Tuli hankittua tuommonen e61 520d ja nyt pitäs vaihtaa raidetangon pää/päät. Yritin katsoa kl:stä mutta siellä ei ollut tota 520d:tä ollenkaan. Motonetistä näyttäs löytyvän mutta ovatko merkkiosia huonompia laadultaan? Jotain muita paikkoja? Paljonkohan ne merkkiliikkeestä noista tahtoo, sattusko joku tietään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mistä marmoria halvemmat osat e60/e61
Collapse
X
-
Originally posted by firstbimmer View PostTuli hankittua tuommonen e61 520d ja nyt pitäs vaihtaa raidetangon pää/päät. Yritin katsoa kl:stä mutta siellä ei ollut tota 520d:tä ollenkaan. Motonetistä näyttäs löytyvän mutta ovatko merkkiosia huonompia laadultaan? Jotain muita paikkoja? Paljonkohan ne merkkiliikkeestä noista tahtoo, sattusko joku tietään?"Ehtiikö herneet pehmetä?" -J.A. Sandels-
e90 335i
Ex: e28 518i x2, e28 528i, e34 540ia x2, e39 525i, e38 740ia
-
-
Originally posted by firstbimmer View PostTuli hankittua tuommonen e61 520d ja nyt pitäs vaihtaa raidetangon pää/päät. Yritin katsoa kl:stä mutta siellä ei ollut tota 520d:tä ollenkaan.
Originally posted by firstbimmer View PostMotonetistä näyttäs löytyvän mutta ovatko merkkiosia huonompia laadultaan?
Originally posted by firstbimmer View PostJotain muita paikkoja? Paljonkohan ne merkkiliikkeestä noista tahtoo, sattusko joku tietään?
Esim. tuolta
RealOEM
osan numero
ja tuolta hinta saksassa
genuine
ja tuon hinnan kertoo 1,25:llä niin ollaan lähellä marmorin hintaa...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by mynni View PostKL:n kun soitat, niin varmaan löytyy raidetangon päät ja muutkin osat autoosi
Comment
-
-
Originally posted by firstbimmer View PostTuli hankittua tuommonen e61 520d ja nyt pitäs vaihtaa raidetangon pää/päät. Yritin katsoa kl:stä mutta siellä ei ollut tota 520d:tä ollenkaan. Motonetistä näyttäs löytyvän mutta ovatko merkkiosia huonompia laadultaan? Jotain muita paikkoja? Paljonkohan ne merkkiliikkeestä noista tahtoo, sattusko joku tietään?
Comment
-
-
Originally posted by firstbimmer View PostTuli hankittua tuommonen e61 520d ja nyt pitäs vaihtaa raidetangon pää/päät. Yritin katsoa kl:stä mutta siellä ei ollut tota 520d:tä ollenkaan. Motonetistä näyttäs löytyvän mutta ovatko merkkiosia huonompia laadultaan? Jotain muita paikkoja? Paljonkohan ne merkkiliikkeestä noista tahtoo, sattusko joku tietään?
Comment
-
-
Hain motonetistä nuo raidetangonpäät. Merkki oli joku delphi ja hinta 22,9€/kpl.Vaihdoin tänään kuskinpuolelle tuon pään, niin meinashan olla vittumainen homma. Siitä syystä jäikin toiselle puolelle vaihtamatta.
Ei meinannu millään aueta se lukkomutteri, joka on siinä nivelestä lähtevän kierretapin päässä. No lisää voimaa sitte niin viimein pyörähti aukipäin, mutta eiköhän alkanu pyöriä se kierretappiki siinä mukana. Siinähän on siinä kierretapin päässä se torxikanta josta voi pitää vastaan mutta sehän meni heti pyöreäksi. Jotenki sain papukaijoilla pidetty siitä suojakumin päältä sitä tappia sen verran paikoillaan, että sain mutteria sen verran auki että rälläkän laikka mahtu väliin.
Ilmeisesti sain kierrokset laskemalla raidetangonpään sen verran kohilleen, että auton ajettavuus parani huomattavasti jo tuon toisen pään vaihdolla. Nyt kun vien auton kulmien säädätykseen niin pitää kai pyytää niitä laittaan se toinen pää. Ellei joku osaa neuvoa miten tuon saa helpommin vaihdettua
Comment
-
-
Originally posted by firstbimmer View PostHain motonetistä nuo raidetangonpäät. Merkki oli joku delphi ja hinta 22,9€/kpl.Vaihdoin tänään kuskinpuolelle tuon pään, niin meinashan olla vittumainen homma. Siitä syystä jäikin toiselle puolelle vaihtamatta.
Ei meinannu millään aueta se lukkomutteri, joka on siinä nivelestä lähtevän kierretapin päässä. No lisää voimaa sitte niin viimein pyörähti aukipäin, mutta eiköhän alkanu pyöriä se kierretappiki siinä mukana. Siinähän on siinä kierretapin päässä se torxikanta josta voi pitää vastaan mutta sehän meni heti pyöreäksi. Jotenki sain papukaijoilla pidetty siitä suojakumin päältä sitä tappia sen verran paikoillaan, että sain mutteria sen verran auki että rälläkän laikka mahtu väliin.
Ilmeisesti sain kierrokset laskemalla raidetangonpään sen verran kohilleen, että auton ajettavuus parani huomattavasti jo tuon toisen pään vaihdolla. Nyt kun vien auton kulmien säädätykseen niin pitää kai pyytää niitä laittaan se toinen pää. Ellei joku osaa neuvoa miten tuon saa helpommin vaihdettua
Sisäpää kun lähtee yleensä sormia napsauttamalla auki hammastangosta.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Pulttipyssy ja pallohaarukka..Noilla jos ei ala onnistumaan niin ei kannata edes yrittää.
Pyssyllä tuollaiset on hyvä AVATA, vaikka pallo pyörisikin mukana, avautuu mutteri aivan varmasti.
Kiinni sitten ihan normaalisti käsin.
Ja jos tuntuu että pallo on juntassa, haarukkaa väliin ja pari napautusta, varmasti irtoaa.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostJa jos tuntuu että pallo on juntassa, haarukkaa väliin ja pari napautusta, varmasti irtoaa.
Haarukka on vehkeestä, kannattaa ostaa tuota varten
oma "ulosvetäjä", maksaa muutamia euroja halppis malli,
ja kunnon säädettävä maksoi vajaa 20 egee höpönetissä.
Helpottaa hommaa kummasti...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by mika68 View PostKL:stä löytyy tosiaan lähes kaikki samat mitä marmoriltakin.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment