Moi! Ettei menisi niin vaikeaksi niin jos jollakulla olisi akselilla Espoo-Karkkila toimiva DVD E61:seen (rek 12/2004) niin voi paiskata yyveellä. Mainittu kulkine tullut italiasta viroon toukokuussa ja kaipaisin nyt karttalevyä... Google tuottaa liikaa roskalinkkejä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Navi DVD e60:een
Collapse
X
-
Originally posted by wayne View PostJa täällä myös olis tarve uudelle tuoreelle pro navi kartalle, auto -05 e61 ja alkuperäinen kartta vielä sisällä.
Jos joku malttaa korvausta vastaan tehdä levyn niin yv:tä vaan.
Kaikki kameratolppanähtävyydet ym on aina plussaa.
Comment
-
-
Tuoltahan noita voi katella mieleistään jos sattuu "orkkis" levy rikkoontuneen....
http://gpsunderground.com/forum/car-...s-systems/bmw/Last edited by GT-555; 17-08-2013, 23:02.e61 530da
Comment
-
-
Privalla saa kiinni jos levyä tarvii...Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Huhhuh mitä hepreaa ja harmaita hiuksia... 100% alennuksella hankin itselleni bmw 2013 navilevyn ja se sopii tohpn mun business naviin (tsekkasin vin koodilla sen varustenumeron) Ja poltettiin imageburnilla ja 1 nopeudella verbatimin dl levylle, mutta!.. tuo mun auto ei tue dual layer levyä niin saoi että medium cannot read ja ja.. eli se itse navin päivitys softa olis hakusessa. Mikä olis se oikea? auto on vuosimallia 03 loppuvuosi e60Pesut&kiillotukset + valtuutettu nanolex asennuspiste! jkautokiilto.fi puh:0442019970
E39 523i köyrinki
-
Originally posted by bimmerjones View PostHuhhuh mitä hepreaa ja harmaita hiuksia... 100% alennuksella hankin itselleni bmw 2013 navilevyn ja se sopii tohpn mun business naviin (tsekkasin vin koodilla sen varustenumeron) Ja poltettiin imageburnilla ja 1 nopeudella verbatimin dl levylle, mutta!.. tuo mun auto ei tue dual layer levyä niin saoi että medium cannot read ja ja.. eli se itse navin päivitys softa olis hakusessa. Mikä olis se oikea? auto on vuosimallia 03 loppuvuosi e60Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostEi sitä e60:sen navia voi levyltä päivittää. Joko marmorille ja koko auton softa uusiksi tai sit joku koodari joka suostuu pelkän idriven päivittämään.Pesut&kiillotukset + valtuutettu nanolex asennuspiste! jkautokiilto.fi puh:0442019970
E39 523i köyrinki
-
Originally posted by bimmerjones View Postihmettelin vain kun kuukausi sitten auto oli huollon yhteydessä jäyttöautolla päivityksessä kun koko cd soitin ei toiminut. nyt cd:t toimii mutta navia en ole koskaan päässyt kokeilemaan luin vaan täältä jostain että vanhat kuuskympin navit päivittyy levyllä ja uudet piuhan päässä? :oVikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment