Kaverin -05 e61 huuti samaa asiaa i-drivessä ja takavalot paloi miten sattui. Siellä oli sulanut molemmilta puolilta muistaakseni uloimpien takavalojen kantojen toinen kontaktipinta. Korjauksena tinasin kannan ja lampun pohjan välille pätkät johtoa. Nyt pelaa taas.
Tarkistakaa takavalojen liitin ("rear light failure")!
Collapse
X
-
Jostain järjettömästä syystä (ylläri) Bmw ei ole oppinut mitään. Kaikissa lci malleissa takavalojen maadoitus tuntuu oleva liian niukka, ts. niitä on palanut. Riittää että lisää yhden maapiuhan lisää apumiehenpuolelle riittävän isolla piuhalla ja homma on ratkaistu.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Mulla oli nuo molemmat myös ihan paskana, maanasta käristynyt poikki ja liitin sulanut sen ympäriltä. Toisen puolen vaihtoivat sanomatta mitään sen enempää jo aikaisemmin kun huollon yhteydessä pyysin tsekkaamaan että mikä siinä sumuvalossa muka on vikana. Toisen huomasin sitten itse, ja ostin tuollaisen päivitetyn valorungon ja vaihdoin liittimen.
Aika ihme sinäänsä ettei näitä Suomessa ole Bemarin piikkiin vaihdettu kaikista, kun vaikuttaisi ilmiselvältä että ne siellä käryävät varmaan joka autossa kunnes homma on korjattu. Ei mikään kallis osa ja nopeasti ja helposti korjattu, mutta antaa aika paskan laatuvaikutelman autosta.BMW E60 530iA LCI -07 Monacoblau
ex: BMW E60 520i -04 Silvergrau
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostJostain järjettömästä syystä (ylläri) Bmw ei ole oppinut mitään. Kaikissa lci malleissa takavalojen maadoitus tuntuu oleva liian niukka, ts. niitä on palanut. Riittää että lisää yhden maapiuhan lisää apumiehenpuolelle riittävän isolla piuhalla ja homma on ratkaistu.
Comment
-
-
Siihen polttimo runkoon voi halutessaan vaikka popniitillä kiinnittää abikoliittimen ("urospuolisen"),mihin maajohdon abikon voi liittää. Näin itse tein sedanissa. Toki halutessaan lisä maajohdon voi "niitata" kiinteäksi siihen polttimo runkoon.Last edited by Heguli 31; 02-10-2017, 07:20.
Comment
-
Comment