päästiin niin heti seuraavana aamuna tasonsäätö -herja iDrivessa. On tää mahtavaa, voihan vehje.
        Lämmöt on kunnossa täälläkin. Egr-termari ja päätermari vaihdettiin ja johan rupes lämpenemään... Vähän aikaa oli hyvä fiilis, kun auto toimii, mutta ei sitä iloa kauaa kestänyt. Nyt alkoi kuulumaan sellainen jatkuva vihellys tähän tyyliin:

        Turboko viheltää

        Hemmetin hemmetti, kun aina on jotain :(

        Vihellyksen syyksi paljastui melkein irrallaan oleva imupuolen letku. Ei vislaile enää
        Last edited by Samjokin1; 03-11-2010, 09:44. Reason: Ongelma ratkesi
        Bmw 330i Cabrio M-sport -02, MB GLK 220cdi -12,

        ex. MB C 220cdi -11, ex. CC Passat -09, ex. Audi A6 Avant 3.0 Tdi -09, ex. E61 530D, ex. E36 328i M-sport touring -98, ex. S4 avant 2001, ex. E36 328i touring -95 "M3 look", ex. A4 Avant 1.8T

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎