Tuotin Auton saksasta noin 1KK sitten. toimi moitteettomasti,kunnes kävin
Pohjoisessa jossa asteita pahimmillaan -35 olin siella noin viikon enkä huomannut autossa mitään vikaa paitsi että tuntui aika viileälta. takaisin tullessani huomasin tehon hävinneen auto oli mennyt varaohjelmaalle eikä nostanut kierroksia yli 3500rmp. kevysti kaasua käsitellessä toimi normaalisti
mutta kun painoi kaasun pohjaan jäi junnaamaan paikalleen 3500rmp eikä vaihtanut vaihdetta. Vein huoltoon, jossa todettiin ,että vikakoodi 41BA DDE
exthaus bacprecure sensor. ja että paineet liian suuret ennen hiukkassuodinta.
nyt vaihdettu käytetty partikkelisuodin .mutta ei apua, sitten laitettu tyhjä pönttö jolloin tehot hieman lisääntyneet mutta edelleen sama vikakoodi
Mikä avuksi. onko koko putki tukossa vai mikä
pohjoisessa ollessani oli autossa viallinen egr termari joten lämmöt oli noin 10astetta alle, jotta polttoohjelma olisi käynnistynyt
Auto edelleen pajalla mutta tuntuu etteivät oikein tiedä missä vika
Mikä neuvoksi??
Pohjoisessa jossa asteita pahimmillaan -35 olin siella noin viikon enkä huomannut autossa mitään vikaa paitsi että tuntui aika viileälta. takaisin tullessani huomasin tehon hävinneen auto oli mennyt varaohjelmaalle eikä nostanut kierroksia yli 3500rmp. kevysti kaasua käsitellessä toimi normaalisti
mutta kun painoi kaasun pohjaan jäi junnaamaan paikalleen 3500rmp eikä vaihtanut vaihdetta. Vein huoltoon, jossa todettiin ,että vikakoodi 41BA DDE
exthaus bacprecure sensor. ja että paineet liian suuret ennen hiukkassuodinta.
nyt vaihdettu käytetty partikkelisuodin .mutta ei apua, sitten laitettu tyhjä pönttö jolloin tehot hieman lisääntyneet mutta edelleen sama vikakoodi
Mikä avuksi. onko koko putki tukossa vai mikä
pohjoisessa ollessani oli autossa viallinen egr termari joten lämmöt oli noin 10astetta alle, jotta polttoohjelma olisi käynnistynyt
Auto edelleen pajalla mutta tuntuu etteivät oikein tiedä missä vika
Mikä neuvoksi??
Comment