Announcement

Collapse
No announcement yet.

530d lastutus ja partikkelisuodatin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuikku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 1353

    #31
    Originally posted by Lare1 View Post
    Nii tuolla Tampereen alapuolella ...
    Kaikki softat, huolimatta vaihteiston tyypistä, rajaa väännöt jollekkin tasolle.
    Manuaalin, tai automaatin softat ei kyllä mitenkään kummallisesti eroa tässä suhteessa toisistaan.

    Pikemminkin tuossa x25 mallissa se pikkuriikkinen ahdin rajaa max syöttömäärää, eikä niistä pikkuisen pienemmistä suuttimistakaan mitään varsinaista etua tässä suhteessa ole.
    Mielestäni kuitenkin suuttimista tässäkin mallista enemmän irtoaa, kuin mitä ahdin kykenee ilmaa toimittamaan, kuten käytännössä kaikissa muissakin bemareissa.
    Isompi ahdin antaisi mukavasti lisää.
    CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
    Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
    Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
    tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

    Comment

    • Lare1
      Bimmer Rookie
      • Jul 2012
      • 37
      • Kymenlaakso

      #32
      Originally posted by tuikku View Post
      Kaikki softat, huolimatta vaihteiston tyypistä, rajaa väännöt jollekkin tasolle.
      Manuaalin, tai automaatin softat ei kyllä mitenkään kummallisesti eroa tässä suhteessa toisistaan.

      Pikemminkin tuossa x25 mallissa se pikkuriikkinen ahdin rajaa max syöttömäärää, eikä niistä pikkuisen pienemmistä suuttimistakaan mitään varsinaista etua tässä suhteessa ole.
      Mielestäni kuitenkin suuttimista tässäkin mallista enemmän irtoaa, kuin mitä ahdin kykenee ilmaa toimittamaan, kuten käytännössä kaikissa muissakin bemareissa.
      Isompi ahdin antaisi mukavasti lisää.
      Mutta jotain hämminkiä jossain kuitenkin, ko autoista kuitenkin on otettu ihan hyviä lukemia. Mielestäni 530/525d LCI.ssä on samanlaiset turbot mutta suuttimet on erilaiset.

      Comment

      • Tommix
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 5438
        • S:t Karins

        #33
        Originally posted by jusv View Post
        Osaatko vähän ohjeistaa mistä nuo vastapaineet löytyy inpasta? En oo
        hoksannut ite...enkä sen puoleen, mistä tuon polton saisi pakotettua päälle...

        Jussi
        Ensinnäki pitää olla INPA EX-90 ja sen tunnistaa helposti koska kielenä on vain saksa. Olisiko vastapaineet olleet täälä:
        Päävalikko => E60 => engine => DDE 6 => F5 => shift+F5...???
        Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
        Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
        ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
        Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

        Comment

        • tuikku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 1353

          #34
          Originally posted by Lare1 View Post
          Mutta jotain hämminkiä jossain kuitenkin, ko autoista kuitenkin on otettu ihan hyviä lukemia. Mielestäni 530/525d LCI.ssä on samanlaiset turbot mutta suuttimet on erilaiset.
          Juu, olettekin oikeassa, erehdyin.
          CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
          Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
          Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
          tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎