Terve,
Itsellä ihan samat oireet N53B30:ssa. Ei tahtonyt käydä hyvin ollenkaan kaikilla ja vikakoodiksi antoi ainoastaan misfireä 5,6 pytyille. Noh, vaihdettiin sit 3-6 pyttyjen puolat ja kaikki tulpat. Vikavalo ei ole enää syttynyt ja käy normaalisti muuten, mutta kylmänä saattaa käydä vajailla ja kun käynnistää uusiksi niin kaikki ok. Sanotaanko vaikka että näin käy noin yhdellä starttauksella kymmenestä. Joskus harvoin ajossa tuntee pienen nyppäisyn, mutta kun kerran ei anna vikakoodeja ja toimii jotenkuten niin ajellaan nyt ja odotetaan meneekö pahemmaksi. Korjataan jos jollakulla olisi antaa jotain vinkkejä! Suuttimet on vaihdettu huoltohistorian mukaan joskus kaikki ja senkin jälkeen yksi. Korkeapainepumppu on vaihdettu vuosi sitten. Tankkiin tempastiin myös suutt. puhdistusaine kahteen kertaan. Mitä ihmettä tästä nyt sitten alkaisi vaihtelemaan? Ja pystyykö suuttimet vaihtamaan kunnolla itse, vai tarviiko koodailla? Riittääkö inpa tms?
Itsellä ihan samat oireet N53B30:ssa. Ei tahtonyt käydä hyvin ollenkaan kaikilla ja vikakoodiksi antoi ainoastaan misfireä 5,6 pytyille. Noh, vaihdettiin sit 3-6 pyttyjen puolat ja kaikki tulpat. Vikavalo ei ole enää syttynyt ja käy normaalisti muuten, mutta kylmänä saattaa käydä vajailla ja kun käynnistää uusiksi niin kaikki ok. Sanotaanko vaikka että näin käy noin yhdellä starttauksella kymmenestä. Joskus harvoin ajossa tuntee pienen nyppäisyn, mutta kun kerran ei anna vikakoodeja ja toimii jotenkuten niin ajellaan nyt ja odotetaan meneekö pahemmaksi. Korjataan jos jollakulla olisi antaa jotain vinkkejä! Suuttimet on vaihdettu huoltohistorian mukaan joskus kaikki ja senkin jälkeen yksi. Korkeapainepumppu on vaihdettu vuosi sitten. Tankkiin tempastiin myös suutt. puhdistusaine kahteen kertaan. Mitä ihmettä tästä nyt sitten alkaisi vaihtelemaan? Ja pystyykö suuttimet vaihtamaan kunnolla itse, vai tarviiko koodailla? Riittääkö inpa tms?
Comment