Auto ei ota kieroksia kuin hieman yli 3000, ei vapaalla eikä ajossa.hienosti kiertää tohon 3000 ja jää siihen. ohittaminen todella vaikeaa. voisiko vaikuttaa kun ulkona pakkasta 28 astetta.Alipaineletku? ilmamassamittari? siirtopumppu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 530d tehot ja kierrokset hukassa.
Collapse
X
-
Originally posted by Burre View Postkaupunki ajossa tätä vikaa ei huomaa mitenkään.
Tässä tarinaa viime talvelta:
http://forums.5series.net/topic/9472...1#entry1120691
Täällä BTCF:llä on myös käsitelty aihetta melko monipuolisesti:
http://www.btcf.fi/forum/showthread....&highlight=dpf
Voi olla tietysti joku turbon alipaineletkukin...
Comment
-
-
Originally posted by Burre View PostAuto ei ota kieroksia kuin hieman yli 3000, ei vapaalla eikä ajossa.hienosti kiertää tohon 3000 ja jää siihen. ohittaminen todella vaikeaa. voisiko vaikuttaa kun ulkona pakkasta 28 astetta.Alipaineletku? ilmamassamittari? siirtopumppu?
Pitäs näkyä ihan iDriven kautta ja hälyytelläkin kyllä jos on päällä.
Noi virtaongelmat vaan lauko sitä ainakin itellä sillon kun oli ongelmia.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Originally posted by Burre View Postjos olis vaihdelaatikon vikamodepäällä niin luulisi ottavan kierroksia kuitenkin vapaalla
Jos ei kierrä vapaallakaan niin en usko DPF:n tukkoisuuteen. Se auto kuitenkin paikallaan kierrätettynä tuottaa niin paljon vähemmän pakokaasua kuin rasituksessa, että puutumiskohta ois kyllä selkeästi eri. Tai voihan tossakin kai joku vikatila olla päällä. Sitä tuskin ilman lukulaitetta sitten näkee.///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Originally posted by viktor View PostJoo ei sitten ole. Tuli vaan mieleen niin heitin ajatuksella.
Jos ei kierrä vapaallakaan niin en usko DPF:n tukkoisuuteen. Se auto kuitenkin paikallaan kierrätettynä tuottaa niin paljon vähemmän pakokaasua kuin rasituksessa, että puutumiskohta ois kyllä selkeästi eri. Tai voihan tossakin kai joku vikatila olla päällä. Sitä tuskin ilman lukulaitetta sitten näkee.
Mulla meni ohi tuo että ei vapaallakaan ota kiekkaa.. Eli ei varmaan sitten ole DPF.
Comment
-
-
Eiköhän tuo vikakoodeista aika pitkälle selviä.
Täällä voi jokainen veikata eri asiaa mutta toivottavasti kukaan ei kuitenkaan ala näiden arvausten perusteella mitään osia vaihtamaan, mukavaa luettavaa kylläkin näin Jouluna.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment