Potilas on 12/2004 535D laajalla automaatti-ilmastoinnilla. En usko ilmastoinnille tehdyn ikinä mitään huoltoa...Tänään loppui kylmän ilman tulo kabiiniin, vain kädenlämpöistä pukkaa sisään. Puhaltaa kyllä niin että tukka hulmuu. Mielestäni kompuran solenoidi ei kytke kompuraa päälle. Vikakoodit katsoin äsken, ei vikakoodeja. Mikä voisi olla seuraava operaatio, kaasut vähissä, sulakket?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 ilmastointi ongelma
Collapse
X
-
E60/61 ilmastointi ongelma
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006Tags: None
-
-
Originally posted by MakeH View PostMelko varmasti kaasut vähissä.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by k0rppi View Postvähän turha kysymys ehkä, mutta onhan sulla ne lämmityksen palkit laitettu täysin siniselle, eikä esim. valkeena tai punasena?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Yep, eiköhän se vika ole liemien vähyydessä. Siitä ainakin kannattaa aloittaa...
Yleensä tekevät vain alipainetestin vaikka vissiin nykyisin pitäisi ennen täyttöä koeponnistaa typellä.
Säännöt on muuttuneet joku vuosi sitten ja noita typpitäyttövehkeitä ei kaikilta löydy.
Alipainetesti on huono kun esim. kumeissa olevat vuodot saattaa alipainetestissä imeytyä umpeen.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Whispi View PostTarkistitko jo hihnan kompuralle? Itsellä meni viime kesällä, hintahan ei päätä huimaa ~10e tjsp..Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Käytimpä kulkuneuvon Autokeskuksessa huollossa ja samalla piti ilmastoinitilaite huoltaa. Normi huolto onnistui, mutta ei kylmäkoneen huolto.
Sanoivat epämääräisesti syynä olevan todennäköisesti matalapainepuolella olevan tukoksen? Eli matalapainepuoli pitää purkaa ja etsiä tukosta. Mitähän tämä käytännössä tarkoittaa, kuinka valtava työ on edessä?
Kyselee nimimerkillä: lasku pelottaaKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Äkkiseltään ei tule muuta tukkeutuvaa koko kierrosta mieleeni, kuin paisuntaventtiili. Niitä nyt aina silloin tällöin ilmastointivehkeistä hajoaa, muttei se ilmastointilaitehuollossa ihan järjettömiä maksa. Taitaa kyllä mennä kuivainkin uusiksi.
Lienee venttili ja kuivain jotain 150 € luokkaa, työt tietty päälle. Venttiilin vaihto saattaa sitten teettää jonkin verran töitä (en tiedä E60) + ilmastoinnin tiiveystesti ja täyttö päälle.
Turun seudulla asuville voin suositella ilmastointiongelmiin Raisiosta puljua nimeltä PR-varustelu.Last edited by enins; 07-05-2011, 22:47.Autokalusto: 320d f30
Comment
-
-
^ Kiitos vinkistä! Pitää maanantaina tilata aikaa remppaan. Tonnihan näissä aina menee pieneenkin remppaanKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by kt0510 View PostKäytimpä kulkuneuvon Autokeskuksessa huollossa ja samalla piti ilmastoinitilaite huoltaa. Normi huolto onnistui, mutta ei kylmäkoneen huolto.
Sanoivat epämääräisesti syynä olevan todennäköisesti matalapainepuolella olevan tukoksen? Eli matalapainepuoli pitää purkaa ja etsiä tukosta. Mitähän tämä käytännössä tarkoittaa, kuinka valtava työ on edessä?
Kyselee nimimerkillä: lasku pelottaaEi riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by Jürgen_ View PostNe unohti koko homman ja eiku hätävaletta kehiin :think
Punnittiinko edes järjestelmän kylmäaineen määrä? Vikakoodeista ei ollut mitään mainintaa...
Meinaan kyllä laittaa palautetta Autokeskukseen.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Matalapainepuoli tukossa, eivät saaneet kaasua sisään/(ulos). Reseptinä alkaa purkamaan järjestelmää. Jos ei putket vialla niin kojetaulu pois ja kenno vaihtoon... Varmasti ihanan kallistaKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment