Vähän herätän ketjua
Mutta juu ihmettelin kun livedataa luin huvikseen että ahtoilman lämpötila vaikutti aika korkealta 85-86 kokoajan ja siis heti käynnistyksestä että anturissa on oltava vikaa.
Uusi tuli kl varaosista ja hintaa reilu 30 e p kuluineen ja uuden anturin kanssa auto käyttäytyy ihan erilailla ja arvot näyttävät nyt oikein
Ennen kulutusmittari oli 80 matkavauhdissa noin 6-8 ja nyt se pyöri samantien uuden anturin kanssa noin 4-6 ja sama vähennys oli huomattavissa moottoritiellä.
Ennen kun kiihdytti vähän lujempaa mutta ei kuitenkaan kaasupohjassa niin laatikko vaihtoi heti pienempää, mutta nyt piti saman vaihteen ja kiihtyi pehmeästi autossa kuitenkin vielä xhp.
Anturi ei aiheuttanut mitään vikakoodia ja kuten tuossa luki että voi olla, että auton ohjelmoinnin vuoksi auto käyttää enemmän tuota anturia ja ero oli mielestäni aika huomattava autossa dpf otettu pois sekä egr poistettu käytöstä.
Vanhasta anturista oli päädyn muovisuoja irronut ja mittapää oli paljaana ollut joten varmasti siksi rikkoitunut jonnekin se muovipala varmasti koneeseen on joskus eksynyt mutta ei ainakaan pahoja tuhoja ole vielä tehnyt
Suosittelen että kannattaa ensikerralla kun pistätte läppärin tai carlyn kiinni autoon niin tarkastakaa tuo välijäähdyttimen jälkeisen lämpöanturin toiminta koska ei tuota olisi vikakoodeista löytänyt eikä edes olisi osannut epäillä
Niin ja autona e60 530 d 04 euro 4
Mutta juu ihmettelin kun livedataa luin huvikseen että ahtoilman lämpötila vaikutti aika korkealta 85-86 kokoajan ja siis heti käynnistyksestä että anturissa on oltava vikaa.
Uusi tuli kl varaosista ja hintaa reilu 30 e p kuluineen ja uuden anturin kanssa auto käyttäytyy ihan erilailla ja arvot näyttävät nyt oikein
Ennen kulutusmittari oli 80 matkavauhdissa noin 6-8 ja nyt se pyöri samantien uuden anturin kanssa noin 4-6 ja sama vähennys oli huomattavissa moottoritiellä.
Ennen kun kiihdytti vähän lujempaa mutta ei kuitenkaan kaasupohjassa niin laatikko vaihtoi heti pienempää, mutta nyt piti saman vaihteen ja kiihtyi pehmeästi autossa kuitenkin vielä xhp.
Anturi ei aiheuttanut mitään vikakoodia ja kuten tuossa luki että voi olla, että auton ohjelmoinnin vuoksi auto käyttää enemmän tuota anturia ja ero oli mielestäni aika huomattava autossa dpf otettu pois sekä egr poistettu käytöstä.
Vanhasta anturista oli päädyn muovisuoja irronut ja mittapää oli paljaana ollut joten varmasti siksi rikkoitunut jonnekin se muovipala varmasti koneeseen on joskus eksynyt mutta ei ainakaan pahoja tuhoja ole vielä tehnyt
Suosittelen että kannattaa ensikerralla kun pistätte läppärin tai carlyn kiinni autoon niin tarkastakaa tuo välijäähdyttimen jälkeisen lämpöanturin toiminta koska ei tuota olisi vikakoodeista löytänyt eikä edes olisi osannut epäillä
Niin ja autona e60 530 d 04 euro 4
Comment