Olen tehnyt nyt 3 eri navi dvd:tä. 2012, 2012 tolpilla ja 2013 tolpilla.
Mikään ei suostu pelaamaan. Ensimmäinen mitä koitin oli tuo 2012 professional.
Silloin idrive sanoi että karttaa päivitetään, mutta ei ikinä kumminkaan pelannut. Ja kahdella seuraavalla levyllä ei tapahtunut mitään. Taisi sanoa että levyä ei voi lukea. Levyt kohtuu laadukkaita verbatimin dvd+r. Ja hitaalla nopeudella poltin.
Silloin idrive sanoi että karttaa päivitetään, mutta ei ikinä kumminkaan pelannut. Ja kahdella seuraavalla levyllä ei tapahtunut mitään. Taisi sanoa että levyä ei voi lukea. Levyt kohtuu laadukkaita verbatimin dvd+r. Ja hitaalla nopeudella poltin.
Voisiko tuon idriven nollaus auttaa?
Veikkaan että imutetut tiedostot on korruptoituneita?
Voisiko tuon idriven nollaus auttaa?
Itse latasin 2012 vuoden kartan ilman kameratolppia juuri kyseisille levyille ja hyvin toimii, jos haluat voin uploadata johonkin
Onko CCC tyyppiseen professionaaliin sopivia ja oikeaksi todettuja 2013 karttoja jo jossain?
Voi auttaa miestä mäessä vaikka privalla
Vähän oli tuon 2012 kartan kanssakin hakemista... kun mainostavat uudemmaksi kun ovatkaan :(
Mitäs tuo auton päivittäminen kustantaa? Merkkiliikkeen hommia ilmeisesti?
Merkkiliikkeessä 100 - 200 €?
Ei merkkilike 20 - 50 €...
Jos paljon varusteita eikä ikinä päivitetty tuo operaatio saattaa kestää, jopa yön yli.
Ja kohta kuulet kauhujuttuja kun koodaus on mennyt pieleen...
Comment