Joo elikkäs tommonen E60 535d vm-05 110tkm rullattu olis kyseessä.
Voimaa ei pieneltä turbolta tunnu löytyvän mutta iso turbo lähtee jossain 3000-4000kierroksen nurkilla ja sit alkaa kori liikkua.
Konalassa tuli tänään käytyä jossa kone kertoi omat runonsa,
DDE 4530 DDE: Charge-air-pressure control of small turbocharger, control deviation..
Charge-air pressure,
actual value I 1299,69mbar 1073,23mbar
Air mass per cylinder I 680,57mg/stroke 510,42mg/stroge
Injection rate I 39,38mg/stroke 26,78mg/stroke
Rail pressure actual I 1126,4bar 590,77bar
Engine speed I 2620,34rpm 1765,28rpm
Pedal-travel sensor I 100% 55,91%
Duty factor,
exh,-gas
recirculation controller I 4,73% 4,73%
Duty factor charge-air
pressure controller I 82,71% 79,56%
Ambient pressure I 984,62mbar 984,62mbar
Vaihtoivat sinne yhden alipaine letkun koska oli ollut selvästi irti ja hapristunut.
Lähdin autolla kotiin eikä auto pelaa vieläkään edelleen. Autossa on vielä takuuta jäljelä autoliikkeestä.
Mihin vika voisi viitata.?
Voimaa ei pieneltä turbolta tunnu löytyvän mutta iso turbo lähtee jossain 3000-4000kierroksen nurkilla ja sit alkaa kori liikkua.
Konalassa tuli tänään käytyä jossa kone kertoi omat runonsa,
DDE 4530 DDE: Charge-air-pressure control of small turbocharger, control deviation..
Charge-air pressure,
actual value I 1299,69mbar 1073,23mbar
Air mass per cylinder I 680,57mg/stroke 510,42mg/stroge
Injection rate I 39,38mg/stroke 26,78mg/stroke
Rail pressure actual I 1126,4bar 590,77bar
Engine speed I 2620,34rpm 1765,28rpm
Pedal-travel sensor I 100% 55,91%
Duty factor,
exh,-gas
recirculation controller I 4,73% 4,73%
Duty factor charge-air
pressure controller I 82,71% 79,56%
Ambient pressure I 984,62mbar 984,62mbar
Vaihtoivat sinne yhden alipaine letkun koska oli ollut selvästi irti ja hapristunut.
Lähdin autolla kotiin eikä auto pelaa vieläkään edelleen. Autossa on vielä takuuta jäljelä autoliikkeestä.
Mihin vika voisi viitata.?
Comment