Tervehdys onnelliset ongelmattomien autojen omistajat.
Heräsi kiinnostus jälleen oman auton kulutuksen pienentämisestä vaihdelaatikon säätämisellä.
Mahtaakohan tällainen toimenpide onnistua eli pitäisi saada kiesi menemään suuremmilla vaihteilla esim 30km/h-->3.vaihde** 40-50km/h-->4.vaihde**60-70km/h-->5.vaihde ja 80- 6.vaihde.
Eli oma laatikon toiminta on suorastaan aika idioottimaista eihän sitä nyt kukaan aja manuaalillakaan helvetin pieni pykälä päällä.
mahtaa olla vääntökäyrän paras toiminta alue 1500rpm?
Huomattavasti vähemmän käy lutkutus tankissa kun pitää n.1250 rpm pienissä nopeuksissa.
Niin 525 dat oli kyse ja ero automaatin ja steptronicin välillä on n.2,2litraa.
No jos joku viisas vastaa niin kiitoksia etukäteen.
Heräsi kiinnostus jälleen oman auton kulutuksen pienentämisestä vaihdelaatikon säätämisellä.
Mahtaakohan tällainen toimenpide onnistua eli pitäisi saada kiesi menemään suuremmilla vaihteilla esim 30km/h-->3.vaihde** 40-50km/h-->4.vaihde**60-70km/h-->5.vaihde ja 80- 6.vaihde.
Eli oma laatikon toiminta on suorastaan aika idioottimaista eihän sitä nyt kukaan aja manuaalillakaan helvetin pieni pykälä päällä.
mahtaa olla vääntökäyrän paras toiminta alue 1500rpm?
Huomattavasti vähemmän käy lutkutus tankissa kun pitää n.1250 rpm pienissä nopeuksissa.
Niin 525 dat oli kyse ja ero automaatin ja steptronicin välillä on n.2,2litraa.
No jos joku viisas vastaa niin kiitoksia etukäteen.
Comment