Ootteko te millä sulkenu tuon radiovahvistimen kannen uudelleen, ku siinähän luonnollisesti se tiivistemassa repee? Minä painelin sen vaan hyvin takasin ja sitten spoikka päälle, oisko nyt syytä vielä käyttää auki ja laittaa siihen joku massa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 peräluukun sisävalot syttyminen
Collapse
X
-
Originally posted by tovayryn View PostOotteko te millä sulkenu tuon radiovahvistimen kannen uudelleen, ku siinähän luonnollisesti se tiivistemassa repee? Minä painelin sen vaan hyvin takasin ja sitten spoikka päälle, oisko nyt syytä vielä käyttää auki ja laittaa siihen joku massa?Chrysler Town&Country 3.8 V6 -04
Renault Clio -00 1,4 8v (jo toinen)
EX:
Chevy Suburban K2500 4x4 -97
Renault Clio -00 1,4 8v (paalattu)
E87 120dA, F11 530dA, E61 525d, E36 316i, E87 116i
E36 320i Coupe, E21 318i
MB W115 240D
Comment
-
-
Originally posted by tovayryn View PostLaitetaas tähänkin kyssäriä jos joku seuraa tätä.
Mulla hävis takakontin valot ku korjattiin johtosarja. Mitä tapahtui? Onko sinne oma sulake, onko se palanut?MB W164
ex: //DTM535
Comment
-
-
Originally posted by teppo_h View PostBoldaus minun tuossa lainauksessa....
Eli itselle ilmeni uusi ongelma:
- sisävalot ei sammu automaattisesti vaikka kaikki ovet ja takaluukku on kiinni (oli auto käynnissä tai sitte virrat pois)
Ottaako se tuolta soft close moottorilta / takakontin lukolta jonkun tiedon että on kiinni ja sammuttaa valot? Toisaalta epäilen tuommosta vikaa kun auto ei valita, että ovi tai luukku olis auki, mutta valot vaan jää palamaan. Miten se muuten ottaa tiedon ovilta että joku on auki? Onko anturi jokaisessa lukossa vai miten...?
Sisävalot jää palamaan myös kun sammutat auton ja laitat keskuslukon kiinni. Ne näyttäs sammuvan sen ~15min jälkeen ku auto menee siihen sleep -tilaan.
Onkos kukaan muu törmänny tämmöseen vielä?
Lukon jousi oli minulla OK. Irrotin takaluukun lukon solenoidin ja se toimii 9V paristolla OK, mutta ei johdon päässä takaluukun nappía painamalla. Kun solenoidin karatappia liikuttelee edestakaisin, niin soft-close pyörähtää ja tavaratilan suojakankaan lukitukset aukeaa/sulkeutuu, eli sieltä välittyy tieto luukun tilasta. Varmaa sitä käytetään myös tavaratilan valojen ohjaukseen.
Minulla johtojen vaipoissa oli murtumia, mutta yksikään johto ei katkennut vaikka kuinka veti niitä yksittäin. Voiko johto silti olla katki? Vaipan murtumakohdasta mitattuna johto on ehjä takaluukun solenoidille. Maadoitusjohto oli täysin ehjä, joten sitä en pystynyt mittamaan. Solenoidille ei tule 12V jännitettä johdon päästä mitattuna kun takaluukun avausnappia painaa.
Voiko tämä olla jokin muu kuin kaapeliongelma? Kuinka mittailla niin että vikapaikka löytyy?
Comment
-
Comment