Announcement

Collapse
No announcement yet.

535d startti 9/11 piikkisiä..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • exautisti
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 1267
    • oulu

    #16
    Originally posted by Mlatvala View Post
    Mä tilasin nyt tuon startin, katotaan mikä tiilikivi sieltä tupsahtaa tulla.

    Noista hammastuksista ei ole mitään tietoa..
    No eiköhän me kuva siitä tiiliskivestä sitten saada
    -99 punane passatti

    https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964

    Tuikun softat
    Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
    BMW Maahantuonti ammattitaidolla
    Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
    Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..

    www.mcars.fi

    Kysy 041-5056506

    https://www.facebook.com/MCarsOulu/

    INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star

    Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti

    Comment

    • Mlatvala
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 3553
      • Kuopio

      #17
      Originally posted by Mlatvala View Post
      Mä tilasin nyt tuon startin, katotaan mikä tiilikivi sieltä tupsahtaa tulla.

      Noista hammastuksista ei ole mitään tietoa..
      En tiedä laittasinko kuvaa, olettehan te näitä nähneet. Mut yheksän hampainen

      Ei vittu. kiire tulee purkaa ja alkaa sönköttämään mahdollista vaihtoa
      E61 535d alkuunsa viritetty.

      Comment

      • WSE1
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 3242
        • Suomusjärvi

        #18
        Nuo halvat on vähän randomilla toimivia kun alennusvaihdehan noista menee ja kiinalainen versio alennusvaihteesta ei ole aina työstetty viimeisen päälle... toki samaa vikaa esiintyy varaosaliikkeiden kauttakin hankituissa remanufactured starteissa joskin palautus on helpompaa. Tuurilla saattaa satkun startti olla hyväkin. Jos haluaa katsoa mikä startti autossaan on niin tarkistaa bmw etksta tai realoemista/fanssilta autonsa vin koodilla sen startin varaosanumeron ja kopsaa ko numeron sitten www.woodauto.com sivun hakukenttään ja kas jo löytyy tietoa onko hampaita 9 vaiko 11.

        Comment

        • Mlatvala
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 3553
          • Kuopio

          #19
          Ei siinä mitään. Mähän lähetin sinne kyselyn että tässä olisi tällainen 11 hampainen startti, olisiko tämä minun autoon sopiva, sekä parit linkit realoemiin sekä varaosanumerot sekä oman auton viimeset 7 numeroa.

          Myyjä käänti mut tuohon 9 hampaiseen

          Antoi siis tilaus linkin että tässä sinulle sopiva, linkissä ei lukenut hampaiden määrästä mitään.

          Täytyy varmaan kysyä että lähetänkä sen takaisin, ihan purkamatta, että vaihtaisko 11 hampaiseen, kun nyt jotenni en oikein osaa omaksi viaksenikaan sitä ottaa. Ainahan vika on muissa, eiks je

          STR52034 Starter, 12v, 2.0kW, 11t
          Voltage 12
          Kilowatt 2.0
          Teeth 11
          Rotation CW
          Note 2 BMW X5 3.0D
          Note 3 2003-
          Availability Out of stock
          Price £ 164.00


          OEM REFERENCE
          BMW 12412155827
          BMW 12417788680
          BMW 7788680
          E61 535d alkuunsa viritetty.

          Comment

          • Mlatvala
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 3553
            • Kuopio

            #20
            Yleisön pyynnöstä huolimatta, Tässä nyt startti remontista kuvat.

            9 hampainen ei mennyt paikalleen, niin (puhdistettiin) korjattiin entinen. 5h otti aikaa kun startti tornin se kymppisentin pultti ylläri meni poikki kierteiden osalta..






            Startin vaihtohan ei ole kummainen homma, sitä imusarjaa on turha irroitella. Yläkautta ja raitis-ilmasuodattimet ja muovi siitä alta pois niin muuta ei tarvi. Meniskö tunti vaihtoon jos uus on sopivalla hammastuksella vaihtaa tilalle
            E61 535d alkuunsa viritetty.

            Comment

            • Mlatvala
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 3553
              • Kuopio

              #21


              Ennen startti virrat oli siis jotain 700-800A.

              Edit: ahaa, tietokoneella kuva oli hieno, juutuupa vähän pakkas tuota. Nyt siis virrat jotain 350-400A.
              E61 535d alkuunsa viritetty.

              Comment

              • -rik
                BTCF Member
                • Nov 2009
                • 827
                • Rovaniemi

                #22
                Eli mitä poppakonsteja sä nyt tarkalleen tolle teit kun et uutta vaihtanut? Melkeenhän tuota täytyy kokeilla ennenkö uutta ostaa
                ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |

                Comment

                • Clavurion
                  BTCF Member
                  • Feb 2005
                  • 9156
                  • Oulu

                  #23
                  Saattaa auttaa ihan sekin, kun pehmeiden hiilien takia kopan sisään kertyvän grafiittipölyn putsaa pois oikosulkemasta ja varmistaa, että startin rungolla on hyvä kontakti (maadoitus).
                  E39 530dA -02 M-Sport
                  E53 X5 3.0dA -06 Sport
                  * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                  Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                  Comment

                  • Mlatvala
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 3553
                    • Kuopio

                    #24
                    Originally posted by Clavurion View Post
                    Saattaa auttaa ihan sekin, kun pehmeiden hiilien takia kopan sisään kertyvän grafiittipölyn putsaa pois oikosulkemasta ja varmistaa, että startin rungolla on hyvä kontakti (maadoitus).
                    Nimenomaan. Purkaa palasiin ja putsaa ja kasaa takas nippuun.
                    E61 535d alkuunsa viritetty.

                    Comment

                    • -rik
                      BTCF Member
                      • Nov 2009
                      • 827
                      • Rovaniemi

                      #25
                      Paljo tuolla oli ajettu? (tai eihän sillä startilla ajeta mutta...)
                      ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |

                      Comment

                      • enins
                        Bimmer Fanatic
                        • Apr 2009
                        • 513
                        • Rauma

                        #26
                        Originally posted by -rik View Post
                        Paljo tuolla oli ajettu? (tai eihän sillä startilla ajeta mutta...)
                        Oman 12/03 530 da startti on vielä alkuperäinen, 305 tkm takana. Luonnollisesti en omaa tietoa mitä sille on matkan varrella tehty.
                        Aika herkästi porukka tuntuu noita uusiin vaihtavan, vaikka vikana raportoitu mm. löysällä ollutta pulttia ja puhdistusta.
                        Autokalusto: 320d f30

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎